quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Fallout 3 Slideshow
Met wat nieuwe afbeeldingen.
dat schijnt dus gewoon een goede photoshop te zijnquote:
Heb er zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef Sackboy het volgende:
Tomb Raider: Underworld
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is het toch juist een slechte photoshop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
dat schijnt dus gewoon een goede photoshop te zijnHet bovenste screens lijkt van een XNA-game te zijn, en bij de onderste screen klopt de schaduw van dat poppetje niet als je dit vergelijkt met die van het object aan de rechterkant
Bullshit Alan Wake enz zullen NIET te zien zijn op de E3.quote:
www.microsoftpointsxbox.com cheaper en direct de code!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.gamecard.nu/pr(...)gold_12_maanden.html
Als ik dit nu koop krijg ik het nu direct op me mail?
Sweet! 13 maanden voor 28 euroquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
www.microsoftpointsxbox.com cheaper en direct de code!
Dat die site nep is hoeft toch niet direct te betekenen dat Alan Wake niet op de E3 te zien isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bullshit Alan Wake enz zullen NIET te zien zijn op de E3.
E3.net is een bullshit site die neppe info geeft en is NIET de officiele site.
als het een slechte was geweest dan had niemand het geloofdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan is het toch juist een slechte photoshop?
Nou meneer de perschef vertel mij eens hoe het dan wél zit?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bullshit Alan Wake enz zullen NIET te zien zijn op de E3.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef Retarded het volgende:
Call of Duty 4 voor de 6e keer uitgespeeld
Ik vond 1x al meer dan genoeg. Zo superlineair, alle actie is scripted en dan van die oneindig spawnende vijandenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef Retarded het volgende:
Call of Duty 4 voor de 6e keer uitgespeeld![]()
Ik vond 0,8 x al meer dan genoeg. Zo superlineair, alle actie is scripted en dan van die oneindig spawnende vijandenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vond 1x al meer dan genoeg. Zo superlineair, alle actie is scripted en dan van die oneindig spawnende vijanden![]()
Nee, Call of Duty koop ik toch echt voor de multiplayer, die is altijd
Ow joy, dat krijg ik nu als ik met GH:3 een betere score neerzet. like, WTF?quote:"overwrite failed. No storage device was selected or the in-use storage device is unavailable"
OMFG...quote:Soul Calibur komt woensdag
In 1999 verscheen Soul Calibur op de DreamCast. De vechtgame is tot vandaag de dag één van de meest gewaardeerde vechtgames ooit.
De game had nog geen releasedatum, maar vandaag leren we dat de game op 2 juli op Xbox Live Arcade staat. Vanaf aanstaande woensdag kunnen we hem dus voor 800 Microsoft Points downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |