Ik wens Knevel naar de hel, máár bestaat die wel?quote:

Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar evenquote:

No way..beauty and brainsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat een stuk makkelijker.

Ik zei nog zo: GEEN PENATY'S.quote:

Ik heb geen voetbalvent aan mn pasjes te zien?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat het een stuk makkelijker.

Meer dan eens, in de hoek W.A.!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik maak ook wel eens een foutje.

***rukt alle stekkers eruit,van zowel vaste als mobiel****quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar even
uittrekken als je de rest van de wedstrijd nog mee wil maken !

optimistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland

Dan hook ik je welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke hoek ik woon in een huis zonder hoeken.

Welneequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland

Nog een zo´n post en ik waag er een TR aanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben scheitziek van dit oranje......

Ik blijf gewoon voor een goal van Nederland gaan hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: GEEN PENATY'S.
Heb wel vertrouwen in van der Sar, maar toch.

Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben scheitziek van dit oranje......

Ik doe mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een zo´n post en ik waag er een TR aan

Kom maar op met die tekst......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zien

Defaitistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, van mij mogen ze verliezen....de lutsers

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, na DGK zou je je gezicht ook niet meer laten zien

got a t-shirtquote:

nee, lutser, het was je eigen tekst.. "na morgen zijn jullie van me af' , maar blijkbaar heb je niks beters te doen, maakt mij niet uit, maar wees eens een vent van je woord, ipv die lulpraatjesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom maar op met die tekst......![]()
Ik zei toen Jaap vertrok met z'n kar "Tot nooit meer ziens".
Dat Gert en jij dat anders interpreteren is nogal

Ik heb het leuk, en zeker mét jou!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja vast je weet nog niets.
Maar laten we het leuk houden.

Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, lutser, het was je eigen tekst.. "na morgen zijn jullie van me af' , maar blijkbaar heb je niks beters te doen, maakt mij niet uit, maar wees eens een vent van je woord, ipv die lulpraatjes

Laat jij jezelf maar kennen, zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat jij jezelf maar kennen, zo kennen we je weer

quote:

Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebtquote:

Jij trekt volle zalen met je stabiele karakter?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lulpraatjes vinden we meestal bij Lobasca....de emo puinhoop van Fok en verre omstreken.

Ik doe meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebt

Ah gos, moet je je maatje even helpenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Jij trekt volle zalen met je stabiele karakter?

Neem eerst nog een borrel, drankorgeltjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwaai maar, ik ga ff TRén , je kent het wel, daar wij jij de blaren van op je duim hebt

*Voorgedraaide 'iets langere peukie' naar Beequeen gooi*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
Nee hè? Wat een ellende vanavond. Ik ga maar eens even een peukie draaien, een iets langer peukie dan normaal.
Doei, doei Nederland. Strekte Basel.![]()

jaloers op haar drankvoorraad?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem eerst nog een borrel, drankorgeltje

Deze nemen we ook nog even meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem eerst nog een borrel, drankorgeltje

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef tipsch het volgende:
Geweldig wat is Nederland zoekgespeeld. Wat waren ZE vreselijk slecht.

Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?quote:

ach dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iig op mijn sexleven..leven uberhaubt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |