Dacht ik ook te verstaan, maar volgens mij zei hij 'the one'.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Een van de bijnamen van fed is 'the worm', aldus edward. Net een flinke samenvatting van haase op de belg, erg leuk
Dat was een stuk beter ja, al heb ik niks met Genee. Vooral die items die Jan en Jacco maakten (met die tent bijv.) waren altijd wel leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dacht ik ook te verstaan, maar volgens mij zei hij 'the one'.
Maar waar is de tijd van Wilfred Genee in de studio met Jan en Jacco, toen tennis nog gewoon tannis was
Gelukkig ja, dit is beter.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Tim86 het volgende:
Daar is jacco al!
Ja, geweldig was dat. Alledrie hadden ze een leuk gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was een stuk beter ja, al heb ik niks met Genee. Vooral die items die Jan en Jacco maakten (met die tent bijv.) waren altijd wel leuk.
Nee, maar wel stom dat ze dat steeds blijven zeggen. Alsof Federer op dit moment minder heeft gepresteerd dan Renshaw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, van 1881 tot 1886...
Dat zegt dus helemaal niets nee. Zeker aangezien er, zoals je zegt, maar 1 wedstrijd gespeeld hoefde te worden...
Niet erg spectaculair.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Outfit van Bethy dit jaar
Andy is vandaag, dat scheelt al gauw een topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:35 schreef Norrage het volgende:
Pas 2 topics per dag...ik vind het nog niet zo indrukwekkend..kan sneller...14x2 is geen 44.
Goed dat ze willen reageren om te beginnen. Zou iemand de strekking van de reactie kunnen posten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
We hebben gebeld met NET5 over dat lange reclameblok - zometeen hun reactie op radio 1 - plm 13.40.
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
We hebben gebeld met NET5 over dat lange reclameblok - zometeen hun reactie op radio 1 - plm 13.40.
Ze gaan diep door het stof, het is vooral onwennigheid zeggen ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed dat ze willen reageren om te beginnen. Zou iemand de strekking van de reactie kunnen posten?
Als Andy opdraaft is het gras wel weg hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Het is stralend zonnig weer !
( scheelt minstens 300 klaagpostings met KNMI berichten)
[ afbeelding ]
Kijk het gras eens wachten op Andy !
Netjes fout toegegeven dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
Lexs Muller, hoofredacteur van SBS sport: "Het was fout, was dom, beginnersfout, we zullen het niet meer doen"
Net5 overtrad ook nog eens de mediawet.
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi!
nee hij is fan van nieminenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?
Krajicek en Hantuchova zijn de uitzonderingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
D8 dat jij niks aan vrouwentennis vond?
ah okequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Krajicek en Hantuchova zijn de uitzonderingen.
Geen idee. Het leek wel of de scheids een tekentje op de cap van Misa aan het kleuren wasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is er met de pet van Kraai?
Reclame die niet mag ofzo?
Erakovic kent het spel van Misa goed genoeg hoor. Michiel Schapers heeft echt geen extra tips hoeven geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
Krajicek zal er wel hard vanaf gaan. Michiel Schapers kraakt haar spel gewoon.
Ongetwijfeld, maar een dubbelspel is natuurlijk geen enkelspelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erakovic kent het spel van Misa goed genoeg hoor. Michiel Schapers heeft echt geen extra tips hoeven geven.
Dubbelspel of enkelspel maakt echt niets uit in de analyse hoe iemand speelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar een dubbelspel is natuurlijk geen enkelspel.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Stream buffert weer als een gek. Volgens mij als er teveel mensen kijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |