quote:Content: Top Spin 3 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Grab your raquet and prepare to be totally immersed in every game, set and match in the most visually and physically realistic tennis experience ever! Pitch yourself against the top ranked professional players, both past and present, on the world’s most famous tennis courts and rise up in the ranks to beat the best players, both off and on - line. This is Tennis with attitude, a definitive ground breaking tennis game that brings the excitement of the tennis court to your console. Are you up to the challenge?
Omdat ik die PS mensen niet echt aardig vindquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En dat post je in het xbox topic... waarom?
Er zit een tutorial in de demoquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:04 schreef Un4 het volgende:
Dat wordt lachen, al die reacties dat het te moeilijk is. Tutorial doorlopen van zo'n 1 a 1,5 uur is echt een must IMHO.
"Het juiste moment' is heel erg vroeg he, je moet hem al indrukken bij de opslag, en loslaten voor de stuiter.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Sackboy het volgende:
Valt best mee trouwens hoe moeilijk die is, bij mijn tweede potje had ik al gewonnen (en ik speel nooit tennisgames)![]()
Maar als je een wedstrijd begint dan hapert ie (als de camera over het publiek gaat)![]()
En als de tegenstander serveert en ik moet terugslaan dan reageert mn speler soms niet, dan druk ik gewoon op A op het juiste moment maar dan doet ie niks
Daar moet je een wireless adapter voor kopen, 80 euro ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Morgen ga ik trachten mijn 360 weer eens aan te sluiten. Hoe moeilijk/gemakkelijk is het om de 360 op wireless aan te sluiten?
Dankjequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat ik die PS mensen niet echt aardig vind
Hier hebben we nog zo iemand met een flinke koopobsessiequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:36 schreef Ash het volgende:
Een paar nieuwe spellen de afgelopen dagen gekocht + wat leuke t-shirts gekregen:
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog de tijd vinden om het te spelenik heb nog wat titels liggen die ik nog niet eens heb aangeraakt
I plead guiltyquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier hebben we nog zo iemand met een flinke koopobsessie
quote:Alan Wake aanwezig op E3
Een game waar veel PC en Xbox 360 eigenaars naar uitkijken is Alan Wake, de game die al een hele tijd bij Max Payne ontwikkelaar Remedy in ontwikkeling is. De game stond lang op een 2008 releasedatum, maar inmiddels kunnen we vrij zeker zijn van een release in 2009.
Flink geduld moeten we met zijn allen dus nog hebben. Gelukkig is er binnenkort een zekere beurs in de V.S. genaamd de E3 waar de game vrolijk aanwezig zal zijn. In welke vorm de game aanwezig is zien we tijdens de E3, die begint op 14 juli.
quote:Splinter Cell: Conviction aanwezig op E3
Tijdens de Ubidays was Splinter Cell: Conviction de grote afwezige, gedurende de E3 is het spel echter gewoon aanwezig.
Na de Ubidays gaf Ubisoft al aan dat de ontwikkeling vlot verliep en dat ze het spel binnen de komende maanden aan het publiek zouden laten zien, op de communicatiesite van de E3 is te lezen dat het spel tijdens de E3 aanwezig is.
Alleen jammer dat er geen clan support in zit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company, wat een game!![]()
![]()
alan wakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme wat ben ik goed in Worms! Dankzij een paar geniale tactische beslissigen 2 amerikanen verslagen die samen speelde![]()
![]()
Vuilakken
Heb jij me verwijderd uit je friends list?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ruimte maken en ik dacht dat je een of andere Mexicaan wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb jij me verwijderd uit je friends list?
Santello?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moest ruimte maken en ik dacht dat je een of andere Mexicaan was![]()
Wie is dan Santello eigenlijk dacht dat jij dat was?
Maar je staat er weer in
zo staat het er welquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.gamecard.nu/pr(...)gold_12_maanden.html
Als ik dit nu koop krijg ik het nu direct op me mail?
Ik zou het via Gamehubs of eBay doen, dan bespaar je zo 20 euro.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zou het via Gamehubs of eBay doen, dan bespaar je zo 20 euro.
Dat kunnen ze ook niet. Ze verkopen de consoles onder kostprijs. Ze maken juist hun winst op de verkoop van gamesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:24 schreef 1-0-Ed het volgende:
Damn zeg - met die (mogelijk ook in EU) nieuwe prijsdaling worden die krengen wel erg goedkoop zeg... Vind het wel knap worden dat ze het ervoor kunnen maken - 160 euri voor een Arcade straks... kom maar op als Mediacenter Extender dan maar... (jammer dat er nog geen Xvid/Divx/MKV native in Mediacenter mogelijk is...)
quote:Microsoft's antwoord op Home?
Onlangs doken de geruchten op dat Microsoft bezig zou zijn met een tegenhanger van Sony's Home. Deze tegenhanger zou een mix moeten zijn tussen Sony's Home en de Mii's van Nintendo.
Zojuist is er informatie opgedoken die het bestaan van deze nieuwe feature van Microsoft lijkt te bevestigen. Er is namelijk een afbeelding verschenen van deze vermeende nieuwe feature van Microsoft. Op deze afbeelding is een ruimte met een personage te zien, waarin een duidelijke mix van Sony's Home en Nintendo's Mii zichtbaar is.
Tevens laat de afbeelding een naam zien voor de feature, MyGamerPad. Is MyGamerpad het antwoord van Microsoft op Sony's Home? Verwacht wordt dat Microsoft deze nieuwe feature op de komende E3 zal onthullen.
quote:Probleempje trouwens, mijn vriendin heeft ook een profiel op mijn xdoos, alleen kan zij nu opeens niet meer de arcade games spelen die op mijn 360 staan. Alleen wanneer mijn profiel is ingelogd kunnen alle games gespeeld worden. Was eerst niet zo. Iemand een idee?
Hetzelfde als wat je aan Home hebt. Niks dusquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
Kleine kindjes anaal penetreren.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je aan Home hebt. Niks dus
Dit is geen ONZ.. Niveau ligt hier wat hoger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
quote:Alone in the Dark (Xbox 360/Wii, Atari): 7
Battlefield: Bad Company (PS3/Xbox 360, EA): 7
Ninja Gaiden 2 (Xbox 360, Tecmo): 8
Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy (PS3/Xbox 360, Sierra): 4
Incredible Hulk (PS3/Xbox 360/Wii/PS2, Sega): 4
SBK08 Superbike World Championship (Xbox 360, Koch Media): 5
Beijing 2008 (PS3/Xbox 360, Sega): 5
Don King presents Prizefighter (Xbox 360, 2K Sports): 4
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
en het is ook nog waar..
[..]
Dit is geen ONZ.. Niveau ligt hier wat hoger.
Told ya.quote:
Is er toch nog iemand die er om kan lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat wel
Ah, komt omdat ik van console geswitched ben. XBLA werkt nu alleen nog met het profiel waarmee de games gekocht zijn... handigquote:Probleempje trouwens, mijn vriendin heeft ook een profiel op mijn xdoos, alleen kan zij nu opeens niet meer de arcade games spelen die op mijn 360 staan. Alleen wanneer mijn profiel is ingelogd kunnen alle games gespeeld worden. Was eerst niet zo. Iemand een idee?
Nu nog een Alone in the Dark demo plz.quote:LEGO Indiana Jones Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE] Download the demo.
Die pic lijkt wel op mad dog mcree, die Laser Disc shooter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[ afbeelding ]
Zal GoW 2 dan wel een soort van clan support hebben?
Die ga ik meteen downloadenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:55 schreef Sackboy het volgende:
The demos keep on coming![]()
[..]
Nu nog een Alone in the Dark demo plz.
Dan doe je niet de story maar de activities? In SR was het tof dat je gelijk de hele stad + activities tot je beschikking had, en in SR2 heb je ongeveer 30 activities ( incl oude ) zodat je gelijk fucking mayhem kan makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef -Dries- het volgende:
Saints Row is te R&B voor mij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat wel
Jorien - Edje 105 - 1quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik betrap mezelf er net op dat ik best wel slecht in FIFA08 ben. Ik stop de beste spelers in 1 team, en de slechtste spelers in 1 team.
Maar dat is niet alles, ik speel dan eerst met het slechte team om 4 rode kaarten te krijgen zodat ik makkelijker kan scoren met dat goede team
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3 Slideshow
Met wat nieuwe afbeeldingen.
dat schijnt dus gewoon een goede photoshop te zijnquote:
Heb er zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef Sackboy het volgende:
Tomb Raider: Underworld
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is het toch juist een slechte photoshop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
dat schijnt dus gewoon een goede photoshop te zijnHet bovenste screens lijkt van een XNA-game te zijn, en bij de onderste screen klopt de schaduw van dat poppetje niet als je dit vergelijkt met die van het object aan de rechterkant
Bullshit Alan Wake enz zullen NIET te zien zijn op de E3.quote:
www.microsoftpointsxbox.com cheaper en direct de code!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Sweet! 13 maanden voor 28 euroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
www.microsoftpointsxbox.com cheaper en direct de code!
Dat die site nep is hoeft toch niet direct te betekenen dat Alan Wake niet op de E3 te zien isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bullshit Alan Wake enz zullen NIET te zien zijn op de E3.
E3.net is een bullshit site die neppe info geeft en is NIET de officiele site.
als het een slechte was geweest dan had niemand het geloofdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist een slechte photoshop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |