Die oranje supporters mogen straks hun shit schuilen kijk dan hoe ze er bij zitten alsof ze die kaartjes van de zaak hebben!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet de tanks maar opnieuw in de verf!
heb net mn malthezers uitgelaten...soms helpt dat! (hoor je ineens goalllllllllll,jaaaaahhh)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
Nederland staat achter, we hebben nog een kwartier anders is het over and done with.
Ik loop nu met mijn ouwe teckel een rondje, arm beesie. Na DGK het EK, wie trekt dat nou?
die beesten krijgen morgen biefstukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb net mn malthezers uitgelaten...soms helpt dat! (hoor je ineens goalllllllllll,jaaaaahhh)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet de tanks maar opnieuw in de verf!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik heb een schietgebedje gedaan ja!
Beter nog 1 doelpunt makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
Oay en nu vasthouden dus... op naar de verlenging
Puhlease, geen penaty's. Dat trek ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
Oay en nu vasthouden dus... op naar de verlenging
2 keer 15 min... dan nog gelijK: Penalties....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we dan nu een verlenging ? Hoe lang duurt die ?
En dan toch penalties waarbij wij gaan winnen met van der sar ?
Verlenginig. Mèn, wat een wedstrijd.quote:
Nee denk het niet..... onze conditie (ughe ughe) moet veel beter zijn dan die van de Russen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhlease, geen penaty's. Dat trek ik niet hoor.
denk `de bier`quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef cindy10 het volgende:
krijg er de lopende zeik van....of is dat de bier?![]()
HET MOET HET MOET HET MOETquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef akveor het volgende:
Maar we scoren wel in de verlenhing.
Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Krijgen we straks penalties ala Seedorf
Van Nistelrooyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Wie scoorde voor nl ?
van Nistelrooy.quote:
Voetbal is corrupt, dat weten we toch allemaal? Het lijkt DGK wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Dementor het volgende:
Die scheids is zo corrupt niet te geloven.
Ha ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.![]()
Waar is onze butler, ik sta droog.
Jij wel, ik zit aan de coke a colaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
Ik zal goed gedrogeerd de verlenging in gaan.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.![]()
Waar is onze butler, ik sta droog.
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
Ik zal goed gedrogeerd de verlenging in gaan.
Knevel aanbid een valse god!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
God houdt zich niet bezig met voetbal, zei die EO goroe Knevel, anders zou het altijd gelijkspel blijven .
thanks,sportief!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga wel effe langs met een dienblaadje. RONDJE VOOR DE HELE COS !
Lekker laten lioggen, totaal overbodig hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Greet en APK liggen inmiddels op de hartbewaking.
1 goal = gewonnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
En als we nou scoren, moet dan de tweede verlenging en de rest van de eerste toch
doorgespeeld worden ? Of is het nu doelpunt = gewonnen ?
dek ik de achterhoedequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik heb het middenveld....bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Sly is een valse profeet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blij dat wij de echte Sly aanbidden !!
Wrom? Hebben ze daar beter beeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Greet en APK liggen inmiddels op de hartbewaking.
Ooooooooh ik dacht sudden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet waar, geen sudden death, gewoon verlenging 2x 15 min
Nee geen Golden Goal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
En als we nou scoren, moet dan de tweede verlenging en de rest van de eerste toch
doorgespeeld worden ? Of is het nu doelpunt = gewonnen ?
Lekker hè, die domme wijsneuzen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nu niet meer! 2 keer 15 minuten ongeacht
Ik wens Knevel naar de hel, máár bestaat die wel?quote:
Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar evenquote:
No way..beauty and brainsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat een stuk makkelijker.
Ik zei nog zo: GEEN PENATY'S.quote:
Ik heb geen voetbalvent aan mn pasjes te zien?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat het een stuk makkelijker.
Meer dan eens, in de hoek W.A.!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik maak ook wel eens een foutje.
***rukt alle stekkers eruit,van zowel vaste als mobiel****quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar even
uittrekken als je de rest van de wedstrijd nog mee wil maken !
optimistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland
Dan hook ik je welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke hoek ik woon in een huis zonder hoeken.
Welneequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland
Nog een zo´n post en ik waag er een TR aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben scheitziek van dit oranje......
Ik blijf gewoon voor een goal van Nederland gaan hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: GEEN PENATY'S.
Heb wel vertrouwen in van der Sar, maar toch.
Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben scheitziek van dit oranje......
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een zo´n post en ik waag er een TR aan
Kom maar op met die tekst......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zien
Defaitistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, van mij mogen ze verliezen....de lutsers
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zien
got a t-shirtquote:
nee, lutser, het was je eigen tekst.. "na morgen zijn jullie van me af' , maar blijkbaar heb je niks beters te doen, maakt mij niet uit, maar wees eens een vent van je woord, ipv die lulpraatjesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom maar op met die tekst......![]()
Ik zei toen Jaap vertrok met z'n kar "Tot nooit meer ziens".
Dat Gert en jij dat anders interpreteren is nogal
Ik heb het leuk, en zeker mét jou!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja vast je weet nog niets.
Maar laten we het leuk houden.
Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, lutser, het was je eigen tekst.. "na morgen zijn jullie van me af' , maar blijkbaar heb je niks beters te doen, maakt mij niet uit, maar wees eens een vent van je woord, ipv die lulpraatjes
Laat jij jezelf maar kennen, zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat jij jezelf maar kennen, zo kennen we je weer
quote:
Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebtquote:
Jij trekt volle zalen met je stabiele karakter?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.
Ik doe meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebt
Ah gos, moet je je maatje even helpenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Jij trekt volle zalen met je stabiele karakter?
Neem eerst nog een borrel, drankorgeltjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebt
*Voorgedraaide 'iets langere peukie' naar Beequeen gooi*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
Nee hè? Wat een ellende vanavond. Ik ga maar eens even een peukie draaien, een iets langer peukie dan normaal.
Doei, doei Nederland. Strekte Basel.![]()
jaloers op haar drankvoorraad?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem eerst nog een borrel, drankorgeltje
Deze nemen we ook nog even meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem eerst nog een borrel, drankorgeltje
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef tipsch het volgende:
Geweldig wat is Nederland zoekgespeeld. Wat waren ZE vreselijk slecht.
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?quote:
ach dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iig op mijn sexleven..leven uberhaubt
En worden jouw verborgen geile mails openbaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!
Beter als frigide opmerkingen plaatsen
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iig op mijn sexleven..leven uberhaubt
Ben je een NMNS zwartboek aan het samenstellen?quote:
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschat
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde op
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was er al de hele tijd zo bang voor, vanmiddag had ik al zo'n akelig voorgevoel.
welke derden? vind je theorie boeiend hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig wel, kan ik ook wel posten dat jij je kerel van de bank moet trekken. Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...![]()
Inschatten moet je nooit doen,ik neem mensen zoals ze zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregen
Nee, daarvoor moet je bij je vriendinnetje zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
En worden jouw verborgen geile mails openbaar?
Ik had gehoopt dat ze meteen 2 goals zouden maken, maar toen dat niet gebeurde werd ik enorm bangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijden
mag je van mij posten hoor?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig wel, kan ik ook wel posten dat jij je kerel van de bank moet trekken. Daar heb ik dan weer geen last van.
Ze hebben twee fatastische wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
Grote fouten:
- Niet naar huis sturen van Boularouz (Ja hoor, mag gezegd worden)
- Opstellen 'B'-elftal laatste poulewedstrijd
Goed, wat een afgang. Dat was het.
Ja, echt zo jammer!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze meteen 2 goals zouden maken, maar toen dat niet gebeurde werd ik enorm bang
Ik vind dat het er uit ziet dat jij best wel "hapt" en uit einge frustratie :"de persoonlijke toer op gaat"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vermoedelijk ben je nu al meer blauw dan mijn vinger ooit was van TR's plaatsen na het lekken van persoonlijke info...
Cin, we gaan nú bellen, pm jij of ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag je van mij posten hoor?
daarbij mijn kerel zit in druk conclaaf met de buurman over het voetbal,dus je kan trekken aan een lege bank?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
Oh, we gaan die kant op. Trusten FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Dat moeten we er dan maar uit slaan.quote:
Nee, ze hebben echt erg slecht gespeeld. Als verdediger alleen voor een aanvaller gaan staan, is echt niet voldoende om diegen te stoppen. Zulke situaties hebben we heel veel gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef akveor het volgende:
Ze hebben twee fatastische wedstrijden laten zien.
Ze spelen nu eenmaal niet tegen amateurs. Ik vind dat ze het goed gedaan hebben.
Ik denk dat Hiddink gewoon te goed weet wie de nederlandse spelers zjn en hoe ze spelen.
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer!
Vind het sfeertje ook altijd zo gezellig
hahahaha,er is nog niets verloren toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt, was weer zonde van mijn tijd, had beter met jou kunnen ketsen
Ja, want als 45jarige zonder vrouw ben je best wel zielig, en dat is dan ook de enige waarheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
NMNS gaat altijd de persoonlijke toer op om daarna te zeggen "ze spelen het op de man".
Zal wel meevallen hoor, kwestie van een gepijnigd oranjegevoelletje alomquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
Oh, we gaan die kant op. Trusten FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan utquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt, was weer zonde van mijn tijd, had beter met jou kunnen ketsen
Caps van jou graag, wanhopig muisjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezellig
Ja, ik ook, ik heb een buurman, dikke Hans, en die heeft altijd een tapje, daar gaat de hele straat dan naartoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer!
Vind het sfeertje ook altijd zo gezellig
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja vond ik wel...maar wist niet dat ik jouw gedachte moest weergeven?
Heb je het over een sexpartner, iets wat jou niet lukt? Ja, dat kan ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan ut
Blader maar even terug dan......en dan even je tekst editen s.v.p.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
NMNS gaat altijd de persoonlijke toer op om daarna te zeggen "ze spelen het op de man, ik ben onschuldig, ik heb niets gedaan oh wat zie je er weer mooi uit vandaag <modje/admin>".
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blader maar even terug dan......en dan even je tekst editen s.v.p.
blijkbaar ben jij 1 van de weinige bij wie we zoveel succes scoren!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezellig
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor openquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan ut
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschat
KIjk dit gaat op een rel lijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Och och, ik zal je een beetje helpen danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.
Dat jij zo laag bent om iemand uit te maken voor drankorgel zegt genoeg.
Het zou me niets verbazen als je op het be sad forum meegewerkt hebt aan de soap.
Amen....sayyyy amennnnnnnn ***zingt een praise the lord nummer***quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.
Waar slaat dit in godsnaam op !!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor open
Dronken labiele hoer, zijn zijn woorden.. zie die kneus nu al anderhalf jaar postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pathetische pogingen doe je maar bij je favoriete modje of admin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Och och, ik zal je een beetje helpen dan![]()
[DGK#0012] We gaan toch voor de winst of niet dan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor open
Een leuke vrouw en een kneus is een NO GOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het over een sexpartner, iets wat jou niet lukt? Ja, dat kan ik
Ik ben blij dat jij echt inhoud toont hier...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pathetische pogingen doe je maar bij je favoriete modje of admin.
Je zou de topics bijna verkopen aan John de Mol.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeetje, Oranje heeft verloren en hier breekt de pleuris uit. Lees allemaal je teksten eens terug en vraag een aanmeldingsformulier aan voor DE KLEUTERSCHOOL. Tjonge, is dit een forum met volwassenen.....
Zij heeft een vent, anderhalf jaar zijn wij al getuige van jou wanhopige pogingen op zoek naar een wijf! Next!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook zo eentje die de hele avond achter d'r peeceetje zit te fokken en 's nachts d'r vent slapend van de bank moet rukken......
Dat zeg ik. Gamma!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?
Probeer je daar nou enerzijds mee te scoren en anderzijds mee te kwetsen? Het enige waar ik je over hoor is dat, en echt, het komt zó triest over. Sex sex sex. Echt, je bent echt niet de enige die sex heeft.
Er zijn er meer hoor.
En weet je wat: voor sommigen is het óók nog eens (bijna) dagelijkse kost!![]()
Die kijken er echt niet meer van op dat een ander óók sext!
Ja, wat nou?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeetje, Oranje heeft verloren en hier breekt de pleuris uit. Lees allemaal je teksten eens terug en vraag een aanmeldingsformulier aan voor DE KLEUTERSCHOOL. Tjonge, is dit een forum met volwassenen.....
Uit bed moet rukken,want hij moet om 6 uur netjes op zn werk present zijn!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook zo eentje die de hele avond achter d'r peeceetje zit te fokken en 's nachts d'r vent slapend van de bank moet rukken......
Ach ik ben in ieder geval niet zo laag om iemand uit te maken voor drankorgel/hoer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij echt inhoud toont hier...![]()
Ga nu maar gewoon even kijken en kom dan terug om je tekst te editen.....ook jij kan ut
Lulletje Lampekap, de hoeveelheid onzin die van jou hier blijft staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu maar gewoon even kijken en kom dan terug om je tekst te editen.....ook jij kan ut
Komt die nukkigheid nu echt van dat balletje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou...tjee... uh.... doe mij er ook maar eentje.....quote:
Jij begint het ook te leren hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik ben in ieder geval niet zo laag om iemand uit te maken voor drankorgel/hoer.
Jij hebt nog helemaal niets van jezelf laten zien hier, anderen afzeiken daar ben je goed in.
De wiki schijnheilige figuren is nodig aan een update toe.
Jemig, daar vraag je wat.quote:
Ow....stop!!!! Borderliner vergeet je toe te voegen....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dronken labiele hoer, zijn zijn woorden.. zie die kneus nu al anderhalf jaar posten![]()
oefening baart kunst....en je kan genoeg afkijken bij anderenquote:
Dat willen wij niet weten!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Oh nee ik ga mn vent bespringen. En weet je wat, ik neem de buurman gelijk mee
Die kan ook wel weer een sopje gebruiken.
Heeft zich allang niet vertoond hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jemig, daar vraag je wat.Ik drink eigenlijk niet/nooit. Nou was ik vandaag op een festival en heb ik wat biertjes genomen op dringend verzoek van wat vrienden.
Nu voel ik me toch beroerd. Doet u mij maar een Sourcy. Heeft mark dienst vanavond?
ahhh jij raakt ook aardig bijgeschoold zie ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga slapen.
Oh nee ik ga mn vent bespringen. En weet je wat, ik neem de buurman gelijk mee
Die kan ook wel weer een sopje gebruiken.
Ik heb geen behoefte aan rellen, maar ik laat mij door sommigen niet zo heel veel aanleunen....gezien hun nogal laag bij de grondse activiteiten Coos...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt die nukkigheid nu echt van dat balletje?![]()
Maar als het een poging om te rellen is?![]()
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Balen jullie niet dat Nederland verloren heeft?
En dat die commentator een uber-lul was?
En dat Nederland slecht gespeeld heeft?
En dat Van der Vaart zijn kale plekken probeert te bedekken?
Volgens mij is dat een gele kaart op Fok ! Toch ?quote:
We nemen je ziekelijke woorden mee in de OP, have it your way!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow....stop!!!! Borderliner vergeet je toe te voegen....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?
Probeer je daar nou enerzijds mee te scoren en anderzijds mee te kwetsen? Het enige waar ik je over hoor is dat, en echt, het komt zó triest over. Sex sex sex. Echt, je bent echt niet de enige die sex heeft.
Er zijn er meer hoor.
En weet je wat: voor sommigen is het óók nog eens (bijna) dagelijkse kost!![]()
Die kijken er echt niet meer van op dat een ander óók sext!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |