Ik klikte op invoeren ipv het keuzevakje voor de filter jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef XL het volgende:
tennisfilter svp
Hehe netjes iddquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
PHM trouwens. 2-1* achter tweede set > 14 games op rij maakt 6-2 6-0 *3-0
.
Ze zakt naar 105. Misschien iets hoger of lager, hangt van de concurrentie af. Viel wel tegen hoor. Mentaal zit het nog niet goed bij Misa. Zit ze de hele partij niet echt in de wedstrijd, maakt ze een cruciale rebreak na 5-3 en matchpoint tegen en zelfs na een 5-1 voorsprong in de TB toch nog verliezen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ze verliest nu 250 punten ofzo toch?
Dan zal ze misschien net nog top 100 staan.
Het had niet alleen mentaal iets van doen, maar vooral het ijzersterke serveerwerk van Erakovic. Elke keer als Misa dacht dat ze een kans had, werd dat weggeslagen door Erakovic. Alleen op 5-1 in de tiebreak had ze natuurlijk echte kansen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze zakt naar 105. Misschien iets hoger of lager, hangt van de concurrentie af. Viel wel tegen hoor. Mentaal zit het nog niet goed bij Misa. Zit ze de hele partij niet echt in de wedstrijd, maakt ze een cruciale rebreak na 5-3 en matchpoint tegen en zelfs na een 5-1 voorsprong in de TB toch nog verliezen..![]()
In ieder geval heeft ze de rest van het jaar weinig meer te verdedigen....
Qua spel is toch wel verbetert ten opzichte van het begin van het jaar toen het echt nergens op leek. Maar inderdaad mentaal zit het niet goed, dat viel in de wedstrijd tegen Sugiyama vorige week ook al zo Misa stond een set en 4-2 voor met breekpunten maar die verzilverde se niet werd vervolgens teruggebroken en daarna lukte een hele tijd niets meer. Maar nu ze buiten de top 100 staat zal ze wel weer de kleinere toernooien gaan spelen en hopelijk lukt het haar daar wel om wat meer partijen te winnen en komt het vertrouwen dan wel weer terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze zakt naar 105. Misschien iets hoger of lager, hangt van de concurrentie af. Viel wel tegen hoor. Mentaal zit het nog niet goed bij Misa. Zit ze de hele partij niet echt in de wedstrijd, maakt ze een cruciale rebreak na 5-3 en matchpoint tegen en zelfs na een 5-1 voorsprong in de TB toch nog verliezen..![]()
In ieder geval heeft ze de rest van het jaar weinig meer te verdedigen....
Inderdaad zonde. Al lag het helaas toch wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:35 schreef Bruce117 het volgende:
Zonde van Krajicek. Maar ja, het is het hele jaar al niet best.
Hij speelt ook wel tegen een clown zeg. Volgende ronde speelt hij tegen Gulbis. Die zie ik ook niet winnen, maar iig wat meer tegenstand geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Bij Nadal gaat het allemaal redelijk simpel. 6-4 6-4 3-3 nu.
quote:
Zo slecht vind ik Beck niet spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij speelt ook wel tegen een clown zeg.
quote:
Nadal is zeker de favouriet, maar Gulbis is natuurlijk wel één van die spelers die een mogelijke verrassing in zich heeft zitten. Vandaag heeft hij ook over de honderd winners geslagen (Nadal heeft natuurlijk wel de neiging dat soort statistieken te halveren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij speelt ook wel tegen een clown zeg. Volgende ronde speelt hij tegen Gulbis. Die zie ik ook niet winnen, maar iig wat meer tegenstand geven.
25 min terug waren ze allemaal even offline maar nu doen ze het gewoonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
De streams van Net 5 doen het hier niet, is dat bij anderen ook zo?
Die statistieken van de winners geloof je toch zeker zelf niet. Bij zowat elke wedstrijd klopt daar niks van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:47 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nadal is zeker de favouriet, maar Gulbis is natuurlijk wel één van die spelers die een mogelijke verrassing in zich heeft zitten. Vandaag heeft hij ook over de honderd winners geslagen (Nadal heeft natuurlijk wel de neiging dat soort statistieken te halveren.
Wie weet wordt dit het toernooi van Gublis zijn grote doorbraak.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tipsarevic wint de eerste set in de tiebreak. Tennis kijkend fok! slaakt een zucht van verlichting.
Hij speelt heel lekker op zijn eigen service, op die van de tegenstander is hij niet slecht, maar had er vaak meer in gezeten.quote:
Klopt is soms te wild, maar deze wedstrijd mag hij nooit meer verliezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:13 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hij speelt heel lekker op zijn eigen service, op die van de tegenstander is hij niet slecht, maar had er vaak meer in gezeten.
Ze zijn vaak aan de hoge kant inderdaad. Toch zijn het er meer per set dan bij veel andere partijen. Vergelijkend doen ze het nog aardig.quote:Die statistieken van de winners geloof je toch zeker zelf niet. Bij zowat elke wedstrijd klopt daar niks van.
Mahut heeft last van een blessure, werd aan het einde van de eerste set ingetapet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:39 schreef T-Rigg het volgende:
Nicolas Mahut heeft zijn serve eindelijk gevonden, maar kan geen vuist maken op de serve van Tursunov, wat speelt de Rus sterk zeg. Nu maar hopen dat het een lange partij wordt en Tursunov wat foutjes gaat maken in zijn baseline spel.
En GSM Tipsarevic. 7-6 6-4 6-2quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tipsarevic breakt maar weer eens. Nu gewoon rustig blijven serveren.
Klopt. Heel veel last lijkt hij niet te hebben, beweegt redelijk goed over de baan en serveert weer zoals we van hem gewend zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mahut heeft last van een blessure, werd aan het einde van de eerste set ingetapet.
gemistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef RayMania het volgende:
Acegame van Ljubicic. Melzer laat het gewoon gaan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef suus21 het volgende:
lekker die loser van een davydenko er uit, moet ie maar niet een gravel toernooi spelen net na Roland Garros, waar alleen maar losers aan mee doen..
Volgende set weer een tie-break lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef T-Rigg het volgende:
Hč bah, bij 4-4 in de tiebreak en Tursu aan serve overruled de umpire een baseliner van Mahut die de lijn raakte in Tursu's voordeel. Dat had de beslissing kunnen zijn. In plaats daarvan wint Tursunov de tiebreak met 9-7. Mahut slaat voor de tweede keer met zijn racket tegen een bord aan en scheldt in het Frans, nog geen waarschuwing. :p
Je was me laatst ook al voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgende set weer een tie-break lijkt me.
Geen breakpunt voor 1 van beiden in 2 sets.
2-0 Murray.
Break Mahut, op naar set 5quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Inderdaad, ze spelen beiden op hoog niveau. Jammer dat één van hen er vroegtijdig uit zal liggen.
quote:
Geen idee of hij er is opgegroeid, maar in zijn profiel zag ik wel dat hij in Californië woont.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Benut gelijk zijn eerste break kans!
Is Tursunov in Amerika opgegroeid? Die " U kiddin' me" klonk behoorlijk Amerikaans.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen idee of hij er is opgegroeid, maar in zijn profiel zag ik wel dat hij in Californië woont.
Dan weten we dat ook weer, hehe.quote:Tursunov was born in Moscow to a mother who is an accountant and a strict father who is an engineer. His father pushed him into the sport and sent him to Northern California to train when he was 12. Tursunov seems to have been in a perpetual state of rebellion ever since.
Dit is Christophe; zijn broer is de dwerg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dwerg Rochus begon wel aardig maar is nu nergens meer, Blake gaat nog gewoon vandaag winnen lijkt me.
Weet ik, maar deze is ook niet de grootstequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is Christophe; zijn broer is de dwerg.
Da's waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze is ook niet de grootste.
Hij straalt dan ook weinig uit.quote:Bovendien vrij dom.
Volgens mij stond dat vooraf al vast, althans zo geeft mijn gids aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Net 5 heeft ook geluisterd betreft het update programma 's avonds laat: 23.13 al.
Jezus ja, die gasquet was echt indrukwekkend manquote:
Andere browser? Net5 programma blijft prima trouwens, veel beelden en prima tempoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Op die Net5 site haperen die beelden constant bij mij, maar zo'n trage verbinding/computer heb ik nou ook weer niet.
Iemand een oplossing?
In Rosmalen vond ik hem ook uitstekend tegen Rochus in de eerste ronde en toen....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus ja, die gasquet was echt indrukwekkend man![]()
Als hij dat doorzet, wordt het een leuke kwart tegen Rafa!
Vorig jaar precies hetzelfde. Toen werd 'ie in Halle verslagen door Qureshi en haalde gewoon de halve finale na een fantastische comeback vanaf 0-2 tegen Roddick in de QF. Hopelijk gaat hij nog leuke dingen laten zien, die backhand blijft imo de mooiste van het circuit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:24 schreef Norrage het volgende:
die jongen heeft iets nodig waardoor die gemotiveerd is....wimbledon is dan een goed moment
quote:1015: Tuesday was a truly triumphant day for British tennis (unless you're Jamie Baker, Katie O'Brien, Naomi Cavaday etc), and the star of the show was not Andy Murray but world number 661 Chris Eaton, who looked like a proper tennis player as he beat Boris Pashanski in straight sets. And after pocketing Ŗ27,000 for that single win he may well be looking to invest in a new motor, having revealed in his news conference: "I drive a Vauxhall Astra with duct tape on one wing mirror."
Oh verrek jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Chriz2k het volgende:
68e plaats op sportpools, goed begin.
Degene die nu laatste staat heeft Djokovic als kluns.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:36 schreef Tim86 het volgende:
no problemo. Van mijn team is al niks meer over, heb ook niks meer kunnen aanpassen ofzo. Kijken of ik poedel kan worden
Ze staan in de 1e set ook al met 0-2 achter...quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Krajicek staat vandaag gepland om de dubbel te spelen met... jawel, Erakovic. Lijkt me nou niet dat ze daar erg veel zin in heeft
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Krajicek staat vandaag gepland om de dubbel te spelen met... jawel, Erakovic. Lijkt me nou niet dat ze daar erg veel zin in heeft
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al lang bekend Tim. Dat internet probleem wordt nu wel heel duidelijk.
Vanaf de dubbele break (*4-0) gaf ze hem gewoon weg. Ze sloeg ballen gewoon expres uit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef anon57 het volgende:
Die tweede set van Vaidisova was echt bizar,
Die laatste paar games heeft ze inderdaad weggeven, eerste paar punten van de derde lijkt het alsof ze het in elk geval weer probeertquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vanaf de dubbele break (*4-0) gaf ze hem gewoon weg. Ze sloeg ballen gewoon expres uit.
Haase en Querrey hebben de 2e set gewonnen met 6-2.
Heeft NL het EK al gewonnen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al lang bekend Tim. Dat internet probleem wordt nu wel heel duidelijk.
Don't hope soquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nou nou, Elthing heeft het erover dat wanneer Safin deze partij verliest hij wel eens zou kunnen stoppen met tennissen. Aldus de geruchten uit de wandelgangen.
Leuke wedstrijd. De leukste die op dit moment bezig is, naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Wawrinka had aan 1 minibreak genoeg in de tie-break tegen Del Potro. Een close match tot nu toe.
www.wimbledon2008.nl....quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef suus21 het volgende:
waar is een goede stream te vinden? Zonder dingen te downloaden..
Ik hoefde daar niets te downloaden..quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
zonder iets te downloaden.......
Ja, inderdaad. Ik hoop dat hij er zin in heeft vandaag maar zo te zien wel.quote:
Tjah je zult toch software moeten hebben om een stream te kunnen kijken,quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
quote:
Of de fysio laten komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Eerste set naar Safin, Djokovic zal nu wel een tandje bijschakelen.
Of opgeven.quote:
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
geef me dan een link waar je niks hoeft te downen...ik kan hier niks downloaden dus ja vandaar dat ik dat altijd zeg..quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.
Ga zelf maar op zoek. Als er iets was hadden we je het al gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
[..]
geef me dan een link waar je niks hoeft te downen...ik kan hier niks downloaden dus ja vandaar dat ik dat altijd zeg..
Waarop zou ik moeten happen? Ik zeg alleen dat wij geen links meer hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef suus21 het volgende:
hap hap hap
wat heeft-ie?quote:
Dat is toch wel verrassend zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef wimderon het volgende:
Dechy pakt de eerste set van Ivanovic, 7-62
Ivanovic staat niet goed te spelen, tot 5-2 in de eerste set ging het nog wel, maar daarna is Dechy toch wat beter gaan spelen en Ivanovic maakt toch net te veel foutenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef wimderon het volgende:
Dechy pakt de eerste set van Ivanovic, 7-62
hetzelfde gebeurde Dancevicquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Del Potro breakt en wordt gelijk weer gebroken.
serieuze slagenwisselingen aldaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
De Tiebreak dus voor Hewitt en Montanes.
Ik zat er ook al op te wachten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.
Hoop het niet !quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef borisz het volgende:
Kan Djoko nog terugkomen ?
Tegen Safin denk ik het wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef borisz het volgende:
Kan Djoko nog terugkomen ?
Dat is altijd goed nieuws!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
Stan de Man
Weer een Argentijn naar huis !
Mhua nee. Alleen Del Potro en Schwank mogen wat mij betreft winnen. Dat Stan the man voor die uitschakeling zorgt, is dan wel weer goed.quote:
Het is in elk geval consequent van haar.quote:
quote:
Hier nog een.quote:[..]
Hoop het niet !
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk, homo zijn, tot daar aan toe, maar Ana eruit willen. Dat gaat te ver
Ik houd niet van vrouwen met pijpmondjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:06 schreef kleinzusje het volgende:
Dechy is net een vent, dus logisch dat SCH een beetje in de war is![]()
Safin
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:11 schreef wimderon het volgende:
Ivanovic pakt de tweede set met moeite, in een TB.
Zoveel?quote:
Daar kan z'n rug niet tegenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij hoopt vast op meer dan coachen alleen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Safin treffen in de tweede ronde is niet iets waar je op zit te wachten als Djokovic zijnde. Al is het met Safin alles of niets.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Safin is op dit moment totaal geen partij voor hem hoor. Het zou me oprecht verbazen als hij 1 set pakt tegen Djokovic.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.
Ook al op Roland Garros. Zeg maar dag Ferrero, vorig jaar kwartfinale.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
Ferrero geeft op tegen Zverev.
Om aan de kleinkinderen te vertellen, met een Werther's Original erbij.quote:
Volgens mij ook. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/540.asp. En nu heeft hij er 35, dus hij verliest er helaas maar 415. Maar ik weet niet wat TheGenerals redenering is. Ik hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:18 schreef KP het volgende:
[..]
De halve finale plaats van Djoko vorig jaar is toch maar 450 punten waard?
Ik merkte het ja. Je was net iets snellerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet overdrijven, halve finale GS zijn 450 punten
Halve finale is toch 450 puntenquote:
Ja, precies, ik word er blij van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
FF, hij verliest 415 punten... Ik rekende ff een beetje verkeerd...
Maar toch een boel punten
Helaas wel. Al moest ie tegen Michiel Schapers...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Safin verliest trouwens nu bijna op zeker de volgende ronde. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd..
Zou wel jammer zijn, Seppi is een aardige grasspeler maar zeker niet top en Wawrinka is in principe nog minder.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Safin verliest trouwens nu bijna op zeker de volgende ronde. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd..
Ja, ik hoop dat Bartoli Wimbledon wint.quote:
3-0 Fed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
ik hoop echt dat safin door kan stomen zodat ie tegen fed moet spelen...
Come on..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Bartoli Wimbledon wint.
Na Kuznetsova.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe laat begint Federer?
Kuznetsova staat met 1-0 in sets voor dus hopelijk na deze set.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe laat begint Federer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |