Hetzelfde als wat je aan Home hebt. Niks dusquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
Kleine kindjes anaal penetreren.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je aan Home hebt. Niks dus
Dit is geen ONZ.. Niveau ligt hier wat hoger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
quote:Alone in the Dark (Xbox 360/Wii, Atari): 7
Battlefield: Bad Company (PS3/Xbox 360, EA): 7
Ninja Gaiden 2 (Xbox 360, Tecmo): 8
Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy (PS3/Xbox 360, Sierra): 4
Incredible Hulk (PS3/Xbox 360/Wii/PS2, Sega): 4
SBK08 Superbike World Championship (Xbox 360, Koch Media): 5
Beijing 2008 (PS3/Xbox 360, Sega): 5
Don King presents Prizefighter (Xbox 360, 2K Sports): 4
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
en het is ook nog waar..
[..]
Dit is geen ONZ.. Niveau ligt hier wat hoger.
Told ya.quote:
Is er toch nog iemand die er om kan lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:29 schreef Leonos het volgende:
Wel lachen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat wel
Ah, komt omdat ik van console geswitched ben. XBLA werkt nu alleen nog met het profiel waarmee de games gekocht zijn... handigquote:Probleempje trouwens, mijn vriendin heeft ook een profiel op mijn xdoos, alleen kan zij nu opeens niet meer de arcade games spelen die op mijn 360 staan. Alleen wanneer mijn profiel is ingelogd kunnen alle games gespeeld worden. Was eerst niet zo. Iemand een idee?
Nu nog een Alone in the Dark demo plz.quote:LEGO Indiana Jones Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE] Download the demo.
Die pic lijkt wel op mad dog mcree, die Laser Disc shooter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[ afbeelding ]
Zal GoW 2 dan wel een soort van clan support hebben?
Die ga ik meteen downloadenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:55 schreef Sackboy het volgende:
The demos keep on coming![]()
[..]
Nu nog een Alone in the Dark demo plz.
Dan doe je niet de story maar de activities? In SR was het tof dat je gelijk de hele stad + activities tot je beschikking had, en in SR2 heb je ongeveer 30 activities ( incl oude ) zodat je gelijk fucking mayhem kan makenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef -Dries- het volgende:
Saints Row is te R&B voor mij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoger zou ik het niet noemen.... anders... dat wel
Jorien - Edje 105 - 1quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ik betrap mezelf er net op dat ik best wel slecht in FIFA08 ben. Ik stop de beste spelers in 1 team, en de slechtste spelers in 1 team.
Maar dat is niet alles, ik speel dan eerst met het slechte team om 4 rode kaarten te krijgen zodat ik makkelijker kan scoren met dat goede team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |