Gulbis heeft veel meer potentie in mijn ogen..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:03 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven. Ik hoor net de Britse commentatoren bij Stakhovksy - Ferrer zeggen dat alleen Murray in staat is om bij het drietal Federer-Nadal-Djokovic te komen de komende jaren
quote:
Typisch inderdaad, de 5e opgave vandaag...quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Llodra geeft ook al op, Ancic door. Veel opgaves.
GSM Marat.
Nishikori en Llodra waren natuurlijk al aan het sukkelen, Lee had al opgegeven in Queens en Volandri, tjaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, de 5e opgave vandaag...
Maar hij is lief en ik gun het hemquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef TheGeneral het volgende:
Niet gek dat Nalby eraf gaat. Heb je hem tegen Djoko gezien![]()
Hij sloeg geen bal binnen...
Anna-Lenaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef Tim86 het volgende:
en de echte helding speelde vorige week een future in Nederland..rara wie was het
Op zich niet zo gek natuurlijk, Engelse speelster die kans maakt op een tweede ronde.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:55 schreef qonmann het volgende:
BBC houdt het bij damestennis , Bondarenko - South
Doe normaalquote:
Maar hij is wel een paar kilo's kwijtquote:Op maandag 23 juni 2008 21:33 schreef Norrage het volgende:
Nalbandian
Niks overgebleven van eind vorig jaar....Leek in eerste instantie te liggen aan een blessure vlak voor de AO, hij leek het weer op te pakken bij die 2 graveltoernooitjes waar hij goed stond te spelen...maar sindsdien???Alleen MC is nog om over naar huis te schrijven, voor de rest is het troep.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Als Andy maar wint morgen !
Helaas, leuk meisjequote:Op maandag 23 juni 2008 22:05 schreef TheArt het volgende:
Allez Sabine. Break please.
Morgen voorspellen ze weer volop zon dus weer een lekkere lange dagquote:Op maandag 23 juni 2008 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22:27 wordt maar liefst de laatste bal geslagen, zal de komende dagen wel ongeveer hetzelfde zijn als het een beetje goed weer blijft.
Da's in elk geval beter dan een Benny Hill.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |