Er zijn al tal van SC's, kijk eens onderin.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maak er eens een foto van dan...
Lees dit: Post je huisdierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:37 schreef De_Fotograaf het volgende:
waarom verdwijnt mijn topic ?
ik kan het ook niet meer vinden ..
ging over ontbijten.. maarja dit is onzin .. toch ?
ow en hier is de koffie
[..]
[ afbeelding ]
omdat je het zo lief vraagt
Snakey, jongen. Je snapt 'm toch wel, hè? Ik hoef 'm toch niet echt uit te leggen, hè?quote:
Probeer het inderdaad daar maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik wilde advies vragen over jongens, maar ik kreeg een slot. Hoezo echt? Moet ik het soms in Pub posten?
Interesseert me niet, er was er al één.quote:
Grijsquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kan iemand even die irritante grijs van deze eikels gezicht halen?!
[ afbeelding ]
denk je dat zulke bagger in mijn centrale topic welkom is...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
Probeer het eens onderaan de AT van ONZ, moppentroppel ofzo.
Omdat wanneer je wil chatten daar andere websites of programma's voor zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef welkom_terug het volgende:
waaromm is ie nou dicht?
dat hoort toch?
Mooi dat we zo eensgezind zijn.quote:
sterfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef beverton het volgende:
LudoSanders(Moderator) - vrijdag 11 juli 2008 @ 02:09
Sterf toch! Met kanker aan je balzak!
waarom moet dat nou? je kan ook gewoon normaal doen en een gezellige tekst bij het slotjuhhh gooien
Wees blij dat ik het slotje nog kon vinden in mijn niet al te nuchtere toestand.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:57 schreef beverton het volgende:
LudoSanders(Moderator) - vrijdag 11 juli 2008 @ 02:09
Sterf toch! Met kanker aan je balzak!
waarom moet dat nou? je kan ook gewoon normaal doen en een gezellige tekst bij het slotjuhhh gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |