Lijkt me niet echt comfortabel verder...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was een keuze vraag, graag ook zo beantwoorden
Je kunt hem moeilijk aan onder een tshirt of jurkjequote:Op maandag 23 juni 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt comfortabel verder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
hij moet toch uit, dus boeiuhquote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kunt hem moeilijk aan onder een tshirt of jurkje
Dat wel, maar het is dan geen verrassing meer wat voor lingerie je aanhebt als je je shirt uittrektquote:Op maandag 23 juni 2008 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij moet toch uit, dus boeiuh![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Aanwijzing:stiekemerd!! rood onder rood valt niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Aanwijzing:Zover heb ik niet gekeken en rood op roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekemerd!! rood onder rood valt niet op
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
deze is humor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is dan geen verrassing meer wat voor lingerie je aanhebt als je je shirt uittrekt
achja, voor die ene keer maakt het ook niet uitquote:
bijnaquote:
quote:
Owja..quote:
Volgens die beschrijving heb ik geloof ik 75AAquote:
we wachten de resultaten afquote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja..
* Cuegirllie gaat opzoek naar een meetlint
en wat heb je werkelijk??quote:Op maandag 23 juni 2008 19:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens die beschrijving heb ik geloof ik 75AA
in de OP op Wiki, komt met nieuwe topicquote:
Kan um niet vindenquote:
Je zou m natuurlijk ff kunnen updatenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
in de OP op Wiki, komt met nieuwe topic
Ik durf wel m'n tieten te posten maar niet m'n matenquote:
Volgens de mevrouw van de hunkemoller 70C, maar ook wel eens 75B of 70B. Ligt aan het modelquote:
Bij mij is het andersomquote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik durf wel m'n tieten te posten maar niet m'n maten
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja. Want jullie lezen wat jullie willen lezenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.
een AA.. dat gaat dan niet werken neequote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens de mevrouw van de hunkemoller 70C, maar ook wel eens 75B of 70B. Ligt aan het model
Een bh van 75AA krijg ik mezelf echt niet ingeworsteld
Ik heb al eerder gezegd, dat het wel meeviel en foto's bedriegenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent bang dat we verkeerde conclusies gaan trekken.
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's allquote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's all
quote:
Dat heet tussen de regels door lezenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Want jullie lezen wat jullie willen lezen
Veuls te groot voor mij hoorquote:
Nagemeten:quote:
speciaal voor ReMquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nog geen borsten gezien hoor, beetje een decolleté, that's all
Dat zou betekenen dat je dus totaal geen tietne hebt.. maar als je een 70C past, heb je die wel .. Vage berekeningquote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nagemeten:
75AA (eigenlijk nog kleiner, maar die staat er niet bij)
Dat klopt dus van geen kanten...
Doe je zulke plaatjes nooit overdag posten?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
speciaal voor ReM
[ afbeelding ]
Precies. Die berekening klopt voor mij niet. Ik heb hier echt BH's van 70C liggen, en die zitten als gegoten. Ik heb heus wel tietenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je dus totaal geen tietne hebt.. maar als je een 70C past, heb je die wel .. Vage berekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |