*F5-t nog eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
*staart naar Fok! scherm
voor mij zelfs 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
*deed het zelfde en verhip. Een berichtje!
Pas op, straks gaat je F5 knop nog kapotquote:
Die van mij is inmiddels in titanium uitgevoerdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:02 schreef PieterBas het volgende:
Pas op, straks gaat je F5 knop nog kapot
thank godquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeej
Meerlukt me niet, ik heb er de kracht niet meer voor
Piles is Fok!-moequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeej
Meerlukt me niet, ik heb er de kracht niet meer voor
haha. Het zit in je onderbewustequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, beetje wel nu. Maar het is gewoon automatisme
Tot morgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik rond hem af (Evil Knievel-stijl)
fijne avond mensen(en tot morgen
)
Heb ik vorige week toch al geprobeerdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:20 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe, naja, bij deze. Nu Fok! uit en de rest van de dag afkicken.
Morgen ook, zware cold turkey, maar aan het eind van de maand zal je me dankbaar zijn
Kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Een SC is nu eenmaal verslavend... als de SC saai wordt dan ben je zo weg van fok hoor..
Whehehe, zulke uitspraken kan ik altijd wel om lachenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:zitten over een klasgenoot te roddelen:
We hadden het over een product waar geen support meer op geleverd werd. Hij bedoelde "ze hebben de support gestopt" hij zegt (in een presentatie) "ze hebben de stekker uit het stopcontact van de support getrokken"
Het leuke is dat ie wel meer van dat soort uitspraken doet..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:23 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe, zulke uitspraken kan ik altijd wel om lachen
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar 3 of 4 dagen in de week, dus ben er nog genoeg hoor
quote:
Mag ik je nummer ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En je hebt mn nummer nu, dus kun je me sms-en als je me mist
Nee, dit is géén uitnodiging om dat heel veel te gaan doen
Kan alsnogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had m beter gewoon in dit topic kunnen zetten hè
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, hèhè, dat duurde lang
Oh ja, jij hebt nog een leven naast FOK!
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was/is goed weer vandaag om dat te doen
Nog verder aan mn stageverslagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En iemand nog plannen voor vanavond?
En, hoeveel pagina's heb je al?quote:
Hehe, ja nu moet je wel hèquote:
Pagina's?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:38 schreef Jipje het volgende:
En, hoeveel pagina's heb je al?
Nou ja, mag tot een paar weken na stage. Maar denk dat ik er de komende weken niet meer aan ga werkenquote:
niet zomaar eentjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
AHhaa
Ja met vriendin mee.. ze laat piercing zetten![]()
We gingen vanmiddag zo hard, iedereen is uitgepraatquote:
Welnee johquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:43 schreef Californium het volgende:Zou het raar zijn om 1 van de leraren te vragen of hij een handtekening wil zetten
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
We gingen vanmiddag zo hard, iedereen is uitgepraat
En mss dat ik dan nu eindelijk iets ga doen
Ze zien me al aankomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh
Post je hier wel de reactie?
hoeft nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:
[..]Dan zal ik ook mn mond houden en iets nuttigs gaan doen
Neeheequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:Dan zal ik ook mn mond houden en iets nuttigs gaan doen
Helaas zien wij dat nietquote:
Nee, nu is de kans toch al verpest, want jij bent erquote:
Ben blij dat jullie dat niet zienquote:
Waar heb je een handtekening voor nodig dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie dat niet zien
Mijn aanmeldingsformulier voor Schotland van schoolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar heb je een handtekening voor nodig dan?
Heeft dat zoveel haast dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Californium het volgende:
Mijn aanmeldingsformulier voor Schotland van schoolHij was vandaag niet op school...en omdat onze school apart is van de 'grote' school...Moet hij een handtekening zetten en mochten zij dat niet
En nu zit mijn handtekeningman voor mijn raam (ong.) wel 4 verdiepingen lager) een stuk vlees te eten
Beetje laat hèquote:
Nu was ik op school...Morgen moet ik er speciaal voor naar school als hij er dan isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft dat zoveel haast dan?
[..]
Beetje laat hè![]()
Heb tot 17:00 uur gewerkt vandaag, dus een bus later en dus ook pas later thuisquote:
Dan loop je toch ff naar beneden als hij toch daar isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu was ik op school...Morgen moet ik er speciaal voor naar school als hij er dan isEn ik moet een beurs aanvragen en dat is best veel werk
Alle leraren zijn aan het eten....Ga je toch niet naartoe lopen met....Ehm...zou u dit even kunnen tekenen? Ik doe dat niet iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan loop je toch ff naar beneden als hij toch daar is
En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?quote:
Tja, dan moet je morgen naar school...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?Nee bedankt
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:11 schreef Jipje het volgende:
Ik heb hier een stukje zeep liggen van de Lush. En ik wil het de hele tijd opeten, want het ziet eruit als drop![]()
jah ik weet hetquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:11 schreef Jipje het volgende:
Ik heb hier een stukje zeep liggen van de Lush. En ik wil het de hele tijd opeten, want het ziet eruit als drop![]()
En dat is erg, omdat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?Nee bedankt
what happenedquote:
Ze met z'n allen gezellig zitten te eten en ik dan ineens om een handtekening kom vragenquote:
Moet 3x dit invullen:quote:
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meerquote:Indruk van student over bedrijf m.b.t.:
- begeleiding: intensiteit, niveau
- werkzaamheden: niveau, nut
- stagecompetenties
- vakinhoudelijk
- sociale vaardigheden
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meer
quote:
quote:Coalface 100g
Verzachtende gezichtszeep met drophout en houtskool
dat wordt dan ouderwets uit je duim zuigen, ik zie dat het jouw eigen indruk is, dus eigenlijk kan het nooit fout zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meer
Had je toch eerder moet beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
Maar daar ben ik dus zoooo slecht inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wordt dan ouderwets uit je duim zuigen, ik zie dat het jouw eigen indruk is, dus eigenlijk kan het nooit fout zijnnet als een mening nooit goed of fout is
Toen had ik dus nog niks van mn begeleider gehoord, dus had ik het idee dat alleen een verslag wel genoeg zou zijnquote:
vul je toch drie keer bijna hetzelfde inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
ik totaal nietquote:
Maar als je ff wacht tot na het eten dan is er toch geen belemmering meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze met z'n allen gezellig zitten te eten en ik dan ineens om een handtekening kom vragen
Goh, en dat voor een BE-erquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik totaal nietvoorword, inleiding en evaluatie altijd dikke verhalen typen
eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:21 schreef eer-ik het volgende:
Blij dat deze werkdag voorbij is zeg.
lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:25 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gesolliciteerd bij bedrijf A en bedrijf B. Op 9 juni gesprek bij bedrijf A gehad. Afgesproken dat de secretaresse me zou bellen voor een vervolg afspraak. Tot vandaag niets meer van gehoord. Heb wel zelf geprobeerd te bellen maar er was wat mis met hun telefoonlijnen.
Toen op 18 juni gesprek bij bedrijf B gehad. Zij kwamen gelijk met een aanbod. Ik heb gezegd dat ik tot dinsdag wilde wachten (mede voor bedrijf A). Vanochtend gebeld dat ik het aanbod aannam (bedrijf A liet toch niets meer van zich horen). Maar vanmiddag belt bedrijf A dus op. Maar bedrijf A staat beter aangeschreven als bedrijf B en ik kan dezelfde voorwaarde krijgen bij beide bedrijven.
Wat moet ik doen?
Als je hetzelfde kunt krijgen vind ik bedrijf B wel iets beter ingericht, die bellen tenminste...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:25 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gesolliciteerd bij bedrijf A en bedrijf B. Op 9 juni gesprek bij bedrijf A gehad. Afgesproken dat de secretaresse me zou bellen voor een vervolg afspraak. Tot vandaag niets meer van gehoord. Heb wel zelf geprobeerd te bellen maar er was wat mis met hun telefoonlijnen.
Toen op 18 juni gesprek bij bedrijf B gehad. Zij kwamen gelijk met een aanbod. Ik heb gezegd dat ik tot dinsdag wilde wachten (mede voor bedrijf A). Vanochtend gebeld dat ik het aanbod aannam (bedrijf A liet toch niets meer van zich horen). Maar vanmiddag belt bedrijf A dus op. Maar bedrijf A staat beter aangeschreven als bedrijf B en ik kan dezelfde voorwaarde krijgen bij beide bedrijven.
Wat moet ik doen?
nope...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
lastigcontract al getekend bij bedrijf B?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Toch 2 mensen die het met me eens zijn
Ik ga waarschijnlijk met een huisgenootje morgenquote:
neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was weer eens te druk om hier te zijn
Nog wat gemist?
dat heb ik dan ook gemistquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb dinsdag een afspraak met bedrijf A dus ik denk dat ik dat ga afwachten.. Maar er is dan weer een kans dat ze voor dinsdag een contract naar me sturen. Ik word er een beetje moe van. Ik heb mezelf weer eens in een lastig parket gebracht
Lushquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is Coalface:
[ afbeelding ]
En ik zie nu de beschrijving:
[..]
Ik heb een proefstukje liggen, dus dat ziet eruit als ouderwetse trekdrop:
[ afbeelding ]
Stel wat eisen wat betreft de maat, HD-ready/FullHD e.d. en open een topic in DIGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben zo'n enorme twijfelkont!
We willen een nieuwe tv, maar kunnen echt niet kiezen.
Het is ook niet dat ik er verstand van heb ofzo
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met een huisgenootje morgen
Hoeveel heb je alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
Zo, morgen weer verder met stageverslag. Heb er nu ff genoeg van
dan ga ik waarschijnlijk alleen...hoef toch niet zolang naar stage dus dat kan ik mooi in de middag doenquote:
Hmm.. misschien een idee ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Stel wat eisen wat betreft de maat, HD-ready/FullHD e.d. en open een topic in DIG
He meisquote:
Lamzakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef eer-ik het volgende:
Nice, nu al?
Ik moet nog op bestellen drukken
half dagje stage gelopen en morgen ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
He meis. Gaat lekker, de hele dag gewerkt en morgen weer
. Met jou [ afbeelding ]?
Inderdaad lekker hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
half dagje stage gelopen en morgen ookgister al me shit ingeleverd en maandag assesment
Dus wel erg goed eigenlijk
whehe, jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
He meis. Gaat lekker, de hele dag gewerkt en morgen weer
. Met jou [ afbeelding ]?
[..]
Lamzak [ afbeelding ] !
die smiliequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad lekker hoor!
Alleen als je op Assessment gaat moet je het wel goed schrijven [ afbeelding ]..
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
Nee Kees, zo werkt dat hier niet!
quote:
coolquote:
Geen idee wat jij kijkt, maar voor mij is het weer helemaal niksquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog wat op die kijkkast vanavond?
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog wat op die kijkkast vanavond?
Kom maar halenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Omg, broertje vertelt net een verhaal van wat ie had op de zaak zaterdag.
Hij had tegen een nieuw iemand gezegd: ja, zij daar weten wel waar je wat moet pakken enzo, moet je daar effe vragen.
Stond die nieuwe kerel daar na een kwartier nog steeds op dezelfde plek, te wachten.
Komt broertje weer langs, die zegt: wat sta je hier te doen dan?
Hij: ja, zij daar weet niet wat ik bedoel.
Broertje: Ik bedoel haar ook niet, zij daar, die weten het.
Kerel:
Broertje: Hun weten het.
Kerel: Oooh, zeg dat dan joh!!!1
Dat zijn zakenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
dan ga ik waarschijnlijk alleen...hoef toch niet zolang naar stage dus dat kan ik mooi in de middag doen
quote:
Het is blijkbaar écht gortig gesteld met het Nederlands bij veel mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
* vervloekt ver weg wonen weer eens![]()
Staat aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee wat jij kijkt, maar voor mij is het weer helemaal niks
Gelukkig ligt Friends al klaar
Moet je trouwens geen Grey's kijken
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Omg, broertje vertelt net een verhaal van wat ie had op de zaak zaterdag.
Hij had tegen een nieuw iemand gezegd: ja, zij daar weten wel waar je wat moet pakken enzo, moet je daar effe vragen.
Stond die nieuwe kerel daar na een kwartier nog steeds op dezelfde plek, te wachten.
Komt broertje weer langs, die zegt: wat sta je hier te doen dan?
Hij: ja, zij daar weet niet wat ik bedoel.
Broertje: Ik bedoel haar ook niet, zij daar, die weten het.
Kerel:
Broertje: Hun weten het.
Kerel: Oooh, zeg dat dan joh!!!1
Ga ook gewoon lekker over straat lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn zaken
Ik moet zeggen dat ik het de eerste keer ook wel wat rarig vond hoor, om gewoon hard te lopen.
In m'n eentje.
Maar het went snel, ik dacht eerst: omg, kom ik hier, als noob.
Echter liepen er superveel andere hardlopers die hand opsteken of effe knikje doen met hoofd, altijd goed
Zeker niet nee.....Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar écht gortig gesteld met het Nederlands bij veel mensen.
Als iemand je zelfs al niet meer begrijpt als je 'zij' zegt in plaats van het incorrecte 'hun', gaat er iets niet goed
Dean!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Zie je, ik onthoud gewoon de verkeerde dingenquote:
Zeeland enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
Piles, hoezo woon jij ver weg?
Waar huis je ergens?
lekker optijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
heeey
ik heb vandaag eindelijk m'n stage eindgesprek gehad![]()
(en ja ik was eind februari dus klaar he
)
maar ze waren positiefgeen enkel ding dat niet goed was
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga ook gewoon lekker over straat lopen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker niet nee.....Jeugd van tegenwoordig
Zeeland is wel nice.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, ik onthoud gewoon de verkeerde dingen![]()
[..]
Zeeland enzo
@Etcetera:![]()
![]()
Mooi op tijd ook
Lekkerquote:
Zolang je nergens heen wilt wel jaquote:
Schouwen-Duivelandquote:Waar ergens?
Ik kom best vaak in Domburg
Wegkomen onmogelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je nergens heen wilt wel ja
Wegkomen is hier onmogelijk
[..]
Schouwen-Duiveland
Zeg maar tussen Renesse en Zierikzee
Klopt....Echt... onderwijs gaat hard achteruitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik loop nu ook met het volste vertrouwen volop rennend langs een straat waar iedereen buiten zit
gister begonnen mensen me aan te moedigen
[..]
Idd.
Galjeugd
En maar roepen: Ja, nee, we hoeven echt geen Nederlands meer op de vervolgopleiding hoor, want dat is echt niet nodig!
Nee, zal niet
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt....Echt... onderwijs gaat hard achteruitOok met de rekenkunsten
![]()
En ik wil niet dat mensen me gaan aanmoedigen dan ga ik me schamen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook
Maar ik hoor het toch niet, want ik heb die les in m'n oren
En nu vind ik het wel mooi, omdat ik ook lekker doorloop nu.
Eerst zweette ik me het apezuur als ik 2 minuten moest lopen, loop nu zonder problemen 7 achter elkaar
Met het OV bedoel ik dan hèquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Wegkomen onmogelijk?
Bij jullie kan je tenminste nog lekker onredelijk hard rijden over die tyfus N-weg daar, waar je niet moet rijden in de zomer, omdat je dan tussen 2149i0810948123 duitsers met campers zit
whehe, dat zou kunstig zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
Zoutjes zijn opNiet goed....Nu maar even hard gaan leren om de koolhydraten te verbranden
quote:
thanksquote:
Alicia Keys heeft best oke nummersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zoeen live-cd van Alicia Keys aanstaan.
is dat erg, als man zijnde?
Zitten wel paar nette nummers tussen
helaas ook een hoop vullis
wrom? Je hersenen verbranden meer koolhydraten met een half uur leren, dan je spieren verbranden in een half uur lopenquote:
Kan ook makkelijk, loop eerst maar even, het komt vanzelfquote:
Ik heb altijd nog de goeie hoop dat ik ergens even vol gas kan geven om de hele stoet in te halen, óf dat ze er gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Met het OV bedoel ik dan hè
En qua uitgaan is er niks hier. Alleen Renesse
Het is dat er nu een bios in Goes komt, anders moet je dus naar Vlissingen = 3 kwartier met de auto. Winkelen: minimaal naar Goes. Zulke dingen zijn gewoon frustrerend af en toe
En die files zijn af en toe hilarisch
Wij rijden gewoon binnendoor
En hard rijden: de dichtstbijzijnde snelweg is 30 kilometer![]()
dat is dan ook niet gek nee....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
thanks
en ja errug op tijdmaar die gast had 2 maanden in het ziekenhuis gelegen
dus da's niet zo gek
hoe is het leven hier tegenwoordig
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft best oke nummersMaar ik ben een vrouw he
Haha, het spijt me zeer, maar daar geloof ik echt geen hol van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom? Je hersenen verbranden meer koolhydraten met een half uur leren, dan je spieren verbranden in een half uur lopen
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk, loop eerst maar even, het komt vanzelf
Ach ja, soms is het vervelend. Maar ik onthoud altijd maar dat ze een hele hoop €€€ komen brengenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb altijd nog de goeie hoop dat ik ergens even vol gas kan geven om de hele stoet in te halen, óf dat ze er gewoon niet rijden
Dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
.Behalve voor Piles want hij is Fok! verslaafd en moet deze week een verslag inleveren waaraan hij nog niet begonnen is
Koolhydraten is niet hetzelfde als vetten hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's waar
[..]
Haha, het spijt me zeer, maar daar geloof ik echt geen hol van.
Dan zou ik mezelf echt al lang dun geleerd hebben.
alsjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, soms is het vervelend. Maar ik onthoud altijd maar dat ze een hele hoop €€€ komen brengen
[..]
Dank je![]()
wat liefquote:
Verbrandt jij je spierenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom? Je hersenen verbranden meer koolhydraten met een half uur leren, dan je spieren verbranden in een half uur lopen
quote:
Ohja, zit het effe door elkaar te halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Koolhydraten is niet hetzelfde als vetten heIk weet niet of jij er last van heb...maar ik krijg altijd honger als ik leer
komt daardoor
Willa is leukquote:
Begrijpend lezen Hoenjé!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koolhydraten je spieren verbranden...
![]()
En als je dus na die honger gaat eten dan merk je er ook niets vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, zit het effe door elkaar te halen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Hoenjé! [ afbeelding ]
goed dat je het zegt!quote:
Durven jullie daar wel alleen naar te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Californium het volgende:
goed dat je het zegt!
Hè, jij woont tenminste in een stadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, je was wel erg negatief over Zeeland hoor
Ow brrrr....kom je ons beschermen...het is zooow engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Durven jullie daar wel alleen naar te kijken?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
Ow brrrr....kom je ons beschermen...het is zooow eng
* vervloekt ver weg wonen nog een keerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik nee zou zeggen .. zou jij dan samen met mij kijken? nee he
Nee, maar ik eet ook niet zovaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
En als je dus na die honger gaat eten dan merk je er ook niets van
Dan had ik al lang en breed de sleutel geregeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
En als je naast de deur zou wonen? Stond jij dan aan te bellen?
En dan een hele avond zonder Fok! zeker? Gekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
En als je naast de deur zou wonen? Stond jij dan aan te bellen?
Ik geef nooit sleutels aan burenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan had ik al lang en breed de sleutel geregeld
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet ook niet zovaak.
Snoep nooit
Eet nooit chips
etc etc
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan een hele avond zonder Fok! zeker? Gek![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
* vervloekt ver weg wonen nog een keer
Zoutjes...Die cracottes dingenquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet...Had vandaag zoutjesen eet heel gezond
En af en toe stukje taart o.i.d met feestjes enzo...maar overal zitten koolhydraten in dus je hoeft er niet eens echt voor te snoepen
quote:
Effe kijken.quote:
Absoluut niet lachwekkend, maar wel goeie taalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft toch geklikt.. niet echt lachwekkend ofzo hoor
vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Maar niet overal zitten 300+ kcal in
Vooral de dikke mensen op m'n werk, die zitten ook echt de hele dag volop zooi te schransen.
Dikke brokken taart, snacks, (ook frituur) snoep, koek, en allerhande ander vet voer.
Ik snap dat nooit zo goed, je kan ook prima een vol gevoel hebben van fatsoenlijk eten.
Als ze dat nou eens zouden doen, hadden ze er niet bijgelopen als zeeleeuwen.
quote:
Dat en ik wel met je eens.quote:
Is goed voor mequote:
Jij hebt zo'n typisch achterhoeks accentquote:
Goed voor je portemonneequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n typisch achterhoeks accent
En voor me ego, vandaag was er zo'n hoge vrouw, beetje zo'n carrierevrouw in pak. Ze vond mij een leuke knulquote:
Ehm, ik heb het zipje weggetieft van m'n server.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef jna het volgende:
Oh eer-ik.
Heb jij dat hardloopschema nog met die mp3?
Ik wil ook eens wat aan m'n conditie gaan doen
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik ookeet overdag eigenlijk gewoon netjes brood , en een koekje en avondeten met vaak groeten en aardappeltjes gewoon en s'avonds soms, zoals vanavond, wat zoutjes of een appel....maar dat doe ik ook niet vaak! bij ons op het lab mag je niet eten dat scheelt ook wel..Maar je dan de hele dag volproppen met spul enzo.....en dan klagen dat ze zo dik zijn...en altijd honger hebben...Vvan dat vette spul krijg je ook alleen maar honger en door veel te eten, krijg je honger als je probeert te minderen.... Ik snap dat echt niet
ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Familie uit de Jordaan en Haarlem, ben daar ook geboren. Helemaal niets Achterhoeks meid.
Als je dat zou willen doen:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het zipje weggetieft van m'n server.
Even opnieuw uploaden zal niet echt een probleem vormen echter.
[..]
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoor
Maar ja, kijk eens naar de mensen die bij de gemiddelde mcDonalds binnen lopen.
Dat zijn ook vaak vrij forse types.
Dat er af en toe ook slanke mensen komen moge duidelijk wezen maar nederland is erg hard aan het veramikaniseren wat menselijk formaat betreft volgens mij.
Slechte 'vooruitgang' in mijn optiek.
Whehequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
En voor me ego, vandaag was er zo'n hoge vrouw, beetje zo'n carrierevrouw in pak. Ze vond mij een leuke knul.
Doe je mij dan ook weer pm, helemaal vergeten toenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
Door de telefoon is het vaak moeilijk te raden. Bij mij hoor je ook wel dat ik uit het oosten kom, maar toen ik op het callcenter werkte, vroegen mensen echt van:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaMensen kunnen jammer genoeg vaak wel aan mij horen dat ik achterhoeks ben, Ondanks dat ik behoorlijk ABN praat....
maar het is maar een klein beetje
![]()
Nee dat komt door dat "de graafschap" shirt wat je altijd aanhebtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaMensen kunnen jammer genoeg vaak wel aan mij horen dat ik achterhoeks ben, Ondanks dat ik behoorlijk ABN praat....
maar het is maar een klein beetje
![]()
Waarom woon je nu helemaal daar danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Familie uit de Jordaan en Haarlem, ben daar ook geboren. Helemaal niets Achterhoeks meid.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoor
Maar ja, kijk eens naar de mensen die bij de gemiddelde mcDonalds binnen lopen.
Dat zijn ook vaak vrij forse types.
Dat er af en toe ook slanke mensen komen moge duidelijk wezen maar nederland is erg hard aan het veramikaniseren wat menselijk formaat betreft volgens mij.
Slechte 'vooruitgang' in mijn optiek.
Ik heb ze nogquote:
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggenquote:
Me vader is Marinier, veel verhuizen enzo he.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom woon je nu helemaal daar dan
Randstad zwaar ftw
De graafschapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat komt door dat "de graafschap" shirt wat je altijd aanhebt
Was het een milf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggen. De baas stond met haar te praten en ik kwam er langs lopen. Na twee minuten liep ik weer terug en toen zei de baas tegen haar: "Je mag het hem zelf ook wel vertellen hoor. "
. Mja.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggen. De baas stond met haar te praten en ik kwam er langs lopen. Na twee minuten liep ik weer terug en toen zei de baas tegen haar: "Je mag het hem zelf ook wel vertellen hoor. "
. Mja.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
Mensen, http://www.vondeyck.nl/Archief.zip.
Sla link even op, over een uur staat ie erop.
En dat wou je mededelen want?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof het of niet, ik zit nu deze film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0445922/
Jij meldt ook dat je een film kijkt, en ik meld dat ik Friends kijkquote:
Waatttt????quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
Duss.....
Die kan ik nu al zien hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en op www.vondeyck.nl/loopschema.pdf staat het schema.
Maar pas als die zip erop staat
Natte film?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof het of niet, ik zit nu deze film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0445922/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |