Het ziet er gelikt uit, maar verder word ik niet warm van de screenshots.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef Sackboy het volgende:
Quantum of Solace preview + screens
[ afbeelding ]
Misschien wordt het wel wat
Rkatierquote:
ROFL.quote:
Ik bedoel dat jij een hele grote zak hebtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ROFL.
Ik quote alleen maar ff het bordje dat hangt in mijn favo pub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Worms trouwens?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, erg vreemd idd, want 't is best een tof MP-spel, en net na de release werd 'r op live ook wel flink veel gespeeld, maar 't was zo ineens dood qua community.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef Digixz het volgende:
TF2 is toch ook echt zo cool <3 Alleen jammer dat het nauwelijks gespeeld wordt.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij een hele grote zak hebt
Nope, misschien toch maar aanschaffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Worms trouwens?
Net gedaan en nu heel veel oefenen
[ Bericht 8% gewijzigd door Rkatier op 01-07-2008 07:31:15 (aangeschaft) ]Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nope, misschien toch maar aanschaffen
Net gedaan en nu heel veel oefenen
eerst oefenenquote:
nee, maar je kan wel gewoon van je DVD/geheugenstick afspelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef ApolloCreed het volgende:
Beetje een noobish vraagje maargoed,![]()
Kun je met een xbox360 films kijken / kopieren naar je harde schijf van je xbox d.m.v een dvd of geheugenstick?
Dan bedoel ik dus zonder te 'streamen via de pc'
(1)20gb / 512mb... hmm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:36 schreef ApolloCreed het volgende:
Wat is dan de toegevoegde waarde van een harde schijf ten opzichte van een memeorycard?
Demo's downloaden van live enzeau.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef ApolloCreed het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, maar voor savegames heb je toch aan een memorycard ook genoeg?
Hmm op deze screens ziet het er niet echt denderend uit... die graspollen zijn gewoon mega sprites.... Ik hoop dat de screens een beetje vertekenen want zo lijkt het er slechter uit te zien dan deel 1 wat wel gewoon ok wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
sommige games hebben al save files van 56mb , en als je soms downloadable content wil , of replays opslaan en inderdaad demo's downloaden is die 20gb echt aan te bevelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:52 schreef ApolloCreed het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog, maar voor savegames heb je toch aan een memorycard ook genoeg?
Echt waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sommige games hebben al save files van 56mb , en als je soms downloadable content wil , of replays opslaan en inderdaad demo's downloaden is die 20gb echt aan te bevelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |