Zoveel?quote:
Daar kan z'n rug niet tegenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij hoopt vast op meer dan coachen alleen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Safin treffen in de tweede ronde is niet iets waar je op zit te wachten als Djokovic zijnde. Al is het met Safin alles of niets.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Safin is op dit moment totaal geen partij voor hem hoor. Het zou me oprecht verbazen als hij 1 set pakt tegen Djokovic.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
5 jaar geleden misschien. Buiten dat is Safin, op één kwartfinale na, nooit verder dan de derde ronde gekomen op Wimbledon. Ik schat Gulbis voor Nadal en Soderling voor Federer een stuk lastiger in de tweede ronde.
Ook al op Roland Garros. Zeg maar dag Ferrero, vorig jaar kwartfinale.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:17 schreef wimderon het volgende:
Ferrero geeft op tegen Zverev.
Om aan de kleinkinderen te vertellen, met een Werther's Original erbij.quote:
Volgens mij ook. Zie http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/540.asp. En nu heeft hij er 35, dus hij verliest er helaas maar 415. Maar ik weet niet wat TheGenerals redenering is. Ik hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:18 schreef KP het volgende:
[..]
De halve finale plaats van Djoko vorig jaar is toch maar 450 punten waard?
Ik merkte het ja. Je was net iets snellerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet overdrijven, halve finale GS zijn 450 punten
Halve finale is toch 450 puntenquote:
Ja, precies, ik word er blij van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
FF, hij verliest 415 punten... Ik rekende ff een beetje verkeerd...
Maar toch een boel punten
Helaas wel. Al moest ie tegen Michiel Schapers...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Safin verliest trouwens nu bijna op zeker de volgende ronde. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd..
Zou wel jammer zijn, Seppi is een aardige grasspeler maar zeker niet top en Wawrinka is in principe nog minder.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Safin verliest trouwens nu bijna op zeker de volgende ronde. Dat gebeurt namelijk vrijwel altijd..
Ja, ik hoop dat Bartoli Wimbledon wint.quote:
3-0 Fed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:36 schreef suus21 het volgende:
ik hoop echt dat safin door kan stomen zodat ie tegen fed moet spelen...
Come on..quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Bartoli Wimbledon wint.
Na Kuznetsova.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe laat begint Federer?
Kuznetsova staat met 1-0 in sets voor dus hopelijk na deze set.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe laat begint Federer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |