En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?quote:
Tja, dan moet je morgen naar school...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?Nee bedankt
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:11 schreef Jipje het volgende:
Ik heb hier een stukje zeep liggen van de Lush. En ik wil het de hele tijd opeten, want het ziet eruit als drop![]()
jah ik weet hetquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:11 schreef Jipje het volgende:
Ik heb hier een stukje zeep liggen van de Lush. En ik wil het de hele tijd opeten, want het ziet eruit als drop![]()
En dat is erg, omdat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Californium het volgende:
[..]
En dan zitten er nog steeds 50 leraren die mij kennen?Nee bedankt
what happenedquote:
Ze met z'n allen gezellig zitten te eten en ik dan ineens om een handtekening kom vragenquote:
Moet 3x dit invullen:quote:
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meerquote:Indruk van student over bedrijf m.b.t.:
- begeleiding: intensiteit, niveau
- werkzaamheden: niveau, nut
- stagecompetenties
- vakinhoudelijk
- sociale vaardigheden
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meer
quote:
quote:Coalface 100g
Verzachtende gezichtszeep met drophout en houtskool
dat wordt dan ouderwets uit je duim zuigen, ik zie dat het jouw eigen indruk is, dus eigenlijk kan het nooit fout zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
1x keer is me nu gelukt, maar van een paar weken terug weet ik dat toch niet meer
Had je toch eerder moet beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
Maar daar ben ik dus zoooo slecht inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wordt dan ouderwets uit je duim zuigen, ik zie dat het jouw eigen indruk is, dus eigenlijk kan het nooit fout zijnnet als een mening nooit goed of fout is
Toen had ik dus nog niks van mn begeleider gehoord, dus had ik het idee dat alleen een verslag wel genoeg zou zijnquote:
vul je toch drie keer bijna hetzelfde inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet 3x dit invullen:
[..]
ik totaal nietquote:
Maar als je ff wacht tot na het eten dan is er toch geen belemmering meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze met z'n allen gezellig zitten te eten en ik dan ineens om een handtekening kom vragen
Goh, en dat voor een BE-erquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik totaal nietvoorword, inleiding en evaluatie altijd dikke verhalen typen
eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:21 schreef eer-ik het volgende:
Blij dat deze werkdag voorbij is zeg.
lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:25 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gesolliciteerd bij bedrijf A en bedrijf B. Op 9 juni gesprek bij bedrijf A gehad. Afgesproken dat de secretaresse me zou bellen voor een vervolg afspraak. Tot vandaag niets meer van gehoord. Heb wel zelf geprobeerd te bellen maar er was wat mis met hun telefoonlijnen.
Toen op 18 juni gesprek bij bedrijf B gehad. Zij kwamen gelijk met een aanbod. Ik heb gezegd dat ik tot dinsdag wilde wachten (mede voor bedrijf A). Vanochtend gebeld dat ik het aanbod aannam (bedrijf A liet toch niets meer van zich horen). Maar vanmiddag belt bedrijf A dus op. Maar bedrijf A staat beter aangeschreven als bedrijf B en ik kan dezelfde voorwaarde krijgen bij beide bedrijven.
Wat moet ik doen?
Als je hetzelfde kunt krijgen vind ik bedrijf B wel iets beter ingericht, die bellen tenminste...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:25 schreef G.Fawkes het volgende:
pff ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gesolliciteerd bij bedrijf A en bedrijf B. Op 9 juni gesprek bij bedrijf A gehad. Afgesproken dat de secretaresse me zou bellen voor een vervolg afspraak. Tot vandaag niets meer van gehoord. Heb wel zelf geprobeerd te bellen maar er was wat mis met hun telefoonlijnen.
Toen op 18 juni gesprek bij bedrijf B gehad. Zij kwamen gelijk met een aanbod. Ik heb gezegd dat ik tot dinsdag wilde wachten (mede voor bedrijf A). Vanochtend gebeld dat ik het aanbod aannam (bedrijf A liet toch niets meer van zich horen). Maar vanmiddag belt bedrijf A dus op. Maar bedrijf A staat beter aangeschreven als bedrijf B en ik kan dezelfde voorwaarde krijgen bij beide bedrijven.
Wat moet ik doen?
nope...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
lastigcontract al getekend bij bedrijf B?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Toch 2 mensen die het met me eens zijn
Ik ga waarschijnlijk met een huisgenootje morgenquote:
neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik was weer eens te druk om hier te zijn
Nog wat gemist?
dat heb ik dan ook gemistquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb dinsdag een afspraak met bedrijf A dus ik denk dat ik dat ga afwachten.. Maar er is dan weer een kans dat ze voor dinsdag een contract naar me sturen. Ik word er een beetje moe van. Ik heb mezelf weer eens in een lastig parket gebracht
Lushquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het is Coalface:
[ afbeelding ]
En ik zie nu de beschrijving:
[..]
Ik heb een proefstukje liggen, dus dat ziet eruit als ouderwetse trekdrop:
[ afbeelding ]
Stel wat eisen wat betreft de maat, HD-ready/FullHD e.d. en open een topic in DIGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben zo'n enorme twijfelkont!
We willen een nieuwe tv, maar kunnen echt niet kiezen.
Het is ook niet dat ik er verstand van heb ofzo
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met een huisgenootje morgen
Hoeveel heb je alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
Zo, morgen weer verder met stageverslag. Heb er nu ff genoeg van
dan ga ik waarschijnlijk alleen...hoef toch niet zolang naar stage dus dat kan ik mooi in de middag doenquote:
Hmm.. misschien een idee ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Stel wat eisen wat betreft de maat, HD-ready/FullHD e.d. en open een topic in DIG
He meisquote:
Lamzakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef eer-ik het volgende:
Nice, nu al?
Ik moet nog op bestellen drukken
half dagje stage gelopen en morgen ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
He meis. Gaat lekker, de hele dag gewerkt en morgen weer
. Met jou [ afbeelding ]?
Inderdaad lekker hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
half dagje stage gelopen en morgen ookgister al me shit ingeleverd en maandag assesment
Dus wel erg goed eigenlijk
whehe, jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
He meis. Gaat lekker, de hele dag gewerkt en morgen weer
. Met jou [ afbeelding ]?
[..]
Lamzak [ afbeelding ] !
die smiliequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad lekker hoor!
Alleen als je op Assessment gaat moet je het wel goed schrijven [ afbeelding ]..
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
Nee Kees, zo werkt dat hier niet!
quote:
coolquote:
Geen idee wat jij kijkt, maar voor mij is het weer helemaal niksquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog wat op die kijkkast vanavond?
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt er nog wat op die kijkkast vanavond?
Kom maar halenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Omg, broertje vertelt net een verhaal van wat ie had op de zaak zaterdag.
Hij had tegen een nieuw iemand gezegd: ja, zij daar weten wel waar je wat moet pakken enzo, moet je daar effe vragen.
Stond die nieuwe kerel daar na een kwartier nog steeds op dezelfde plek, te wachten.
Komt broertje weer langs, die zegt: wat sta je hier te doen dan?
Hij: ja, zij daar weet niet wat ik bedoel.
Broertje: Ik bedoel haar ook niet, zij daar, die weten het.
Kerel:
Broertje: Hun weten het.
Kerel: Oooh, zeg dat dan joh!!!1
Dat zijn zakenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
dan ga ik waarschijnlijk alleen...hoef toch niet zolang naar stage dus dat kan ik mooi in de middag doen
quote:
Het is blijkbaar écht gortig gesteld met het Nederlands bij veel mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
* vervloekt ver weg wonen weer eens![]()
Staat aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee wat jij kijkt, maar voor mij is het weer helemaal niks
Gelukkig ligt Friends al klaar
Moet je trouwens geen Grey's kijken
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Omg, broertje vertelt net een verhaal van wat ie had op de zaak zaterdag.
Hij had tegen een nieuw iemand gezegd: ja, zij daar weten wel waar je wat moet pakken enzo, moet je daar effe vragen.
Stond die nieuwe kerel daar na een kwartier nog steeds op dezelfde plek, te wachten.
Komt broertje weer langs, die zegt: wat sta je hier te doen dan?
Hij: ja, zij daar weet niet wat ik bedoel.
Broertje: Ik bedoel haar ook niet, zij daar, die weten het.
Kerel:
Broertje: Hun weten het.
Kerel: Oooh, zeg dat dan joh!!!1
Ga ook gewoon lekker over straat lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn zaken
Ik moet zeggen dat ik het de eerste keer ook wel wat rarig vond hoor, om gewoon hard te lopen.
In m'n eentje.
Maar het went snel, ik dacht eerst: omg, kom ik hier, als noob.
Echter liepen er superveel andere hardlopers die hand opsteken of effe knikje doen met hoofd, altijd goed
Zeker niet nee.....Jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar écht gortig gesteld met het Nederlands bij veel mensen.
Als iemand je zelfs al niet meer begrijpt als je 'zij' zegt in plaats van het incorrecte 'hun', gaat er iets niet goed
Dean!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Zie je, ik onthoud gewoon de verkeerde dingenquote:
Zeeland enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef eer-ik het volgende:
Piles, hoezo woon jij ver weg?
Waar huis je ergens?
lekker optijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
heeey
ik heb vandaag eindelijk m'n stage eindgesprek gehad![]()
(en ja ik was eind februari dus klaar he
)
maar ze waren positiefgeen enkel ding dat niet goed was
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga ook gewoon lekker over straat lopen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Zeker niet nee.....Jeugd van tegenwoordig
Zeeland is wel nice.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je, ik onthoud gewoon de verkeerde dingen![]()
[..]
Zeeland enzo
@Etcetera:![]()
![]()
Mooi op tijd ook
Lekkerquote:
Zolang je nergens heen wilt wel jaquote:
Schouwen-Duivelandquote:Waar ergens?
Ik kom best vaak in Domburg
Wegkomen onmogelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je nergens heen wilt wel ja
Wegkomen is hier onmogelijk
[..]
Schouwen-Duiveland
Zeg maar tussen Renesse en Zierikzee
Klopt....Echt... onderwijs gaat hard achteruitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik loop nu ook met het volste vertrouwen volop rennend langs een straat waar iedereen buiten zit
gister begonnen mensen me aan te moedigen
[..]
Idd.
Galjeugd
En maar roepen: Ja, nee, we hoeven echt geen Nederlands meer op de vervolgopleiding hoor, want dat is echt niet nodig!
Nee, zal niet
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt....Echt... onderwijs gaat hard achteruitOok met de rekenkunsten
![]()
En ik wil niet dat mensen me gaan aanmoedigen dan ga ik me schamen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook
Maar ik hoor het toch niet, want ik heb die les in m'n oren
En nu vind ik het wel mooi, omdat ik ook lekker doorloop nu.
Eerst zweette ik me het apezuur als ik 2 minuten moest lopen, loop nu zonder problemen 7 achter elkaar
Met het OV bedoel ik dan hèquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Wegkomen onmogelijk?
Bij jullie kan je tenminste nog lekker onredelijk hard rijden over die tyfus N-weg daar, waar je niet moet rijden in de zomer, omdat je dan tussen 2149i0810948123 duitsers met campers zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |