quote:Op maandag 23 juni 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
De cijfers en de letters staan allebei voor een wijdte van het lichaam (plaatje:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nummer 1 meet je de wijdte van je borstkas
63 - 67 cm: 65
68 - 72 cm: 70
73 - 77 cm: 75
78 - 82 cm: 80
83 - 87 cm: 85
88 - 92 cm: 90
93 - 97 cm: 95
Dan neem je nummer 2 en daar trek je de bovenwijdte(nummer 1) van af.
10 - 12 cm: AA
12 - 14 cm: A
14 - 16 cm: B
16 - 18 cm: C
18 - 20 cm: D
20 - 22 cm: E
22 - 24 cm: F
24 - 26 cm: G
26 - 28 cm: H
28 - 30 cm: J
Dus de letter(s) staat voor de grootte van je borsten en de nummers voor hoe breed je borstkas is.
dat is zeker zoquote:Op maandag 23 juni 2008 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
soms is een vrouw met lingerie sexier dan dezelfde vrouw zonder lingerie
zou je hem ff in de OP willen zetten?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Deze moet even herhaald worden natuurlijk
[..]
ben zelf gek op de kleur (spier)wit, rood en zwartquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou je hem ff in de OP willen zetten?
[..]
ben zelf gek op de kleur (spier)wit, rood en zwart
och de kleur boeit niet zoveel eigelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Rood FTW!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dank, vond hem wel strak verzonnenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
och de kleur boeit niet zoveel eigelijk
quote:
Doe de OP nog ff updatenquote:
Dat kan ook sexy zijn tochquote:Op maandag 23 juni 2008 16:46 schreef Yesse het volgende:
Ik hou niet zo van sexy eigenlijkBen meer voor het mooi met kant enzo
dan wordt dat 18.00 voordat ik dat doequote:Op maandag 23 juni 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe de OP nog ff updaten
[..]
Dat kan ook sexy zijn toch
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe de OP nog ff updaten
[..]
Dat kan ook sexy zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Is goed hoorquote:
Dat is met alles zo tegenwoordigquote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
Trouwens zijn tegenwoordig bijna alle plaatjes van borsten overdreven. Met photoshop kun je iemand grotere, rondere, vollere borsten geven. Best stom eigenlijk..
inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
Trouwens zijn tegenwoordig bijna alle plaatjes van borsten overdreven. Met photoshop kun je iemand grotere, rondere, vollere borsten geven. Best stom eigenlijk..
Ja maar ook voor de vrouwen. Dan den van je van; zulke borsten krijg ik met die BH ook!! En dan blijkt uiteindelijk dat het niet is.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaadterwijl puur natuur gewoon het mooist is
ja man!!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Weer een interessant topic gemist over borsten
lompe vraag: ervaring?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ook voor de vrouwen. Dan den van je van; zulke borsten krijg ik met die BH ook!! En dan blijkt uiteindelijk dat het niet is.
JSquote:Op maandag 23 juni 2008 16:57 schreef jslavenburg het volgende:
Ja met mij gaat het goed hoor Dean, en met jou?
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Tadaaa:RrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Tadaaa:Oj Oj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja,.. ik zit nog steeds thuisquote:Op maandag 23 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen is dus net weer op weg naar huis.. goed timing heb ik
Ik ben ook nog thuis.. ben nu eten aan het koken.. althans een poging tot aan het doenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen is dus net weer op weg naar huis.. goed timing heb ik
Kun je nu nog geen eten koken?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog thuis.. ben nu eten aan het koken.. althans een poging tot aan het doen
Oh ja wel hoorquote:
Ik was winkelen vandaagquote:
quote:
Heb jij ze dan al gepostquote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En post eens foto's van je tieten, zodat de kerels kunnen raden naar de maat
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heel goedkoop, ben nog nooit zo goedkoop uitgeweest bij de Esprit1,20 euro voor een t-shirtje
En heb heerlijk in het zonnetje gezeten
nehquote:
Ikke?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En post eens foto's van je tieten, zodat de kerels kunnen raden naar de maat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:
Je leest gewoon wat je wil hèquote:
quote:
quote:
Zo zijn wij vrouwenquote:
Spoiler staat er niet voor niksquote:
quote:
Gaat ie t nog uitleggen ookquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Spoiler staat er niet voor niks
Blondquote:
Manquote:
Dat kan ze nog steedsquote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
En je had beter vrijdag kunnen gaan winkelen
In Utrecht ofzo
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
En je had beter vrijdag kunnen gaan winkelen
In Utrecht ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Niet als wij in Utrecht zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Jipje het volgende:
Nee, ik moest vandaag naar Den Bosch, en dat vind ik nog steeds een veel leukere stad dan Utrecht
quote:Komende vrijdag schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blonde mannenquote:
Owja.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet als wij in Utrecht zijn
[..]
Komende vrijdag schat
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geestenquote:
Was het een zware lichamelijke inspanning, die uitverkoopquote:
Jij bedenkt het, wij nietquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geesten
Zonder water, of enige andere vorm van drinken, wel jaquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het een zware lichamelijke inspanning, die uitverkoop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon het niet latenik hou m'n mond dicht
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dan weet je ook dat uitleg geen zin heeftquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geesten
Lijkt me verstandigquote:Op maandag 23 juni 2008 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
kon het niet latenik hou m'n mond dicht
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon het niet latenik hou m'n mond dicht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Jipje het volgende:Het was vast een grap, maar ik snap m niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Jipje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Sorry, het is maandag, we zijn in een puberale buiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]seks helpt wij tegen hoofdpijn bij vrouwen! wel beetje jammer dat dat niet het geval is bij mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:Dan lijkt me een massage beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TEgen hoofdpijn.. liever seksquote:
Alleen op maandag?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is maandag, we zijn in een puberale bui
Sssttquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
Alleen op maandag?
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren? Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Klinkt logischquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Jipje het volgende:
Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren?
Als je genoeg had gedronken had je wel foto's gepostquote:Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
De oorzaak weet ik niet, dacht dat het gewoon met zo'n stoffie te maken had en niet perse met klaarkomen.. maar goed dat ik dan weinig seks hebquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Jipje het volgende:
Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren? Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
Heel verstandigquote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef Jipje het volgende:
Ik ben eten, jullie zoeken het maar uit met je tieten
eetsequote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef Jipje het volgende:
Ik ben eten, jullie zoeken het maar uit met je tieten
Ja, komt een stof vrij, stond laatst een stuk over in de Sp!ts.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De oorzaak weet ik niet, dacht dat het gewoon met zo'n stoffie te maken had en niet perse met klaarkomen.. maar goed dat ik dan weinig seks heb![]()
Mij maakt het niet uit, is vrijwel niets waar ik iets zinnigs over kan zeggen, dusquote:Op maandag 23 juni 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik begin nu.. maar tis wel weer rustig hoor
heb het woord bloot ook niet genoemd hoorquote:
wat is de steek van een VW Polo 01-2000?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, is vrijwel niets waar ik iets zinnigs over kan zeggen, dus
Naja, auto's en gitaren, maar dat interesseert de meesten hier ook niet.
Nou.. ik zal eens kijken of ik iets met een beetje tiet hebquote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het woord bloot ook niet genoemd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou asjeblieftzozo, volle bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Nou asjeblieftDacht eerst dat het upskirt was, maar het is downdressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ook niet terug, dus ik heb ook geen idee waar het over ging
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zou jij toch al moeten wetenquote:
Nou asjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loesje
1. ik was toen nog niet echt heel into vrouwenquote:
1.. hhehe.. owja dat kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1. ik was toen nog niet echt heel into vrouwen
2. laat staan dat ik daar naar durfde te kijken
PS: was je toen ook al zo goed voorzien dan? (1e/2e/3e)
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook maar eenmaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Over bh'squote:Op maandag 23 juni 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees ook niet terug, dus ik heb ook geen idee waar het over ging
Nou asjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Other than that, it's just a piece of crap.
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cuequote:
Ja maar.. nu lijkt het net of er geen link isquote:Op maandag 23 juni 2008 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cue
Eindigen, het werd net leukquote:Op maandag 23 juni 2008 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cue
Dank jequote:
leg jij het dan ff goed uit? als je misverstanden wilt voorkomenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. nu lijkt het net of er geen link is![]()
ze wil niet meer foto's plaatsen, helaas...quote:
Zoals Jipje zei: het is hier geen S&G hequote:
quote:
Ik zei daarom ook bh's.. op de foto is een stukkie te zien => link!!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
leg jij het dan ff goed uit? als je misverstanden wilt voorkomen![]()
quote:ze wil niet meer foto's plaatsen, helaas...
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook bh's.. op de foto is een stukkie te zien => link!!
dat dacht ik dus ook toen ik haar post las: BH? waar dan?!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindMaar ik zag heul geen bh of een deel er van.
Dan ben je idd een beetje blindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindMaar ik zag heul geen bh of een deel er van.
Als je geen tieten hebt wel ja.. anders moet de kromming groterquote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zie linkje voor foto Dit is een leuke bh
Ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 23 juni 2008 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook toen ik haar post las: BH? waar dan?!
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hebben jullie het ondertussen al gezien, of moet ik het zelfs gaan aanwijzen
deze is humorquote:Op maandag 23 juni 2008 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je geen tieten hebt wel ja.. anders moet de kromming groter
Die is gaafquote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
]quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zie linkje voor foto Dit is een leuke bh
Het was een keuze vraag, graag ook zo beantwoordenquote:
Lijkt me niet echt comfortabel verder...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was een keuze vraag, graag ook zo beantwoorden
Je kunt hem moeilijk aan onder een tshirt of jurkjequote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt comfortabel verder...
hij moet toch uit, dus boeiuhquote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kunt hem moeilijk aan onder een tshirt of jurkje
Dat wel, maar het is dan geen verrassing meer wat voor lingerie je aanhebt als je je shirt uittrektquote:Op maandag 23 juni 2008 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij moet toch uit, dus boeiuh![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Aanwijzing:stiekemerd!! rood onder rood valt niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Aanwijzing:Zover heb ik niet gekeken en rood op roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekemerd!! rood onder rood valt niet op
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is dan geen verrassing meer wat voor lingerie je aanhebt als je je shirt uittrekt
achja, voor die ene keer maakt het ook niet uitquote:
bijnaquote:
quote:
Owja..quote:
Volgens die beschrijving heb ik geloof ik 75AAquote:
we wachten de resultaten afquote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja..
* Cuegirllie gaat opzoek naar een meetlint
en wat heb je werkelijk??quote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens die beschrijving heb ik geloof ik 75AA
in de OP op Wiki, komt met nieuwe topicquote:
Kan um niet vindenquote:
Je zou m natuurlijk ff kunnen updatenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
in de OP op Wiki, komt met nieuwe topic
Ik durf wel m'n tieten te posten maar niet m'n matenquote:
Volgens de mevrouw van de hunkemoller 70C, maar ook wel eens 75B of 70B. Ligt aan het modelquote:
Bij mij is het andersomquote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik durf wel m'n tieten te posten maar niet m'n maten
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja. Want jullie lezen wat jullie willen lezenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.
een AA.. dat gaat dan niet werken neequote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens de mevrouw van de hunkemoller 70C, maar ook wel eens 75B of 70B. Ligt aan het model
Een bh van 75AA krijg ik mezelf echt niet ingeworsteld
Ik heb al eerder gezegd, dat het wel meeviel en foto's bedriegenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's allquote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's all
quote:
Dat heet tussen de regels door lezenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Want jullie lezen wat jullie willen lezen
Veuls te groot voor mij hoorquote:
Nagemeten:quote:
speciaal voor ReMquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's all
Dat zou betekenen dat je dus totaal geen tietne hebt.. maar als je een 70C past, heb je die wel .. Vage berekeningquote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nagemeten:
75AA (eigenlijk nog kleiner, maar die staat er niet bij)
Dat klopt dus van geen kanten...
Doe je zulke plaatjes nooit overdag posten?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
speciaal voor ReM
[ afbeelding ]
Precies. Die berekening klopt voor mij niet. Ik heb hier echt BH's van 70C liggen, en die zitten als gegoten. Ik heb heus wel tietenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je dus totaal geen tietne hebt.. maar als je een 70C past, heb je die wel .. Vage berekening
sorry voor deze lompe post, ik neem hem terugquote:
Ow dat boeie niet.. bedoelde meer in de zin van.. zo huge zijn ze nietquote:Op maandag 23 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry voor deze lompe post, ik neem hem terug![]()
je borsten steken dus tussen de 18 en 20 cm uit zeg maar...
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keerquote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nagemeten:
75AA (eigenlijk nog kleiner, maar die staat er niet bij)
Dat klopt dus van geen kanten...
dan nog mijn excuses, ze zijn wat aan de grote kant, zeg ik het zoquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat boeie niet.. bedoelde meer in de zin van.. zo huge zijn ze niet
en dan naar elkaars borsten gaan zitten starenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keer
overdag ben ik hier nooit aanwezig, dan ben ik altijd aan het werk.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je zulke plaatjes nooit overdag posten?
Dank je
En vanalles van elkaar gaan zitten opmetenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan naar elkaars borsten gaan zitten staren
Daarin zijn alsnog de meningen verschillendquote:Op maandag 23 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dan nog mijn excuses, ze zijn wat aan de grote kant, zeg ik het zo![]()
quote:en dan naar elkaars borsten gaan zitten staren
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarin zijn alsnog de meningen verschillend
[..]dat doen we sowieso toch altijd al
Ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?
Tuurlijk. Ik volg gewoon de aanwijzingen. Mn borsten zijn gewoon raar, net als de restquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keer
en mannen doen het stiekem, omdat ze bang zijn een pets in het gezicht te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
Nee ik weet niet wat het is. Maar goed, zolang ik passende en goedzittende bh's vindt, vind ik het prima
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik volg gewoon de aanwijzingen. Mn borsten zijn gewoon raar, net als de rest
Nee ik weet niet wat het is. Maar goed, zolang ik passende en goedzittende bh's vindt, vind ik het prima
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En vanalles van elkaar gaan zitten opmeten
heb in al die jaren nog nooit een pets gehadquote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en mannen doen het stiekem, omdat ze bang zijn een pets in het gezicht te krijgen.
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef Jipje het volgende:
Staren...![]()
Hoewel ik het ook gewoon regelmatig doe![]()
ik ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb in al die jaren nog nooit een pets gehad
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dan niet echt staren omdat ik ergens naar kijk, maar meer omdat ik dan half slaap
Misschien moet je het op de meet even vragen, is er vast wel iemand die je een pets wil verkopenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb in al die jaren nog nooit een pets gehad
Hmm ja.. dat is lastig idd..quote:Op maandag 23 juni 2008 19:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat de maat me dan echt boeit ofzoZe zijn in verhouding met de rest, zitten recht en het zijn geen theezakjes, ik ben dik tevreden. Hoewel ik ze af en toe wat groter zou willen hebben, maar das alleen als ik weer eens een truitje of bloes pas waarbij gerekend is op 2 keer zo grote borsten...
GMAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Kloppt... dat weet ik zelfsquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij bent toch de All Stars kenner. Ik dacht dat Thomas Acda (of was het die andere) er ook in meespeelde
Nee, geen kenner johquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij bent toch de All Stars kenner. Ik dacht dat Thomas Acda (of was het die andere) er ook in meespeelde
Thomas Acda ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen die geslagen wil worden, moet het maar even aangevenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je het op de meet even vragen, is er vast wel iemand die je een pets wil verkopen
Dat wist ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iedereen die geslagen wil worden, moet het maar even aangeven
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, geen kenner joh
Ik vergeet het elke keer zelfs
Maar die is al 'dood'
Paar weken geleden
Deed je toch al nietquote:
als ik vrijdag was gekomen, had ik een verzoekje ingediend!!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deed je toch al niet![]()
En daarbij zeg ik toch: op verzoek
Ach jij woont in de buurt, kunnen zo afsprekenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik vrijdag was gekomen, had ik een verzoekje ingediend!!
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Oh ja, die is er ook nog bijgekomen. En Nemo ookquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
En daar is die Barry (rijinstructeur) voor in de plek gekomen dan?
Ik ga m ff zoekenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is trouwens de uitslag van de poll geworden?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Jipje het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik wist gewoon dat jij dat wel zou willen doen![]()
waar woon je in Haaksbergen?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach jij woont in de buurt, kunnen zo afspreken
Enschedequote:
Mwoah, das in de buurt zat toch?quote:
15 km ofzo,quote:
Bij de oude grolschquote:
Dat bedoel ikquote:
En de stad is erg gezellig.. kom je ook eens langsquote:
vlakbij, ik stem voor...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij de oude grolschDeurningerstraat daarzo ongeveer
doeidoeiquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Jipje het volgende:
Ik ga me omkleden, theeleuten en naar Ikea.
Fijne avond allemaal!
Moet je keer op donderdagavond langskomen, of vrijdagavond.. tijdens het stappenquote:
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de stad is erg gezellig.. kom je ook eens langs
ik kan aanstaande donderdag welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je keer op donderdagavond langskomen, of vrijdagavond.. tijdens het stappen
quote:
Zenuwen? why?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoeg
Geef mij maar BrabantIk vind het maar niks in de streek daarzo. Kreeg altijd de zenuwen ervan...
dag Piles!quote:
Vond Almelo gewoon geen fijne plekquote:
Waarom doet een mens zulk iets!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoeg
Gezelligquote:
Is almelo ook ja.. dat kan ik helemaal begrijpenquote:
Hmm.. we zullen eht niet meer over borsten hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
En het onderwerp lag me niet zo eigenlijk vanavond
Ligt aan de verzoekjesquote:
als je al zo openhartig toegeeft dat je best wilt petsen, vraag ik me af wat er nog meer mogelijk isquote:
Welja joh, laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm.. we zullen eht niet meer over borsten hebben
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
als je al zo openhartig toegeeft dat je best wilt petsen, vraag ik me af wat er nog meer mogelijk is
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatstquote:Op maandag 23 juni 2008 20:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind het sowieso tegen alle regels betreffende kuisheid ingaan om openbaar over borsten te spreken. Jammer dat in een christelijke gemeenschap zoals we Nederland mogen en kunnen zien zo met fatsoensnormen omgegaan wordt!
Je bent altijd welkomo om mee te gaan stappenquote:
Gelukkig ben ik niet gelovigquote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatst![]()
en dat privé gedeelte?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent altijd welkomo om mee te gaan stappen
Achter de kerk?quote:
Openbare gesproken over zogenaamde seksafspraken. Helaas schijnt dit normaal te zijn in ons landje, maar seks is nog altijd voor een iemand en ooit zul je je aan de grote, allesziende god moeten verantwoorden. Hoe wil je het dan goed praten?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatst![]()
Als er al een god bestaat..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Openbare gesproken over zogenaamde seksafspraken. Helaas schijnt dit normaal te zijn in ons landje, maar seks is nog altijd voor een iemand en ooit zul je je aan de grote, allesziende god moeten verantwoorden. Hoe wil je het dan goed praten?
heb daar geen ervaring mee, ken de Oude Markt niet echt tot in detailquote:
Iddquote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net als je het gevraagd hebt, komt het in de uitzending aan bod
Genoeg plekjes in enschede/stad waar even niemand isquote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heb daar geen ervaring mee, ken de Oude Markt niet echt tot in detail
maar als jij het zegttrek je dan ook dat ding van de foto aan?
ik had het over meerdere verzoekjesquote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg plekjes in enschede/stad waar even niemand is
Hahah.. maar trouwesn.. ik kan je ook wel slaan in het openbaar hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net als je het gevraagd hebt, komt het in de uitzending aan bod
als het prive moet zijn.. dan vraag ik mij af hoe serieus je bent met je vriendinquote:
hèhè, ik maar zeuren en maar wachten totdat je het eindelijk doorhadquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als het prive moet zijn.. dan vraag ik mij af hoe serieus je bent met je vriendin
Ik lul wel dom mee hoor ..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hèhè, ik maar zeuren en maar wachten totdat je het eindelijk doorhad
Zou ik ook erg blij mee zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:![]()
wel tof dat ik je na al die jaren weer spreek
ben veel en veel losser en spontaner geworden, soort van uit m'n schulp gekropen. was toendertijd een rustig jochiequote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou ik ook erg blij mee zijnsorry, ben flauw bezig
Maar volgens mij ben je wel een stuk veranderd sinds toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |