Ouchquote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
Ferrer krijgt net een bal vol in ze noten, service vol in ze noten.
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
Ferrer krijgt net een bal vol in ze noten, service vol in ze noten.
Alleen jammer dat ze hier geen 5e set tiebreak spelenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:52 schreef Sawyer het volgende:
Nu nog een tie-break in de 5e set en de overwinning is binnen
Je was me voorquote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef anon57 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze hier geen 5e set tiebreak spelen
Mijn fout, ik zit nog met mijn hoofd in de eerste 4 setsquote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef anon57 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze hier geen 5e set tiebreak spelen
Jouw pik brengt gelukquote:
Ik zag het ook al op de stream, ze zitten nu al iets van 10 minuten in de reclamequote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat zijn dat voor belachelijk lange reclameblokken joh
Inhalen voor de stukjes dat ze geen reclame kunnen uitzenden he..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat zijn dat voor belachelijk lange reclameblokken joh
Met het beste grastennis in tijden volgens de BBC. *5-0.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef ElmarO het volgende:
Djokovic ook aardig aan het doormeppen op het moment. 4-0 in de vierde set.
Rare tennisser is het toch ookquote:Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef TheGeneral het volgende:
Karlovic is ook uitgeschakeld
4e jaar op rij in de 1e ronde...
Vast wel, na de interviews met Djoko.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef Burghardt het volgende:
Wordt op de BBC nu Haase-Hewitt uitgezonden?
Nu wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef Burghardt het volgende:
Wordt op de BBC nu Haase-Hewitt uitgezonden?
Dit is wel heel erg, ja. Neem dan wat meer korte breaks.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Sorry hoor maar dit is echt belachelijk van Net5.. op het moment supreme gewoon alleen maar reclame![]()
![]()
luckbox die hewittquote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ie uit was gegaan...
Wat een keuze om op te lopen bij die balquote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
4-2 nu. Nu moet je het laten zien Robin...
INdd... daar was ie wat laat mee, met die beslissing...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een keuze om op te lopen bij die bal
Hij heeft dat vaak gedaan deze partij en vaak het punt gescoord. Zo gek was dat dus niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een keuze om op te lopen bij die bal
Laatste 2 service games 3 eerste serviceen ingeslagen en 3 dubbele foutenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Sla eens een 1e service in zeg... pff
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef anon57 het volgende:
Jammer van het resultaat maar Robin heeft zeker goed gespeeld
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...quote:
Dan heb je wel het beste gemist ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...
Eerste set en begin 2e was ie echt super bezig, vooral zijn eigen service, maar bij Hewitt service is hij nergens te zien, misschien 1 keer gebroken ofsow heb er niet op gelet. Mja hij kon dat niveau helaas niet volhouden en speelde minder 3,4 en 5e set.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...
Merk er weinig van, gaat er gewoon voor imo. Ballen van 210+ kun je ook niet allemaal raken natuurlijk..quote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
Die LLodra gaat wel opgeven denk ik.. laat nu alle ballen gewoon gaan die Ancic serveert.
Zeg dan meteen effe dat bij een aantal mensen de streams zwaar zuigen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik laat morgen meteen met Net5 bellen, gaan we een item van maken.
Wel een vijfsetter, dat is wel puik gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer van Haase zeg.
Een beetje patriottisme is ook de BBC niet vreemd.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Ik hoor net de Britse commentatoren bij Stakhovksy - Ferrer zeggen dat alleen Murray in staat is om bij het drietal Federer-Nadal-Djokovic te komen de komende jaren
Straks komt er een Andy Hillquote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Ik hoor net de Britse commentatoren bij Stakhovksy - Ferrer zeggen dat alleen Murray in staat is om bij het drietal Federer-Nadal-Djokovic te komen de komende jaren
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Straks komt er een Andy Hill
Ondertussen op 14: Stan 6-3, 6-2![]()
quote:
Gulbis heeft veel meer potentie in mijn ogen..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
quote:
Typisch inderdaad, de 5e opgave vandaag...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Llodra geeft ook al op, Ancic door. Veel opgaves.
GSM Marat.
Nishikori en Llodra waren natuurlijk al aan het sukkelen, Lee had al opgegeven in Queens en Volandri, tjaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, de 5e opgave vandaag...
Maar hij is lief en ik gun het hemquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Niet gek dat Nalby eraf gaat. Heb je hem tegen Djoko gezien![]()
Hij sloeg geen bal binnen...
Anna-Lenaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef Tim86 het volgende:
en de echte helding speelde vorige week een future in Nederland..rara wie was het
Op zich niet zo gek natuurlijk, Engelse speelster die kans maakt op een tweede ronde.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:55 schreef qonmann het volgende:
BBC houdt het bij damestennis , Bondarenko - South
Doe normaalquote:
Maar hij is wel een paar kilo's kwijtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Norrage het volgende:
Nalbandian
Niks overgebleven van eind vorig jaar....Leek in eerste instantie te liggen aan een blessure vlak voor de AO, hij leek het weer op te pakken bij die 2 graveltoernooitjes waar hij goed stond te spelen...maar sindsdien???Alleen MC is nog om over naar huis te schrijven, voor de rest is het troep.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Andy maar wint morgen !
Helaas, leuk meisjequote:Op maandag 23 juni 2008 22:05 schreef TheArt het volgende:
Allez Sabine. Break please.
Morgen voorspellen ze weer volop zon dus weer een lekkere lange dagquote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22:27 wordt maar liefst de laatste bal geslagen, zal de komende dagen wel ongeveer hetzelfde zijn als het een beetje goed weer blijft.
Da's in elk geval beter dan een Benny Hill.quote:
Dacht ik ook te verstaan, maar volgens mij zei hij 'the one'.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Een van de bijnamen van fed is 'the worm', aldus edward. Net een flinke samenvatting van haase op de belg, erg leuk
Dat was een stuk beter ja, al heb ik niks met Genee. Vooral die items die Jan en Jacco maakten (met die tent bijv.) waren altijd wel leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dacht ik ook te verstaan, maar volgens mij zei hij 'the one'.
Maar waar is de tijd van Wilfred Genee in de studio met Jan en Jacco, toen tennis nog gewoon tannis was
Gelukkig ja, dit is beter.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Daar is jacco al!
Ja, geweldig was dat. Alledrie hadden ze een leuk gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was een stuk beter ja, al heb ik niks met Genee. Vooral die items die Jan en Jacco maakten (met die tent bijv.) waren altijd wel leuk.
Nee, maar wel stom dat ze dat steeds blijven zeggen. Alsof Federer op dit moment minder heeft gepresteerd dan Renshaw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, van 1881 tot 1886...
Dat zegt dus helemaal niets nee. Zeker aangezien er, zoals je zegt, maar 1 wedstrijd gespeeld hoefde te worden...
Niet erg spectaculair.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Outfit van Bethy dit jaar
Andy is vandaag, dat scheelt al gauw een topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Norrage het volgende:
Pas 2 topics per dag...ik vind het nog niet zo indrukwekkend..kan sneller...14x2 is geen 44.
Goed dat ze willen reageren om te beginnen. Zou iemand de strekking van de reactie kunnen posten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
We hebben gebeld met NET5 over dat lange reclameblok - zometeen hun reactie op radio 1 - plm 13.40.
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
We hebben gebeld met NET5 over dat lange reclameblok - zometeen hun reactie op radio 1 - plm 13.40.
Ze gaan diep door het stof, het is vooral onwennigheid zeggen ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed dat ze willen reageren om te beginnen. Zou iemand de strekking van de reactie kunnen posten?
Als Andy opdraaft is het gras wel weg hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Het is stralend zonnig weer !
( scheelt minstens 300 klaagpostings met KNMI berichten)
[ afbeelding ]
Kijk het gras eens wachten op Andy !
Netjes fout toegegeven dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
Lexs Muller, hoofredacteur van SBS sport: "Het was fout, was dom, beginnersfout, we zullen het niet meer doen"
Net5 overtrad ook nog eens de mediawet.
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi!
nee hij is fan van nieminenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?
Krajicek en Hantuchova zijn de uitzonderingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?
ah okequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Krajicek en Hantuchova zijn de uitzonderingen.
Geen idee. Het leek wel of de scheids een tekentje op de cap van Misa aan het kleuren wasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is er met de pet van Kraai?
Reclame die niet mag ofzo?
Erakovic kent het spel van Misa goed genoeg hoor. Michiel Schapers heeft echt geen extra tips hoeven geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
Krajicek zal er wel hard vanaf gaan. Michiel Schapers kraakt haar spel gewoon.
Ongetwijfeld, maar een dubbelspel is natuurlijk geen enkelspelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erakovic kent het spel van Misa goed genoeg hoor. Michiel Schapers heeft echt geen extra tips hoeven geven.
Dubbelspel of enkelspel maakt echt niets uit in de analyse hoe iemand speelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar een dubbelspel is natuurlijk geen enkelspel.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Stream buffert weer als een gek. Volgens mij als er teveel mensen kijken ofzo.
Is logisch. Mijn PC die is oud en die pakt de streams ook niet op en top.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:05 schreef RayMania het volgende:
Lag aan mijn laptop, opnieuw opstarten werkt. Die streams vragen redelijk wat geheugen.
Zou wel de omgekeerde wereld zijn hoor. Mathieu wint van Hernandez op gravel en Hernandez wint van Mathieu op grasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kop op PHM, mep die terugsla-Spanjaard eraf.
Uiteraard, het moet heroisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
Of wil PHM weer voor de 5-setter gaan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef TheArt het volgende:
Het verhaal van de wedstrijd is eigenlijk dat Misa vanaf 4-1 voor in de eerste set totaal geen grip heeft op de service van Erakovic, waarvoor ik vooraf al een klein beetje vreesde.
Canas was alleen niet fit, had last van zijn knie. Voordat hi jdaar last van kreeg had Haas niks te vertellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap van Haas, in 4 sets winnen van Canas: 3-6, 6-4, 6-4, 6-4.
Okee, was me niet bekend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Canas was alleen niet fit, had last van zijn knie. Voordat hi jdaar last van kreeg had Haas niks te vertellen.
Komt niet echt als een verrassing.quote:
Niet alleen de service. Davydenko speelt, volgens de statistieken gewoon kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Davydenko heeft moeite met de goede service van Becker, blijkt. 5-1 voor de Duitser.
Davydenko is ook gewoon slecht op gras, volgens mij zijn de gewonnen partijen op gras van hem op een hand te tellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niet alleen de service. Davydenko speelt, volgens de statistieken gewoon kut.
Klopt geloof ik wel. Davydenko speelt geloof ik ook alleen Wimbledon op het gras. Na RG speelde hij nog een graveltoernooitje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:05 schreef anon57 het volgende:
[..]
Davydenko is ook gewoon slecht op gras, volgens mij zijn de gewonnen partijen op gras van hem op een hand te tellen
Vorig jaar toch vierde ronde op Wimbledon na zeges op Korolev, Guccione en Monfils. Verloor vervolgens van Baghdatis.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Klopt geloof ik wel. Davydenko speelt geloof ik ook alleen Wimbledon op het gras. Na RG speelde hij nog een graveltoernooitje.
Van 5-1 naar 5-5 in de tie-breakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:
Ohohoho Krajicek.
Heeft iemand hem wel verteld dat hij twee sets moet winnen voor er een vijfde set komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef TheGeneral het volgende:
King Oscar gaat lekker
Laatste 11 games op rij voor Mathieu.
Allebei al rond de 75 winnersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner - Gulbis is ook wel een mooie pot aan het worden. 5-7 5-7 7-6 na bijna 2 uur, die gaan lekker. O, en John staat al op 24 aces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |