quote:Op maandag 23 juni 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
De cijfers en de letters staan allebei voor een wijdte van het lichaam (plaatje:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nummer 1 meet je de wijdte van je borstkas
63 - 67 cm: 65
68 - 72 cm: 70
73 - 77 cm: 75
78 - 82 cm: 80
83 - 87 cm: 85
88 - 92 cm: 90
93 - 97 cm: 95
Dan neem je nummer 2 en daar trek je de bovenwijdte(nummer 1) van af.
10 - 12 cm: AA
12 - 14 cm: A
14 - 16 cm: B
16 - 18 cm: C
18 - 20 cm: D
20 - 22 cm: E
22 - 24 cm: F
24 - 26 cm: G
26 - 28 cm: H
28 - 30 cm: J
Dus de letter(s) staat voor de grootte van je borsten en de nummers voor hoe breed je borstkas is.
dat is zeker zoquote:Op maandag 23 juni 2008 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
soms is een vrouw met lingerie sexier dan dezelfde vrouw zonder lingerie
zou je hem ff in de OP willen zetten?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:35 schreef Piles het volgende:
Deze moet even herhaald worden natuurlijk
[..]
ben zelf gek op de kleur (spier)wit, rood en zwartquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou je hem ff in de OP willen zetten?
[..]
ben zelf gek op de kleur (spier)wit, rood en zwart
och de kleur boeit niet zoveel eigelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Rood FTW!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dank, vond hem wel strak verzonnenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
och de kleur boeit niet zoveel eigelijk
quote:
Doe de OP nog ff updatenquote:
Dat kan ook sexy zijn tochquote:Op maandag 23 juni 2008 16:46 schreef Yesse het volgende:
Ik hou niet zo van sexy eigenlijkBen meer voor het mooi met kant enzo
dan wordt dat 18.00 voordat ik dat doequote:Op maandag 23 juni 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe de OP nog ff updaten
[..]
Dat kan ook sexy zijn toch
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe de OP nog ff updaten
[..]
Dat kan ook sexy zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Is goed hoorquote:
Dat is met alles zo tegenwoordigquote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
Trouwens zijn tegenwoordig bijna alle plaatjes van borsten overdreven. Met photoshop kun je iemand grotere, rondere, vollere borsten geven. Best stom eigenlijk..
inderdaadquote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
Trouwens zijn tegenwoordig bijna alle plaatjes van borsten overdreven. Met photoshop kun je iemand grotere, rondere, vollere borsten geven. Best stom eigenlijk..
Ja maar ook voor de vrouwen. Dan den van je van; zulke borsten krijg ik met die BH ook!! En dan blijkt uiteindelijk dat het niet is.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaadterwijl puur natuur gewoon het mooist is
ja man!!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Weer een interessant topic gemist over borsten
lompe vraag: ervaring?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ook voor de vrouwen. Dan den van je van; zulke borsten krijg ik met die BH ook!! En dan blijkt uiteindelijk dat het niet is.
JSquote:Op maandag 23 juni 2008 16:57 schreef jslavenburg het volgende:
Ja met mij gaat het goed hoor Dean, en met jou?
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Tadaaa:RrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Tadaaa:Oj Oj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja,.. ik zit nog steeds thuisquote:Op maandag 23 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen is dus net weer op weg naar huis.. goed timing heb ik
Ik ben ook nog thuis.. ben nu eten aan het koken.. althans een poging tot aan het doenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen is dus net weer op weg naar huis.. goed timing heb ik
Kun je nu nog geen eten koken?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook nog thuis.. ben nu eten aan het koken.. althans een poging tot aan het doen
Oh ja wel hoorquote:
Ik was winkelen vandaagquote:
quote:
Heb jij ze dan al gepostquote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En post eens foto's van je tieten, zodat de kerels kunnen raden naar de maat
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heel goedkoop, ben nog nooit zo goedkoop uitgeweest bij de Esprit1,20 euro voor een t-shirtje
En heb heerlijk in het zonnetje gezeten
nehquote:
Ikke?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En post eens foto's van je tieten, zodat de kerels kunnen raden naar de maat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:
Je leest gewoon wat je wil hèquote:
quote:
quote:
Zo zijn wij vrouwenquote:
Spoiler staat er niet voor niksquote:
quote:
Gaat ie t nog uitleggen ookquote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Spoiler staat er niet voor niks
Blondquote:
Manquote:
Dat kan ze nog steedsquote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
En je had beter vrijdag kunnen gaan winkelen
In Utrecht ofzo
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
En je had beter vrijdag kunnen gaan winkelen
In Utrecht ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Niet als wij in Utrecht zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 17:45 schreef Jipje het volgende:
Nee, ik moest vandaag naar Den Bosch, en dat vind ik nog steeds een veel leukere stad dan Utrecht
quote:Komende vrijdag schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blonde mannenquote:
Owja.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet als wij in Utrecht zijn
[..]
Komende vrijdag schat
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geestenquote:
Was het een zware lichamelijke inspanning, die uitverkoopquote:
Jij bedenkt het, wij nietquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geesten
Zonder water, of enige andere vorm van drinken, wel jaquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het een zware lichamelijke inspanning, die uitverkoop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon het niet latenik hou m'n mond dicht
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dan weet je ook dat uitleg geen zin heeftquote:Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat het even duidelijk is. Ik ken jullie en jullie zieke geesten
Lijkt me verstandigquote:Op maandag 23 juni 2008 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
kon het niet latenik hou m'n mond dicht
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon het niet latenik hou m'n mond dicht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Jipje het volgende:Het was vast een grap, maar ik snap m niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Jipje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Sorry, het is maandag, we zijn in een puberale buiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]seks helpt wij tegen hoofdpijn bij vrouwen! wel beetje jammer dat dat niet het geval is bij mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:Dan lijkt me een massage beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TEgen hoofdpijn.. liever seksquote:
Alleen op maandag?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is maandag, we zijn in een puberale bui
Sssttquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
Alleen op maandag?
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren? Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Klinkt logischquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Jipje het volgende:
Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren?
Als je genoeg had gedronken had je wel foto's gepostquote:Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
De oorzaak weet ik niet, dacht dat het gewoon met zo'n stoffie te maken had en niet perse met klaarkomen.. maar goed dat ik dan weinig seks hebquote:Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef Jipje het volgende:
Dat is toch omdat je bij een orgasme al je spieren ontspant uiteindelijk, en daardoor de hoofdpijn verdwijnt?Omdat hoodfpijn meestal veroorzaakt wordt door verkrampte nek en schouderspieren? Bij mij komt het doordat ik te weinig gedronken heb vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |