Wat bedoel je met quest mode?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zonder online play en zonder quest mode.
*gaap*
En mensen me maar voor gek verklaren na mijn positieve previewquote:Op zondag 29 juni 2008 11:19 schreef Gamedemon het volgende:
Gister aan de Bourne Conspiracy begonnen, best een leuke game nog!
Kan me voorstellen dat het gaat vervelen op ten duur omdat het redelijk herhalend is.
Maar qua knokken en schieten hebben ze het leuk aangepakt!
Op het hoge trial and error gehalte, en de herhaling na is het een prima game.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En mensen me maar voor gek verklaren na mijn positieve preview
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:19 schreef piet_pelle het volgende:
Iemand een 24 uur live trial code voor deze arme sloeber om de saaie zondag middag door te komen?
Hieruit kan ik echt concluderen dat je niet al te oud kan zijn, laatst was een kind van 8 hier en die ging zo door al die puzzels heen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
Dat lego indiana jones is soms graftak klote onduidelijk
Nog interesse? Anders geef ik 'm aan Pietquote:Op zondag 29 juni 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand misschien een 48uurs gold code voor mij![]()
Het is voor m'n kleine neefje
YES!quote:RACE komt naar de Xbox 360
In 2006 kondigden SimBin en THQ de Xbox 360 titel GTR aan, midden 2007 stopte THQ de samenwerking echter. Nu werken ze opnieuw echter samen, aan RACE 360, de opvolger van GTR. RACE 360 is een simulatiegame met 350 wagens, vijftien tracks en zeven modes. De game verzekert dus vele uren spelplezier. Dit plezier kun je delen met anderen via de splitscreen voor twee spelers of de online multiplayer voor twaalf personen. De game krijgt ook zeven DLC pakketten.
Ik ben 23quote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hieruit kan ik echt concluderen dat je niet al te oud kan zijn, laatst was een kind van 8 hier en die ging zo door al die puzzels heen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog interesse? Anders geef ik 'm aan Piet
computer opstarten ? . laat dat ding gewoon aan staanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben 23![]()
Maar de puzzels zijn wel leuk en ook goed te doen maar met name de ''eindbaas'' gevechten zijn soms echt irrtant omdat het gewoon niet duidelijk is wat je moet doen.
En soms mag je wel in het water en soms ga je dan dood dat is ook wel irritant maar goed in de review van Insidegamer gaven ze dat al aan dat het soms onduidelijk was maar goed elke keer de computer opstarten om gamefaqs te checken gaat ook vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef Cyberia18 het volgende:GTA IV
Even een vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Cybquote:Op zondag 29 juni 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog interesse? Anders geef ik 'm aan Piet
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]AightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterker nog: je hebt hem alquote:Op zondag 29 juni 2008 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cybje
Maar ik krijg strax een code van RkatierDus je kunt hem wel aan piet geven
Have funquote:Op zondag 29 juni 2008 18:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Cyb![]()
Kan ik zometeen lekker weer CoD4'en
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]I see. Dan weet ik genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude waarom zou ik hem aan laten als ik er niet achter zitquote:Op zondag 29 juni 2008 17:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
computer opstarten ? . laat dat ding gewoon aan staan
Als je dat maar niet in dit topic doetquote:Op zondag 29 juni 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Omg die MP beelden van gears 2.
OMG I AM ABOUT TO CUM!!!!!!!!@
Je lult!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Off-road racing is nooit heel tof op misschien DiRT na
Jammer dat het alleen met quads is, als het met een mix van verschillende voertuigen was geweest net als motostorm dan was het wat leuker geweestquote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
Vier gameplayvideos van Pure
Ziet er best kicken uit![]()
Stunts zijn wel wat over the top, maar al met al zou dit een goed alternatief zijn voor mensen die Motorstorm tof vinden maar geen PS3 hebben.
True that!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen met quads is, als het met een mix van verschillende voertuigen was geweest net als motostorm dan was het wat leuker geweest
zet wat te downloaden aan ofzo , doe ik ook ik heb altijd wel wat te downloadenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude waarom zou ik hem aan laten als ik er niet achter zit
Ik heb nix te downloadenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zet wat te downloaden aan ofzo , doe ik ook ik heb altijd wel wat te downloadenen s'nachts gooi ik de upload limiet van utorrent er af dan gebruikt toch niemand het internet .
Kart Attackquote:Op zondag 29 juni 2008 20:56 schreef Leonos het volgende:
Waar blijft die arcade game dat je kon karten?
Dat zag er pas cool uit
Die komt aanstaande woensdag geloof ikquote:
Dikke lul jaquote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die komt aanstaande woensdag geloof ik
Klopt alles is unlockt vanaf het begin. Mission mode zit er niet in en ook geen online..no sale..quote:Op zondag 29 juni 2008 11:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met quest mode?
Dat is die mission mode van SC1?
Waarbij je vijanden onder bepaalde omstandigheden moest verslaan en artwork en shit unlockte?
Als dat er niet inzit dan hou ik het ook bij mijn Dreamcast versie...
Gister aan de Bourne Conspiracy begonnen, best een leuke game nog!
Kan me voorstellen dat het gaat vervelen op ten duur omdat het redelijk herhalend is.
Maar qua knokken en schieten hebben ze het leuk aangepakt!
Waarom slopen ze in godsnaam de grootste sale point van heel dat spel eruit?quote:Op maandag 30 juni 2008 02:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt alles is unlockt vanaf het begin. Mission mode zit er niet in en ook geen online..no sale..
Zeker iets om in de gaten te houden, maar meer dan dat wil ik nog niet zeggen. Ik wacht op dit moment nog ff af.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Sackboy het volgende:
Quantum of Solace preview + screens
[ afbeelding ]
Misschien wordt het wel wat
Het ziet er gelikt uit, maar verder word ik niet warm van de screenshots.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Sackboy het volgende:
Quantum of Solace preview + screens
[ afbeelding ]
Misschien wordt het wel wat
Rkatierquote:
ROFL.quote:
Ik bedoel dat jij een hele grote zak hebtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ROFL.
Ik quote alleen maar ff het bordje dat hangt in mijn favo pub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Worms trouwens?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, erg vreemd idd, want 't is best een tof MP-spel, en net na de release werd 'r op live ook wel flink veel gespeeld, maar 't was zo ineens dood qua community.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Digixz het volgende:
TF2 is toch ook echt zo cool <3 Alleen jammer dat het nauwelijks gespeeld wordt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij een hele grote zak hebt
Nope, misschien toch maar aanschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Worms trouwens?
Net gedaan en nu heel veel oefenen
[ Bericht 8% gewijzigd door Rkatier op 01-07-2008 07:31:15 (aangeschaft) ]Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nope, misschien toch maar aanschaffen
Net gedaan en nu heel veel oefenen
eerst oefenenquote:
nee, maar je kan wel gewoon van je DVD/geheugenstick afspelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef ApolloCreed het volgende:
Beetje een noobish vraagje maargoed,![]()
Kun je met een xbox360 films kijken / kopieren naar je harde schijf van je xbox d.m.v een dvd of geheugenstick?
Dan bedoel ik dus zonder te 'streamen via de pc'
(1)20gb / 512mb... hmm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:36 schreef ApolloCreed het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van een harde schijf ten opzichte van een memeorycard?
Demo's downloaden van live enzeau.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef ApolloCreed het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, maar voor savegames heb je toch aan een memorycard ook genoeg?
Hmm op deze screens ziet het er niet echt denderend uit... die graspollen zijn gewoon mega sprites.... Ik hoop dat de screens een beetje vertekenen want zo lijkt het er slechter uit te zien dan deel 1 wat wel gewoon ok wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
sommige games hebben al save files van 56mb , en als je soms downloadable content wil , of replays opslaan en inderdaad demo's downloaden is die 20gb echt aan te bevelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef ApolloCreed het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, maar voor savegames heb je toch aan een memorycard ook genoeg?
Echt waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sommige games hebben al save files van 56mb , en als je soms downloadable content wil , of replays opslaan en inderdaad demo's downloaden is die 20gb echt aan te bevelen
Nee vaak zijn die maar klein maar bij sommige spelen heb je nog wat andere dingen er bij en dat zit je gezamelijk wel zo aan die 50 mb maar dan heb je ook wel meerdere saves nog gemaakt!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Echt waar?
Pure savegames zullen toch niet zo groot zijn?
En je vindt niet dat Microsoft de mensen met een Arcade of een Core dan keihard naait?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je echt gebruik wilt maken van de 360 hardware, is er streaming nodig. Van de DVD is het enorm kut omdat je geen idee hebt hoe lang het duurt voordat de data is gevonden (ding draait rond), terwijl de HD een veel snellere en betrouwbaardere bron van data is.
Lijkt me logisch dat als de designers meer content willen, de devvers wel HD's moeten gaan gebruiken.
mijn forza2 save is totaal 132 mbquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee vaak zijn die maar klein maar bij sommige spelen heb je nog wat andere dingen er bij en dat zit je gezamelijk wel zo aan die 50 mb maar dan heb je ook wel meerdere saves nog gemaakt!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
(ding draait rond)
En ik ben juist blij dat ik van de hele ellende van PC gaming af ben, overgestapt op console gaming, lekker makkelijk dacht ik. En dan komt het gezeik weer. Verschillende consoleversies, games installeren, HD vol dit en dat.. PC gaming all over againquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen moeten niet zo gierig zijn en gewoon een Xbox met Hard disk kopen..
Ik snap sowieso niet waarom Microsoft zo'n kut pakket zonder Hard disk heeft uitgebracht..
Leuk dat je ze goedkoper kan aanbieden.. maar welke gek gaat nog met Memory cards zitten kloten?
Ben juist blij dat ik van die hele ellende af ben.
Bovendien kunnen ze HD Caching vast gaan gebruiken met games als die Cores/arcades opbokken.
Mass Effect had een stuk lekkerder kunnen lopen zonder die Coretards.
Een zomerse dag waar we lang op hebben moeten wachten en Demon loopt weer zoals vanouds heerlijk te zeikenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen moeten niet zo gierig zijn en gewoon een Xbox met Hard disk kopen..
Ik snap sowieso niet waarom Microsoft zo'n kut pakket zonder Hard disk heeft uitgebracht..
Leuk dat je ze goedkoper kan aanbieden.. maar welke gek gaat nog met Memory cards zitten kloten?
Ben juist blij dat ik van die hele ellende af ben.
Bovendien kunnen ze HD Caching vast gaan gebruiken met games als die Cores/arcades opbokken.
Mass Effect had een stuk lekkerder kunnen lopen zonder die Coretards.
quote:Xbox 360 Getting a 3D Dashboard Make-Over?
The rumored Xbox 360 Spring Update might not have hit yet, but we know something big is in the works for the console's dashboard.
How big? Well besides the gi-normous list of rumored updates we posted about back in May we're now hearing from a number of sources that the Live dashboard is going to be getting a second interface option, one that will use the yet-to-be announced motion controller to navigate.
This new user interface, we've been told, will recreate the increasingly cluttered dashboard "blade" system in a 3D environment that will be something more akin to the Minority Report than a filing cabinet. The motion controls will allow users to sort of slide through the different levels of this floating menu system.
Sounds like a fantastic idea, if it can be implemented correctly.
quote:Microsoft to drop price on 20GB 360, make room for 60GB
A leaked scan of an upcoming K-mart ad that shows the 20GB 360 Pro model selling for $299.99 has led many to believe that the system will see a price drop at E3. I have since received an e-mail with a copy of a communication from a usually trustworthy source that claims that the price drop is not only pending, but a 60GB Xbox 360 is coming as well.
"At E3 Microsoft will make an official announcement that we are dropping the 20GB pro console to $299... As we launch the 60GB SKU throughout July, the 20GB SKU will DISCONTINUE. You will see the new SKU on your 7/1 price list," the communication reads.
As always, this is strictly rumor, but moving around the size of the hard drive in a current-generation system is hardly a new strategy. It also makes sense to release a model between the 20GB and 120GB sizes that are currently available for the 360 hardware. If the 60GB model is real, it's unknown what other changes—if any—will be coming to the system.
E3 is scheduled for July 15-17, although Microsoft will be holding its press conference on July 14, before the show itself begins.
Prototype wordt zoooooo bruut!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer een aanrader.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
Zitten ook die ghosttijden bij en nog wat dingen en je hebt zeker ook een paar van die gratis wagens gedownload? dan is het idd wel groot ja!quote:
jep , een paar auto's en wat replay's en screensquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten ook die ghosttijden bij en nog wat dingen en je hebt zeker ook een paar van die gratis wagens gedownload? dan is het idd wel groot ja!
Het is lullig, en MS heeft er niet slim aan gedaan om te beloven dat je geen HD nodig hebt, maar volgens mij zijn de mensen die er in de praktijk echt last van hebben op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En je vindt niet dat Microsoft de mensen met een Arcade of een Core dan keihard naait?
Die viewdistancequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn er waarschijnlijk ook heel weinig inderdaad, maar ook al was er maar 1, dan nog kun je dat als bedrijf niet maken tegenover je klanten imho. Dan had Microsoft daar bij de launch maar beter op moeten anticiperen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is lullig, en MS heeft er niet slim aan gedaan om te beloven dat je geen HD nodig hebt, maar volgens mij zijn de mensen die er in de praktijk echt last van hebben op 1 hand te tellen.
Ik vind de graphics sowieso behoorlijk matig. Het lijkt net zo'n Spiderman game. De flats zijn gewoon vierkante blokken en die auto's dat kan ook niet meer tegenwoordig.quote:
Dat kan je heel goed maken, percentueel is dat echt te verwaarlozen. De launch is al weer lang geleden, vooral in een industrie die zo snel veranderd als deze.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het zijn er waarschijnlijk ook heel weinig inderdaad, maar ook al was er maar 1, dan nog kun je dat als bedrijf niet maken tegenover je klanten imho. Dan had Microsoft daar bij de launch maar beter op moeten anticiperen.
Er worden nog steeds Arcadepacks verkocht hoor. En er staat niet op de doos dat je daar bepaalde games niet op kunt spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed maken, percentueel is dat echt te verwaarlozen. De launch is al weer lang geleden, vooral in een industrie die zo snel veranderd als deze.
Ja het is strikt gezien niet netjes, maar als je je daarover druk maakt is het echt zeuren om het zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |