Ow dat boeie niet.. bedoelde meer in de zin van.. zo huge zijn ze nietquote:Op maandag 23 juni 2008 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry voor deze lompe post, ik neem hem terug![]()
je borsten steken dus tussen de 18 en 20 cm uit zeg maar...
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keerquote:Op maandag 23 juni 2008 19:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nagemeten:
75AA (eigenlijk nog kleiner, maar die staat er niet bij)
Dat klopt dus van geen kanten...
dan nog mijn excuses, ze zijn wat aan de grote kant, zeg ik het zoquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dat boeie niet.. bedoelde meer in de zin van.. zo huge zijn ze niet
en dan naar elkaars borsten gaan zitten starenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keer
overdag ben ik hier nooit aanwezig, dan ben ik altijd aan het werk.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je zulke plaatjes nooit overdag posten?
Dank je
En vanalles van elkaar gaan zitten opmetenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan naar elkaars borsten gaan zitten staren
Daarin zijn alsnog de meningen verschillendquote:Op maandag 23 juni 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
dan nog mijn excuses, ze zijn wat aan de grote kant, zeg ik het zo![]()
quote:en dan naar elkaars borsten gaan zitten staren
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarin zijn alsnog de meningen verschillend
[..]dat doen we sowieso toch altijd al
Ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?
Tuurlijk. Ik volg gewoon de aanwijzingen. Mn borsten zijn gewoon raar, net als de restquote:Op maandag 23 juni 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je meet waarschijnlijk verkeerd. We zien het wel op een meet, als die ooit komt een keer
en mannen doen het stiekem, omdat ze bang zijn een pets in het gezicht te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrouwen bekijken elkaars borsten altijd uitgebreid?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
Nee ik weet niet wat het is. Maar goed, zolang ik passende en goedzittende bh's vindt, vind ik het prima
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik volg gewoon de aanwijzingen. Mn borsten zijn gewoon raar, net als de rest
Nee ik weet niet wat het is. Maar goed, zolang ik passende en goedzittende bh's vindt, vind ik het prima
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En vanalles van elkaar gaan zitten opmeten
heb in al die jaren nog nooit een pets gehadquote:Op maandag 23 juni 2008 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en mannen doen het stiekem, omdat ze bang zijn een pets in het gezicht te krijgen.
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef Jipje het volgende:
Staren...![]()
Hoewel ik het ook gewoon regelmatig doe![]()
ik ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb in al die jaren nog nooit een pets gehad
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dan niet echt staren omdat ik ergens naar kijk, maar meer omdat ik dan half slaap
Misschien moet je het op de meet even vragen, is er vast wel iemand die je een pets wil verkopenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb in al die jaren nog nooit een pets gehad
Hmm ja.. dat is lastig idd..quote:Op maandag 23 juni 2008 19:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat de maat me dan echt boeit ofzoZe zijn in verhouding met de rest, zitten recht en het zijn geen theezakjes, ik ben dik tevreden. Hoewel ik ze af en toe wat groter zou willen hebben, maar das alleen als ik weer eens een truitje of bloes pas waarbij gerekend is op 2 keer zo grote borsten...
GMAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Kloppt... dat weet ik zelfsquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij bent toch de All Stars kenner. Ik dacht dat Thomas Acda (of was het die andere) er ook in meespeelde
Nee, geen kenner johquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles, jij bent toch de All Stars kenner. Ik dacht dat Thomas Acda (of was het die andere) er ook in meespeelde
Thomas Acda ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen die geslagen wil worden, moet het maar even aangevenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je het op de meet even vragen, is er vast wel iemand die je een pets wil verkopen
Dat wist ik welquote:Op maandag 23 juni 2008 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iedereen die geslagen wil worden, moet het maar even aangeven
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, geen kenner joh
Ik vergeet het elke keer zelfs
Maar die is al 'dood'
Paar weken geleden
Deed je toch al nietquote:
als ik vrijdag was gekomen, had ik een verzoekje ingediend!!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deed je toch al niet![]()
En daarbij zeg ik toch: op verzoek
Ach jij woont in de buurt, kunnen zo afsprekenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik vrijdag was gekomen, had ik een verzoekje ingediend!!
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Oh ja, die is er ook nog bijgekomen. En Nemo ookquote:Op maandag 23 juni 2008 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
En daar is die Barry (rijinstructeur) voor in de plek gekomen dan?
Ik ga m ff zoekenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is trouwens de uitslag van de poll geworden?
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Jipje het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik wist gewoon dat jij dat wel zou willen doen![]()
waar woon je in Haaksbergen?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach jij woont in de buurt, kunnen zo afspreken
Enschedequote:
Mwoah, das in de buurt zat toch?quote:
15 km ofzo,quote:
Bij de oude grolschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |