Die oranje supporters mogen straks hun shit schuilen kijk dan hoe ze er bij zitten alsof ze die kaartjes van de zaak hebben!quote:

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet de tanks maar opnieuw in de verf!

heb net mn malthezers uitgelaten...soms helpt dat! (hoor je ineens goalllllllllll,jaaaaahhh)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:20 schreef beequeen het volgende:
Nederland staat achter, we hebben nog een kwartier anders is het over and done with.
Ik loop nu met mijn ouwe teckel een rondje, arm beesie. Na DGK het EK, wie trekt dat nou?

die beesten krijgen morgen biefstukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb net mn malthezers uitgelaten...soms helpt dat! (hoor je ineens goalllllllllll,jaaaaahhh)

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet de tanks maar opnieuw in de verf!

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg ik heb een schietgebedje gedaan ja!

Beter nog 1 doelpunt makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
Oay en nu vasthouden dus... op naar de verlenging

Puhlease, geen penaty's. Dat trek ik niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef akveor het volgende:
Oay en nu vasthouden dus... op naar de verlenging

2 keer 15 min... dan nog gelijK: Penalties....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we dan nu een verlenging ? Hoe lang duurt die ?
En dan toch penalties waarbij wij gaan winnen met van der sar ?

Verlenginig. Mèn, wat een wedstrijd.quote:

Nee denk het niet..... onze conditie (ughe ughe) moet veel beter zijn dan die van de Russen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Puhlease, geen penaty's. Dat trek ik niet hoor.

denk `de bier`quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:35 schreef cindy10 het volgende:
krijg er de lopende zeik van....of is dat de bier?![]()

HET MOET HET MOET HET MOETquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef akveor het volgende:
Maar we scoren wel in de verlenhing.

Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Krijgen we straks penalties ala Seedorf

Van Nistelrooyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Wie scoorde voor nl ?

van Nistelrooy.quote:

Voetbal is corrupt, dat weten we toch allemaal? Het lijkt DGK wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:36 schreef Dementor het volgende:
Die scheids is zo corrupt niet te geloven.

Ha ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.![]()
Waar is onze butler, ik sta droog.

Jij wel, ik zit aan de coke a colaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
Ik zal goed gedrogeerd de verlenging in gaan.

quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga jij eens bidden tot Yahweh, misschien helpt het.![]()
Waar is onze butler, ik sta droog.

Ik doe mee!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
Ik zal goed gedrogeerd de verlenging in gaan.

Knevel aanbid een valse god!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
God houdt zich niet bezig met voetbal, zei die EO goroe Knevel, anders zou het altijd gelijkspel blijven .

thanks,sportief!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga wel effe langs met een dienblaadje. RONDJE VOOR DE HELE COS !

Lekker laten lioggen, totaal overbodig hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Greet en APK liggen inmiddels op de hartbewaking.

1 goal = gewonnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
En als we nou scoren, moet dan de tweede verlenging en de rest van de eerste toch
doorgespeeld worden ? Of is het nu doelpunt = gewonnen ?

dek ik de achterhoedequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik heb het middenveld....bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Sly is een valse profeet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blij dat wij de echte Sly aanbidden !!

Wrom? Hebben ze daar beter beeldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Greet en APK liggen inmiddels op de hartbewaking.

Ooooooooh ik dacht sudden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet waar, geen sudden death, gewoon verlenging 2x 15 min

Nee geen Golden Goal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef PeterNB het volgende:
En als we nou scoren, moet dan de tweede verlenging en de rest van de eerste toch
doorgespeeld worden ? Of is het nu doelpunt = gewonnen ?

Lekker hè, die domme wijsneuzen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nu niet meer! 2 keer 15 minuten ongeacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |