Kan ook makkelijk, loop eerst maar even, het komt vanzelfquote:
Ik heb altijd nog de goeie hoop dat ik ergens even vol gas kan geven om de hele stoet in te halen, óf dat ze er gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Met het OV bedoel ik dan hè
En qua uitgaan is er niks hier. Alleen Renesse
Het is dat er nu een bios in Goes komt, anders moet je dus naar Vlissingen = 3 kwartier met de auto. Winkelen: minimaal naar Goes. Zulke dingen zijn gewoon frustrerend af en toe
En die files zijn af en toe hilarisch
Wij rijden gewoon binnendoor
En hard rijden: de dichtstbijzijnde snelweg is 30 kilometer![]()
dat is dan ook niet gek nee....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
thanks
en ja errug op tijdmaar die gast had 2 maanden in het ziekenhuis gelegen
dus da's niet zo gek
hoe is het leven hier tegenwoordig
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Alicia Keys heeft best oke nummersMaar ik ben een vrouw he
Haha, het spijt me zeer, maar daar geloof ik echt geen hol van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom? Je hersenen verbranden meer koolhydraten met een half uur leren, dan je spieren verbranden in een half uur lopen
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk, loop eerst maar even, het komt vanzelf
Ach ja, soms is het vervelend. Maar ik onthoud altijd maar dat ze een hele hoop ¤¤¤ komen brengenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb altijd nog de goeie hoop dat ik ergens even vol gas kan geven om de hele stoet in te halen, óf dat ze er gewoon niet rijden
Dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
.Behalve voor Piles want hij is Fok! verslaafd en moet deze week een verslag inleveren waaraan hij nog niet begonnen is
Koolhydraten is niet hetzelfde als vetten hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's waar
[..]
Haha, het spijt me zeer, maar daar geloof ik echt geen hol van.
Dan zou ik mezelf echt al lang dun geleerd hebben.
alsjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, soms is het vervelend. Maar ik onthoud altijd maar dat ze een hele hoop ¤¤¤ komen brengen
[..]
Dank je![]()
wat liefquote:
Verbrandt jij je spierenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom? Je hersenen verbranden meer koolhydraten met een half uur leren, dan je spieren verbranden in een half uur lopen
quote:
Ohja, zit het effe door elkaar te halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Koolhydraten is niet hetzelfde als vetten heIk weet niet of jij er last van heb...maar ik krijg altijd honger als ik leer
komt daardoor
Willa is leukquote:
Begrijpend lezen Hoenjé!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koolhydraten je spieren verbranden...
![]()
En als je dus na die honger gaat eten dan merk je er ook niets vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, zit het effe door elkaar te halen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen Hoenjé! [ afbeelding ]
goed dat je het zegt!quote:
Durven jullie daar wel alleen naar te kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Californium het volgende:
goed dat je het zegt!
Hè, jij woont tenminste in een stadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, je was wel erg negatief over Zeeland hoor
Ow brrrr....kom je ons beschermen...het is zooow engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Durven jullie daar wel alleen naar te kijken?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:38 schreef Californium het volgende:
Ow brrrr....kom je ons beschermen...het is zooow eng
* vervloekt ver weg wonen nog een keerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ik nee zou zeggen .. zou jij dan samen met mij kijken? nee he
Nee, maar ik eet ook niet zovaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
En als je dus na die honger gaat eten dan merk je er ook niets van
Dan had ik al lang en breed de sleutel geregeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
En als je naast de deur zou wonen? Stond jij dan aan te bellen?
En dan een hele avond zonder Fok! zeker? Gekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
En als je naast de deur zou wonen? Stond jij dan aan te bellen?
Ik geef nooit sleutels aan burenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan had ik al lang en breed de sleutel geregeld
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet ook niet zovaak.
Snoep nooit
Eet nooit chips
etc etc
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan een hele avond zonder Fok! zeker? Gek![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
* vervloekt ver weg wonen nog een keer
Zoutjes...Die cracottes dingenquote:
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet...Had vandaag zoutjesen eet heel gezond
En af en toe stukje taart o.i.d met feestjes enzo...maar overal zitten koolhydraten in dus je hoeft er niet eens echt voor te snoepen
quote:
Effe kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |