quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef TheArt het volgende:
Het verhaal van de wedstrijd is eigenlijk dat Misa vanaf 4-1 voor in de eerste set totaal geen grip heeft op de service van Erakovic, waarvoor ik vooraf al een klein beetje vreesde.
Canas was alleen niet fit, had last van zijn knie. Voordat hi jdaar last van kreeg had Haas niks te vertellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap van Haas, in 4 sets winnen van Canas: 3-6, 6-4, 6-4, 6-4.
Okee, was me niet bekend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Canas was alleen niet fit, had last van zijn knie. Voordat hi jdaar last van kreeg had Haas niks te vertellen.
Komt niet echt als een verrassing.quote:
Niet alleen de service. Davydenko speelt, volgens de statistieken gewoon kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Davydenko heeft moeite met de goede service van Becker, blijkt. 5-1 voor de Duitser.
Davydenko is ook gewoon slecht op gras, volgens mij zijn de gewonnen partijen op gras van hem op een hand te tellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Niet alleen de service. Davydenko speelt, volgens de statistieken gewoon kut.
Klopt geloof ik wel. Davydenko speelt geloof ik ook alleen Wimbledon op het gras. Na RG speelde hij nog een graveltoernooitje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:05 schreef anon57 het volgende:
[..]
Davydenko is ook gewoon slecht op gras, volgens mij zijn de gewonnen partijen op gras van hem op een hand te tellen
Vorig jaar toch vierde ronde op Wimbledon na zeges op Korolev, Guccione en Monfils. Verloor vervolgens van Baghdatis.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Klopt geloof ik wel. Davydenko speelt geloof ik ook alleen Wimbledon op het gras. Na RG speelde hij nog een graveltoernooitje.
Van 5-1 naar 5-5 in de tie-breakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:
Ohohoho Krajicek.
Heeft iemand hem wel verteld dat hij twee sets moet winnen voor er een vijfde set komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef TheGeneral het volgende:
King Oscar gaat lekker
Laatste 11 games op rij voor Mathieu.
Allebei al rond de 75 winnersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner - Gulbis is ook wel een mooie pot aan het worden. 5-7 5-7 7-6 na bijna 2 uur, die gaan lekker. O, en John staat al op 24 aces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |