Oreo koekjes, de supermarkt. Dat spul blijft wel in je tanden hangen trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:20 schreef gers het volgende:
wat heb jij geslikt en waar kan ik dat kopen?
zeg dat nou niet die zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oreo koekjes, de supermarkt. Dat spul blijft wel in je tanden hangen trouwens
Nee chillen is er niet bij, ben net door de grot achter de waterval heen gelopen (en zelfs nog een klein kindje gered wat bijna van een klif afviel!) en nu in de stad waar die priester rondhangt. Ik geloof dat het in de Tempel van Licht is in het noorden van het dorp, maar nu eerst even slapen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:28 schreef Morwen het volgende:
Dus nu zit die man met de rode cape in het kasteel van je vader en hang jij een beetje te chillen bij die waterval met die doos in afwachting van een priester?
-10
Nog geen paard gezien. Wel een enge roze vogel, maar die was geen match voor de prinsesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:27 schreef fraubitch het volgende:
ik was die amazone prinses!
Mits ik op een stoere friese hengst zat. Anders was het een andere amazoneprinses
Ik zeg: goed plan!quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Er is trouwens vast iemand hier die weet waar dit allemaal op slaat
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:30 schreef mrfool het volgende:
verkapt topic van: www.amazon.com
wie hem niet snapt, moet na een ander topic gaan...
de tempel van het licht ligt natuurlijk in het zuiden want in het noorden komt geen licht daar staat de tempel van de maanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee chillen is er niet bij, ben net door de grot achter de waterval heen gelopen (en zelfs nog een klein kindje gered wat bijna van een klif afviel!) en nu in de stad waar die priester rondhangt. Ik geloof dat het in de Tempel van Licht is in het noorden van het dorp, maar nu eerst even slapen.
ik snap m nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:30 schreef mrfool het volgende:
verkapt topic van: www.amazon.com
wie hem niet snapt, moet na een ander topic gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |