En de stad is erg gezellig.. kom je ook eens langsquote:
vlakbij, ik stem voor...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij de oude grolschDeurningerstraat daarzo ongeveer
doeidoeiquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Jipje het volgende:
Ik ga me omkleden, theeleuten en naar Ikea.
Fijne avond allemaal!
Moet je keer op donderdagavond langskomen, of vrijdagavond.. tijdens het stappenquote:
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoegquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En de stad is erg gezellig.. kom je ook eens langs
ik kan aanstaande donderdag welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je keer op donderdagavond langskomen, of vrijdagavond.. tijdens het stappen
quote:
Zenuwen? why?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoeg
Geef mij maar BrabantIk vind het maar niks in de streek daarzo. Kreeg altijd de zenuwen ervan...
dag Piles!quote:
Vond Almelo gewoon geen fijne plekquote:
Waarom doet een mens zulk iets!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ben 2 jaar heen en weer gekacheld naar Almelo. Vond ik al ver genoeg
Gezelligquote:
Is almelo ook ja.. dat kan ik helemaal begrijpenquote:
Hmm.. we zullen eht niet meer over borsten hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
En het onderwerp lag me niet zo eigenlijk vanavond
Ligt aan de verzoekjesquote:
als je al zo openhartig toegeeft dat je best wilt petsen, vraag ik me af wat er nog meer mogelijk isquote:
Welja joh, laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm.. we zullen eht niet meer over borsten hebben
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
als je al zo openhartig toegeeft dat je best wilt petsen, vraag ik me af wat er nog meer mogelijk is
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatstquote:Op maandag 23 juni 2008 20:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind het sowieso tegen alle regels betreffende kuisheid ingaan om openbaar over borsten te spreken. Jammer dat in een christelijke gemeenschap zoals we Nederland mogen en kunnen zien zo met fatsoensnormen omgegaan wordt!
Je bent altijd welkomo om mee te gaan stappenquote:
Gelukkig ben ik niet gelovigquote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatst![]()
en dat privé gedeelte?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent altijd welkomo om mee te gaan stappen
Achter de kerk?quote:
Openbare gesproken over zogenaamde seksafspraken. Helaas schijnt dit normaal te zijn in ons landje, maar seks is nog altijd voor een iemand en ooit zul je je aan de grote, allesziende god moeten verantwoorden. Hoe wil je het dan goed praten?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig idd. En het blijft niet alleen bij spreken over, er worden zelfs foto's geplaatst![]()
Als er al een god bestaat..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Openbare gesproken over zogenaamde seksafspraken. Helaas schijnt dit normaal te zijn in ons landje, maar seks is nog altijd voor een iemand en ooit zul je je aan de grote, allesziende god moeten verantwoorden. Hoe wil je het dan goed praten?
heb daar geen ervaring mee, ken de Oude Markt niet echt tot in detailquote:
Iddquote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net als je het gevraagd hebt, komt het in de uitzending aan bod
Genoeg plekjes in enschede/stad waar even niemand isquote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heb daar geen ervaring mee, ken de Oude Markt niet echt tot in detail
maar als jij het zegttrek je dan ook dat ding van de foto aan?
ik had het over meerdere verzoekjesquote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Genoeg plekjes in enschede/stad waar even niemand is
Hahah.. maar trouwesn.. ik kan je ook wel slaan in het openbaar hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net als je het gevraagd hebt, komt het in de uitzending aan bod
als het prive moet zijn.. dan vraag ik mij af hoe serieus je bent met je vriendinquote:
hèhè, ik maar zeuren en maar wachten totdat je het eindelijk doorhadquote:Op maandag 23 juni 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als het prive moet zijn.. dan vraag ik mij af hoe serieus je bent met je vriendin
Ik lul wel dom mee hoor ..quote:Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hèhè, ik maar zeuren en maar wachten totdat je het eindelijk doorhad
Zou ik ook erg blij mee zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:![]()
wel tof dat ik je na al die jaren weer spreek
ben veel en veel losser en spontaner geworden, soort van uit m'n schulp gekropen. was toendertijd een rustig jochiequote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou ik ook erg blij mee zijnsorry, ben flauw bezig
Maar volgens mij ben je wel een stuk veranderd sinds toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |