Ik wens Knevel naar de hel, máár bestaat die wel?quote:

Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar evenquote:

No way..beauty and brainsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat een stuk makkelijker.

Ik zei nog zo: GEEN PENATY'S.quote:

Ik heb geen voetbalvent aan mn pasjes te zien?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je een voetbalvent hebt die je alles influistert maakt dat het een stuk makkelijker.

Meer dan eens, in de hoek W.A.!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik maak ook wel eens een foutje.

***rukt alle stekkers eruit,van zowel vaste als mobiel****quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie hem op de tribune zijn gsm pakken. Ik zou je telefoonstekker er maar even
uittrekken als je de rest van de wedstrijd nog mee wil maken !

optimistquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland

Dan hook ik je welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke hoek ik woon in een huis zonder hoeken.

Welneequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als het penalties worden, dan wint rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |