quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:52 schreef suus21 het volgende:
lekker die loser van een davydenko er uit, moet ie maar niet een gravel toernooi spelen net na Roland Garros, waar alleen maar losers aan mee doen..
Volgende set weer een tie-break lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef T-Rigg het volgende:
Hè bah, bij 4-4 in de tiebreak en Tursu aan serve overruled de umpire een baseliner van Mahut die de lijn raakte in Tursu's voordeel. Dat had de beslissing kunnen zijn. In plaats daarvan wint Tursunov de tiebreak met 9-7. Mahut slaat voor de tweede keer met zijn racket tegen een bord aan en scheldt in het Frans, nog geen waarschuwing. :p
Je was me laatst ook al voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgende set weer een tie-break lijkt me.
Geen breakpunt voor 1 van beiden in 2 sets.
2-0 Murray.
Break Mahut, op naar set 5quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
Inderdaad, ze spelen beiden op hoog niveau. Jammer dat één van hen er vroegtijdig uit zal liggen.
quote:
Geen idee of hij er is opgegroeid, maar in zijn profiel zag ik wel dat hij in Californië woont.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef T-Rigg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Benut gelijk zijn eerste break kans!
Is Tursunov in Amerika opgegroeid? Die " U kiddin' me" klonk behoorlijk Amerikaans.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Geen idee of hij er is opgegroeid, maar in zijn profiel zag ik wel dat hij in Californië woont.
Dan weten we dat ook weer, hehe.quote:Tursunov was born in Moscow to a mother who is an accountant and a strict father who is an engineer. His father pushed him into the sport and sent him to Northern California to train when he was 12. Tursunov seems to have been in a perpetual state of rebellion ever since.
Dit is Christophe; zijn broer is de dwerg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dwerg Rochus begon wel aardig maar is nu nergens meer, Blake gaat nog gewoon vandaag winnen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |