eetsequote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef Jipje het volgende:
Ik ben eten, jullie zoeken het maar uit met je tieten
Ja, komt een stof vrij, stond laatst een stuk over in de Sp!ts.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De oorzaak weet ik niet, dacht dat het gewoon met zo'n stoffie te maken had en niet perse met klaarkomen.. maar goed dat ik dan weinig seks heb![]()
Mij maakt het niet uit, is vrijwel niets waar ik iets zinnigs over kan zeggen, dusquote:Op maandag 23 juni 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik begin nu.. maar tis wel weer rustig hoor
heb het woord bloot ook niet genoemd hoorquote:
wat is de steek van een VW Polo 01-2000?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, is vrijwel niets waar ik iets zinnigs over kan zeggen, dus
Naja, auto's en gitaren, maar dat interesseert de meesten hier ook niet.
Nou.. ik zal eens kijken of ik iets met een beetje tiet hebquote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het woord bloot ook niet genoemd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou asjeblieftzozo, volle bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Nou asjeblieftDacht eerst dat het upskirt was, maar het is downdressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ook niet terug, dus ik heb ook geen idee waar het over ging
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zou jij toch al moeten wetenquote:
Nou asjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
1. ik was toen nog niet echt heel into vrouwenquote:
1.. hhehe.. owja dat kloptquote:Op maandag 23 juni 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1. ik was toen nog niet echt heel into vrouwen
2. laat staan dat ik daar naar durfde te kijken
PS: was je toen ook al zo goed voorzien dan? (1e/2e/3e)
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Klopt, daarom ook maar eenmaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Over bh'squote:Op maandag 23 juni 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees ook niet terug, dus ik heb ook geen idee waar het over ging
Nou asjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cuequote:
Ja maar.. nu lijkt het net of er geen link isquote:Op maandag 23 juni 2008 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cue
Eindigen, het werd net leukquote:Op maandag 23 juni 2008 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we begonnen over de meet, toen over shoppen en we eindigen met de borsten van Cue
Dank jequote:
leg jij het dan ff goed uit? als je misverstanden wilt voorkomenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. nu lijkt het net of er geen link is![]()
ze wil niet meer foto's plaatsen, helaas...quote:
Zoals Jipje zei: het is hier geen S&G hequote:
quote:
Ik zei daarom ook bh's.. op de foto is een stukkie te zien => link!!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
leg jij het dan ff goed uit? als je misverstanden wilt voorkomen![]()
quote:ze wil niet meer foto's plaatsen, helaas...
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook bh's.. op de foto is een stukkie te zien => link!!
dat dacht ik dus ook toen ik haar post las: BH? waar dan?!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindMaar ik zag heul geen bh of een deel er van.
Dan ben je idd een beetje blindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een beetje blindMaar ik zag heul geen bh of een deel er van.
Als je geen tieten hebt wel ja.. anders moet de kromming groterquote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zie linkje voor foto Dit is een leuke bh
Ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 23 juni 2008 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook toen ik haar post las: BH? waar dan?!
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hebben jullie het ondertussen al gezien, of moet ik het zelfs gaan aanwijzen
deze is humorquote:Op maandag 23 juni 2008 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je geen tieten hebt wel ja.. anders moet de kromming groter
Die is gaafquote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
]quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zie linkje voor foto Dit is een leuke bh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |