Absoluut niet lachwekkend, maar wel goeie taalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie heeft toch geklikt.. niet echt lachwekkend ofzo hoor
vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Maar niet overal zitten 300+ kcal in
Vooral de dikke mensen op m'n werk, die zitten ook echt de hele dag volop zooi te schransen.
Dikke brokken taart, snacks, (ook frituur) snoep, koek, en allerhande ander vet voer.
Ik snap dat nooit zo goed, je kan ook prima een vol gevoel hebben van fatsoenlijk eten.
Als ze dat nou eens zouden doen, hadden ze er niet bijgelopen als zeeleeuwen.
quote:
Dat en ik wel met je eens.quote:
Is goed voor mequote:
Jij hebt zo'n typisch achterhoeks accentquote:
Goed voor je portemonneequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n typisch achterhoeks accent
En voor me ego, vandaag was er zo'n hoge vrouw, beetje zo'n carrierevrouw in pak. Ze vond mij een leuke knulquote:
Ehm, ik heb het zipje weggetieft van m'n server.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef jna het volgende:
Oh eer-ik.
Heb jij dat hardloopschema nog met die mp3?
Ik wil ook eens wat aan m'n conditie gaan doen
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
vind ik ookeet overdag eigenlijk gewoon netjes brood , en een koekje en avondeten met vaak groeten en aardappeltjes gewoon en s'avonds soms, zoals vanavond, wat zoutjes of een appel....maar dat doe ik ook niet vaak! bij ons op het lab mag je niet eten dat scheelt ook wel..Maar je dan de hele dag volproppen met spul enzo.....en dan klagen dat ze zo dik zijn...en altijd honger hebben...Vvan dat vette spul krijg je ook alleen maar honger en door veel te eten, krijg je honger als je probeert te minderen.... Ik snap dat echt niet
ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Familie uit de Jordaan en Haarlem, ben daar ook geboren. Helemaal niets Achterhoeks meid.
Als je dat zou willen doen:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het zipje weggetieft van m'n server.
Even opnieuw uploaden zal niet echt een probleem vormen echter.
[..]
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoor
Maar ja, kijk eens naar de mensen die bij de gemiddelde mcDonalds binnen lopen.
Dat zijn ook vaak vrij forse types.
Dat er af en toe ook slanke mensen komen moge duidelijk wezen maar nederland is erg hard aan het veramikaniseren wat menselijk formaat betreft volgens mij.
Slechte 'vooruitgang' in mijn optiek.
Whehequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
En voor me ego, vandaag was er zo'n hoge vrouw, beetje zo'n carrierevrouw in pak. Ze vond mij een leuke knul.
Doe je mij dan ook weer pm, helemaal vergeten toenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
Door de telefoon is het vaak moeilijk te raden. Bij mij hoor je ook wel dat ik uit het oosten kom, maar toen ik op het callcenter werkte, vroegen mensen echt van:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaMensen kunnen jammer genoeg vaak wel aan mij horen dat ik achterhoeks ben, Ondanks dat ik behoorlijk ABN praat....
maar het is maar een klein beetje
![]()
Nee dat komt door dat "de graafschap" shirt wat je altijd aanhebtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ahaMensen kunnen jammer genoeg vaak wel aan mij horen dat ik achterhoeks ben, Ondanks dat ik behoorlijk ABN praat....
maar het is maar een klein beetje
![]()
Waarom woon je nu helemaal daar danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Familie uit de Jordaan en Haarlem, ben daar ook geboren. Helemaal niets Achterhoeks meid.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de logica ook erg ver te zoeken hoor
Maar ja, kijk eens naar de mensen die bij de gemiddelde mcDonalds binnen lopen.
Dat zijn ook vaak vrij forse types.
Dat er af en toe ook slanke mensen komen moge duidelijk wezen maar nederland is erg hard aan het veramikaniseren wat menselijk formaat betreft volgens mij.
Slechte 'vooruitgang' in mijn optiek.
Ik heb ze nogquote:
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggenquote:
Me vader is Marinier, veel verhuizen enzo he.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom woon je nu helemaal daar dan
Randstad zwaar ftw
De graafschapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:58 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat komt door dat "de graafschap" shirt wat je altijd aanhebt
Was het een milf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggen. De baas stond met haar te praten en ik kwam er langs lopen. Na twee minuten liep ik weer terug en toen zei de baas tegen haar: "Je mag het hem zelf ook wel vertellen hoor. "
. Mja.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze durfde het niet echt tegen me te zeggen. De baas stond met haar te praten en ik kwam er langs lopen. Na twee minuten liep ik weer terug en toen zei de baas tegen haar: "Je mag het hem zelf ook wel vertellen hoor. "
. Mja.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
Mensen, http://www.vondeyck.nl/Archief.zip.
Sla link even op, over een uur staat ie erop.
En dat wou je mededelen want?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof het of niet, ik zit nu deze film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0445922/
Jij meldt ook dat je een film kijkt, en ik meld dat ik Friends kijkquote:
Waatttt????quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef Californium het volgende:
Duss.....
Die kan ik nu al zien hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en op www.vondeyck.nl/loopschema.pdf staat het schema.
Maar pas als die zip erop staat
Natte film?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof het of niet, ik zit nu deze film kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0445922/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |