Nee vaak zijn die maar klein maar bij sommige spelen heb je nog wat andere dingen er bij en dat zit je gezamelijk wel zo aan die 50 mb maar dan heb je ook wel meerdere saves nog gemaakt!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Echt waar?
Pure savegames zullen toch niet zo groot zijn?
En je vindt niet dat Microsoft de mensen met een Arcade of een Core dan keihard naait?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Als je echt gebruik wilt maken van de 360 hardware, is er streaming nodig. Van de DVD is het enorm kut omdat je geen idee hebt hoe lang het duurt voordat de data is gevonden (ding draait rond), terwijl de HD een veel snellere en betrouwbaardere bron van data is.
Lijkt me logisch dat als de designers meer content willen, de devvers wel HD's moeten gaan gebruiken.
mijn forza2 save is totaal 132 mbquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee vaak zijn die maar klein maar bij sommige spelen heb je nog wat andere dingen er bij en dat zit je gezamelijk wel zo aan die 50 mb maar dan heb je ook wel meerdere saves nog gemaakt!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
(ding draait rond)
En ik ben juist blij dat ik van de hele ellende van PC gaming af ben, overgestapt op console gaming, lekker makkelijk dacht ik. En dan komt het gezeik weer. Verschillende consoleversies, games installeren, HD vol dit en dat.. PC gaming all over againquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen moeten niet zo gierig zijn en gewoon een Xbox met Hard disk kopen..
Ik snap sowieso niet waarom Microsoft zo'n kut pakket zonder Hard disk heeft uitgebracht..
Leuk dat je ze goedkoper kan aanbieden.. maar welke gek gaat nog met Memory cards zitten kloten?
Ben juist blij dat ik van die hele ellende af ben.
Bovendien kunnen ze HD Caching vast gaan gebruiken met games als die Cores/arcades opbokken.
Mass Effect had een stuk lekkerder kunnen lopen zonder die Coretards.
Een zomerse dag waar we lang op hebben moeten wachten en Demon loopt weer zoals vanouds heerlijk te zeikenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Gamedemon het volgende:
Mensen moeten niet zo gierig zijn en gewoon een Xbox met Hard disk kopen..
Ik snap sowieso niet waarom Microsoft zo'n kut pakket zonder Hard disk heeft uitgebracht..
Leuk dat je ze goedkoper kan aanbieden.. maar welke gek gaat nog met Memory cards zitten kloten?
Ben juist blij dat ik van die hele ellende af ben.
Bovendien kunnen ze HD Caching vast gaan gebruiken met games als die Cores/arcades opbokken.
Mass Effect had een stuk lekkerder kunnen lopen zonder die Coretards.
quote:Xbox 360 Getting a 3D Dashboard Make-Over?
The rumored Xbox 360 Spring Update might not have hit yet, but we know something big is in the works for the console's dashboard.
How big? Well besides the gi-normous list of rumored updates we posted about back in May we're now hearing from a number of sources that the Live dashboard is going to be getting a second interface option, one that will use the yet-to-be announced motion controller to navigate.
This new user interface, we've been told, will recreate the increasingly cluttered dashboard "blade" system in a 3D environment that will be something more akin to the Minority Report than a filing cabinet. The motion controls will allow users to sort of slide through the different levels of this floating menu system.
Sounds like a fantastic idea, if it can be implemented correctly.
quote:Microsoft to drop price on 20GB 360, make room for 60GB
A leaked scan of an upcoming K-mart ad that shows the 20GB 360 Pro model selling for $299.99 has led many to believe that the system will see a price drop at E3. I have since received an e-mail with a copy of a communication from a usually trustworthy source that claims that the price drop is not only pending, but a 60GB Xbox 360 is coming as well.
"At E3 Microsoft will make an official announcement that we are dropping the 20GB pro console to $299... As we launch the 60GB SKU throughout July, the 20GB SKU will DISCONTINUE. You will see the new SKU on your 7/1 price list," the communication reads.
As always, this is strictly rumor, but moving around the size of the hard drive in a current-generation system is hardly a new strategy. It also makes sense to release a model between the 20GB and 120GB sizes that are currently available for the 360 hardware. If the 60GB model is real, it's unknown what other changes—if any—will be coming to the system.
E3 is scheduled for July 15-17, although Microsoft will be holding its press conference on July 14, before the show itself begins.
Prototype wordt zoooooo bruut!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer een aanrader.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zitten ook die ghosttijden bij en nog wat dingen en je hebt zeker ook een paar van die gratis wagens gedownload? dan is het idd wel groot ja!quote:
jep , een paar auto's en wat replay's en screensquote:Op woensdag 2 juli 2008 08:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten ook die ghosttijden bij en nog wat dingen en je hebt zeker ook een paar van die gratis wagens gedownload? dan is het idd wel groot ja!
Het is lullig, en MS heeft er niet slim aan gedaan om te beloven dat je geen HD nodig hebt, maar volgens mij zijn de mensen die er in de praktijk echt last van hebben op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En je vindt niet dat Microsoft de mensen met een Arcade of een Core dan keihard naait?
Die viewdistancequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn er waarschijnlijk ook heel weinig inderdaad, maar ook al was er maar 1, dan nog kun je dat als bedrijf niet maken tegenover je klanten imho. Dan had Microsoft daar bij de launch maar beter op moeten anticiperen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is lullig, en MS heeft er niet slim aan gedaan om te beloven dat je geen HD nodig hebt, maar volgens mij zijn de mensen die er in de praktijk echt last van hebben op 1 hand te tellen.
Ik vind de graphics sowieso behoorlijk matig. Het lijkt net zo'n Spiderman game. De flats zijn gewoon vierkante blokken en die auto's dat kan ook niet meer tegenwoordig.quote:
Dat kan je heel goed maken, percentueel is dat echt te verwaarlozen. De launch is al weer lang geleden, vooral in een industrie die zo snel veranderd als deze.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het zijn er waarschijnlijk ook heel weinig inderdaad, maar ook al was er maar 1, dan nog kun je dat als bedrijf niet maken tegenover je klanten imho. Dan had Microsoft daar bij de launch maar beter op moeten anticiperen.
Er worden nog steeds Arcadepacks verkocht hoor. En er staat niet op de doos dat je daar bepaalde games niet op kunt spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat kan je heel goed maken, percentueel is dat echt te verwaarlozen. De launch is al weer lang geleden, vooral in een industrie die zo snel veranderd als deze.
Ja het is strikt gezien niet netjes, maar als je je daarover druk maakt is het echt zeuren om het zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |