En het topic sluiten gaat het helpen right?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:59 schreef DoubleDo het volgende:
Bel hier elk willekeurig Amerikaans nummer via text #2
Hier word gewoon misbruik gemaakt van een service speciaal voor dove mensen die er absoluut niet zonder kunnen (zie 911 etc.). Ik vind het gewoon beneden de gordel dat hier misbruik word van gemaakt en mogelijk gaat sluiten.
Wel even: Als hij dichtgaat is het niet vanwege het doven -> 911 gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:06 schreef DoubleDo het volgende:
4chan is sowieso een hoop mongolen.
Nja, topic op slot zal niet helpen nee. Maar ik vind het wel sneu voor de mensen die er heel erg van afhankelijk zijn. Moest toch iets proberen.
quote:
Maar waar moet het heen als we niet meer kunnen baggeren?quote:ik vind bagger gewoon niet tof, als ik zie dat jij na 1 topic, ook een 2e bagger topic aanmaak, dan reageer ik gewoon zo...
Waarom hou je niet van me? Volgens mij is dit FB, maar ik zal me wel vergissenquote:en ik hoef geen reactie van jou.. gewoon in je oren knopen
Dat is sarcastisch bedoeld hopelijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef HowardHughes het volgende:
Jullie sluiten gewoon het allerbeste topic ooit.
Nee, het is eeuwig zonde, want volgens mij had dat topic inderdaad alles wat het allerbeste topic ooit moet hebben.quote:
Ik vrees dat het sluiten van dat topic meer over jou zegt, dan over het topic, cerror.quote:Kwaliteit herkent en erkent kwaliteit altijd. De problemen ontstaan bij mensen die middelmaat zijn.
Wat een boel tekst voor zo'n enorm matig topic.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:06 schreef HowardHughes het volgende:
[..]
Nee, het is eeuwig zonde, want volgens mij had dat topic inderdaad alles wat het allerbeste topic ooit moet hebben.![]()
Piet Hamberg (gewoon iemand dus) zei ooit;
[..]
Ik vrees dat het sluiten van dat topic meer over jou zegt, dan over het topic, cerror.![]()
Maar dat geeft niet, dat is slechts mijn mening en jij doet allicht ook je best.
Al blijft het eeuwig zonde, ik vergeef je.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een boel tekst voor zo'n enorm matig topic.
Daar heb je 4 jaar lang over nagedacht? Zanik niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:12 schreef Lindytje het volgende:
Uit de OP van 'TTT'.
"Nu kunnen de users die wat langer over hun topic nadenken in het TopTipTopic vermeldt worden en kunnen gebruikers die geen zin hebben in het spitten door kilo's bagger slowchat/minder geslaagde grapjes/incrowd-topics ook zien dat het nog best eens grappig kan zijn hier "
Mag vermeldt aub zonder t???
Dan zal ik nu niet verder zaniken!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:29 schreef IQM het volgende:
Jawel. Correcte spelling boven alles.
Sure.quote:Nederlands is moeilijker als je denkt.
Mwah, die opmerking kan wel hoor. Je opent zelf een topic om mensen uit te lachen, dan moet je niet gaan huilen als iemand jou uitlacht. Beetje dikkere huid kweken of niet zulke topics in ONZ openen raad ik je aan.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:11 schreef thloreg het volgende:
Oi, mod, kan een van jullie de troll reactie van nietzman ff opschonen want ondanks dat het ONZ is,wil dat niet zeggen dat m'n topic ook verkloot mag worden met zo een reactie die niets met het onderwerp heeft te maken.
Dank je wel, Snakeyquote:Op maandag 7 juli 2008 15:23 schreef Snakey het volgende:
Pony_Lover. Wanneer hij ermee begon weet ik niet.
Er zijn al tal van SC's, kijk eens onderin.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maak er eens een foto van dan...
Lees dit: Post je huisdierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:37 schreef De_Fotograaf het volgende:
waarom verdwijnt mijn topic ?
ik kan het ook niet meer vinden ..
ging over ontbijten.. maarja dit is onzin .. toch ?
ow en hier is de koffie
[..]
[ afbeelding ]
omdat je het zo lief vraagt
Snakey, jongen. Je snapt 'm toch wel, hè? Ik hoef 'm toch niet echt uit te leggen, hè?quote:
Probeer het inderdaad daar maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik wilde advies vragen over jongens, maar ik kreeg een slot. Hoezo echt? Moet ik het soms in Pub posten?
Interesseert me niet, er was er al één.quote:
Grijsquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kan iemand even die irritante grijs van deze eikels gezicht halen?!
[ afbeelding ]
denk je dat zulke bagger in mijn centrale topic welkom is...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
Probeer het eens onderaan de AT van ONZ, moppentroppel ofzo.
Omdat wanneer je wil chatten daar andere websites of programma's voor zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef welkom_terug het volgende:
waaromm is ie nou dicht?
dat hoort toch?
Mooi dat we zo eensgezind zijn.quote:
sterfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef beverton het volgende:
LudoSanders(Moderator) - vrijdag 11 juli 2008 @ 02:09
Sterf toch! Met kanker aan je balzak!
waarom moet dat nou? je kan ook gewoon normaal doen en een gezellige tekst bij het slotjuhhh gooien
Wees blij dat ik het slotje nog kon vinden in mijn niet al te nuchtere toestand.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef beverton het volgende:
LudoSanders(Moderator) - vrijdag 11 juli 2008 @ 02:09
Sterf toch! Met kanker aan je balzak!
waarom moet dat nou? je kan ook gewoon normaal doen en een gezellige tekst bij het slotjuhhh gooien
Je gaat hier gewoon geen mailadressen publiceren, punt.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:34 schreef iuvenis het volgende:
Ludo, dit soort topics sluiten is nou eenmaal niet voor jou bestemd, waarom doe je dit?
Ja maar, het is een pedofiel, en pedofielen zijn slecht, dus dan is het een ander verhaal, toch?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat hier gewoon geen mailadressen publiceren, punt.
Nee, want wie zegt er dat het daadwerkelijk in pedofiel is en niet gewoon het mailadres van je vader waar je momenteel een vete mee hebt omdat hij de Tour de France wilde zien terwijl jij de Powerpuff Girls aan het kijken was.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja maar, het is een pedofiel, en pedofielen zijn slecht, dus dan is het een ander verhaal, toch?
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
omdat hij de Tour de France wilde zien terwijl jij de Powerpuff Girls aan het kijken was.
ik zal even doorgeven dat je weer gescoord hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme zeg! Verder kuttopic natuurlijk zonder enige amusementswaarde.
wat is daar niet CrystalClear aan?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:38 schreef CrystalClear het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT, is Snakey nu FA?
Het lijkt me een goed plan dat droevige cursief maar eens achterwegen te laten, ook ik begin er zo niet aan om te lezen, laat staan post te editten of te deleten.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef elfzesendertig het volgende:
De Schuinrechtse Oorlog
Zou mijn topic a.u.b. behoed kunnen worden van josti's die niet kunnen lezen?![]()
Alvast bedankt.
Je kan geen schuine letters lezen? Dat is meer jouw probleem dan het mijne. Terug naar school, Ludo!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed plan dat droevige cursief maar eens achterwegen te laten, ook ik begin er zo niet aan om te lezen, laat staan post te editten of te deleten.
Wat zeg je?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je kan geen schuine letters lezen? Dat is meer jouw probleem dan het mijne. Terug naar school, Ludo!
Que?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Ludo, je zit te baggeren in mijn topic terwijl ik juist vriendelijk had gevraagd of bagger verwijderd kon worden. Beetje jammer.
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef Snakey het volgende:
wat is daar niet CrystalClear aan?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef cerror het volgende:
Ook weer leuk geweest. Pubertjes.
*trekt zijn broek weer omhoog en zet uit frustratie een slotje
quote:
Zodra Yvonne me mag.quote:
Wat zeggie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef elfzesendertig het volgende:
Bij deze wil ik nogmaals vragen of de bagger uit mijn topic verwijderd zou kunnen worden.
Alvast bedankt.
De Schuinrechtse Oorlog
Niet jij weerquote:
Ik zal kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet jij weerOf de bagger verwijderd kan worden uit dat topic. Speciaal voor jou in rechte letters. Graag gedaan.
Welke van de 13?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme cerror, ik wou nog wat posten in dat laatste op slot gegooide topic.
Graag vijf euro overmaken voor het onrechtmatig gebruiken van deze übetoffe smiley van de heer B.quote:
Heb jij overigens al geïnformeerd naar 'Andershandigdag'?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Graag vijf euro overmaken voor het onrechtmatig gebruiken van deze übetoffe smiley van de heer B.
sst geen SCquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:13 schreef elfzesendertig het volgende:
beverton loopt de topic te checken.
quote:
kans is klein, maar omdat hjet zo stil is op fok, geef ik het nog een klein kansjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef WurM het volgende:
[..]terug
Ik weet dat jullie niet echt houden van al die fipo-pipo's waarvan ik er ook 1 ben, maar hoe groot schat je de kans dat dat topic nog wat wordt?
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef murp het volgende:
[..]
kans is klein, maar omdat hjet zo stil is op fok, geef ik het nog een klein kansje
Ik klikte. Zo'n 4 maal, met links. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Hier, hebben jullie ook weer wat te lachen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef IQM het volgende:
Hier, hebben jullie ook weer wat te lachen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |