Dit is wel heel erg, ja. Neem dan wat meer korte breaks.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Sorry hoor maar dit is echt belachelijk van Net5.. op het moment supreme gewoon alleen maar reclame![]()
![]()
luckbox die hewittquote:Op maandag 23 juni 2008 19:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ie uit was gegaan...
Wat een keuze om op te lopen bij die balquote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
4-2 nu. Nu moet je het laten zien Robin...
INdd... daar was ie wat laat mee, met die beslissing...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een keuze om op te lopen bij die bal
Hij heeft dat vaak gedaan deze partij en vaak het punt gescoord. Zo gek was dat dus niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een keuze om op te lopen bij die bal
Laatste 2 service games 3 eerste serviceen ingeslagen en 3 dubbele foutenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Sla eens een 1e service in zeg... pff
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef anon57 het volgende:
Jammer van het resultaat maar Robin heeft zeker goed gespeeld
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...quote:
Dan heb je wel het beste gemist ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...
Eerste set en begin 2e was ie echt super bezig, vooral zijn eigen service, maar bij Hewitt service is hij nergens te zien, misschien 1 keer gebroken ofsow heb er niet op gelet. Mja hij kon dat niveau helaas niet volhouden en speelde minder 3,4 en 5e set.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb alleen de laatste 2 sets gezien, maar vond het allemaal niet heel denderend hoor. Niveau in de partij lag vrij laag...
Merk er weinig van, gaat er gewoon voor imo. Ballen van 210+ kun je ook niet allemaal raken natuurlijk..quote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
Die LLodra gaat wel opgeven denk ik.. laat nu alle ballen gewoon gaan die Ancic serveert.
Zeg dan meteen effe dat bij een aantal mensen de streams zwaar zuigen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Ik laat morgen meteen met Net5 bellen, gaan we een item van maken.
Wel een vijfsetter, dat is wel puik gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer van Haase zeg.
Een beetje patriottisme is ook de BBC niet vreemd.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Ik hoor net de Britse commentatoren bij Stakhovksy - Ferrer zeggen dat alleen Murray in staat is om bij het drietal Federer-Nadal-Djokovic te komen de komende jaren
Straks komt er een Andy Hillquote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Ik hoor net de Britse commentatoren bij Stakhovksy - Ferrer zeggen dat alleen Murray in staat is om bij het drietal Federer-Nadal-Djokovic te komen de komende jaren
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Straks komt er een Andy Hill
Ondertussen op 14: Stan 6-3, 6-2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |