Mag ik je nummer ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En je hebt mn nummer nu, dus kun je me sms-en als je me mist
Nee, dit is géén uitnodiging om dat heel veel te gaan doen
Kan alsnogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had m beter gewoon in dit topic kunnen zetten hè
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, hèhè, dat duurde lang
Oh ja, jij hebt nog een leven naast FOK!
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Het was/is goed weer vandaag om dat te doen
Nog verder aan mn stageverslagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:35 schreef Cuegirllie het volgende:
En iemand nog plannen voor vanavond?
En, hoeveel pagina's heb je al?quote:
Hehe, ja nu moet je wel hèquote:
Pagina's?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:38 schreef Jipje het volgende:
En, hoeveel pagina's heb je al?
Nou ja, mag tot een paar weken na stage. Maar denk dat ik er de komende weken niet meer aan ga werkenquote:
niet zomaar eentjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
AHhaa
Ja met vriendin mee.. ze laat piercing zetten![]()
We gingen vanmiddag zo hard, iedereen is uitgepraatquote:
Welnee johquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:43 schreef Californium het volgende:Zou het raar zijn om 1 van de leraren te vragen of hij een handtekening wil zetten
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
We gingen vanmiddag zo hard, iedereen is uitgepraat
En mss dat ik dan nu eindelijk iets ga doen
Ze zien me al aankomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh
Post je hier wel de reactie?
hoeft nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:
[..]Dan zal ik ook mn mond houden en iets nuttigs gaan doen
Neeheequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:Dan zal ik ook mn mond houden en iets nuttigs gaan doen
Helaas zien wij dat nietquote:
Nee, nu is de kans toch al verpest, want jij bent erquote:
Ben blij dat jullie dat niet zienquote:
Waar heb je een handtekening voor nodig dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben blij dat jullie dat niet zien
Mijn aanmeldingsformulier voor Schotland van schoolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waar heb je een handtekening voor nodig dan?
Heeft dat zoveel haast dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Californium het volgende:
Mijn aanmeldingsformulier voor Schotland van schoolHij was vandaag niet op school...en omdat onze school apart is van de 'grote' school...Moet hij een handtekening zetten en mochten zij dat niet
En nu zit mijn handtekeningman voor mijn raam (ong.) wel 4 verdiepingen lager) een stuk vlees te eten
Beetje laat hèquote:
Nu was ik op school...Morgen moet ik er speciaal voor naar school als hij er dan isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft dat zoveel haast dan?
[..]
Beetje laat hè![]()
Heb tot 17:00 uur gewerkt vandaag, dus een bus later en dus ook pas later thuisquote:
Dan loop je toch ff naar beneden als hij toch daar isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu was ik op school...Morgen moet ik er speciaal voor naar school als hij er dan isEn ik moet een beurs aanvragen en dat is best veel werk
Alle leraren zijn aan het eten....Ga je toch niet naartoe lopen met....Ehm...zou u dit even kunnen tekenen? Ik doe dat niet iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan loop je toch ff naar beneden als hij toch daar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |