www.wimbledon2008.nl....quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef suus21 het volgende:
waar is een goede stream te vinden? Zonder dingen te downloaden..
Ik hoefde daar niets te downloaden..quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
zonder iets te downloaden.......
Ja, inderdaad. Ik hoop dat hij er zin in heeft vandaag maar zo te zien wel.quote:
Tjah je zult toch software moeten hebben om een stream te kunnen kijken,quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
quote:
Of de fysio laten komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Eerste set naar Safin, Djokovic zal nu wel een tandje bijschakelen.
Of opgeven.quote:
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:34 schreef suus21 het volgende:
geef me dan een link waar je niks hoeft te downen...ik kan hier niks downloaden dus ja vandaar dat ik dat altijd zeg..quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.
Ga zelf maar op zoek. Als er iets was hadden we je het al gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:58 schreef suus21 het volgende:
[..]
geef me dan een link waar je niks hoeft te downen...ik kan hier niks downloaden dus ja vandaar dat ik dat altijd zeg..
Waarop zou ik moeten happen? Ik zeg alleen dat wij geen links meer hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef suus21 het volgende:
hap hap hap
wat heeft-ie?quote:
Dat is toch wel verrassend zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef wimderon het volgende:
Dechy pakt de eerste set van Ivanovic, 7-62
Ivanovic staat niet goed te spelen, tot 5-2 in de eerste set ging het nog wel, maar daarna is Dechy toch wat beter gaan spelen en Ivanovic maakt toch net te veel foutenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef wimderon het volgende:
Dechy pakt de eerste set van Ivanovic, 7-62
hetzelfde gebeurde Dancevicquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Del Potro breakt en wordt gelijk weer gebroken.
serieuze slagenwisselingen aldaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
De Tiebreak dus voor Hewitt en Montanes.
Ik zat er ook al op te wachten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Je komt altijd weer met dit zinnetje ook als het niet nodig is om iets te downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |