Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
Met 50 cent een rommelmarkt afstruinen....
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef waterfles het volgende:
SCHETEN LATEN ALS JE DIARREE HEBT!!!!!!!
Als Marokaan je zoontje Geert noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Met een Wilders tshirt aan naar de moskee gaan.
Als Nederlander je kind zoveel doopnamen geven dat je ALLAH krijgt.quote:
Rukken in de woonkamer bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je ouders
Je schoonouders rukken in de woonkamerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je schoonouders
De woonkamer rukken in je schoonoudersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef apendochter het volgende:
[..]
Je schoonouders rukken in de woonkamer
Hoe ruk je een schoonmoeder?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef apendochter het volgende:
[..]
Je schoonouders rukken in de woonkamer
ooit een koe gemolken?quote:
Net zo hard tot de knoflooksaus d'r uit komt.quote:
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Net zo hard tot de knoflooksaus d'r uit komt.
OK, dan maak ik er van:quote:
Je voorhoofd breken op een glazen tafel is moedigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef apendochter het volgende:
Een glazen tafel breken met je voorhoofd !
Je glazen voorhoofd breken op een klauwhamer is nog moedigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Je voorhoofd breken op een glazen tafel is moediger
Naar de koninging lopen, haar broek uitdoen, d'r haar knippen en dan zeggen dat ze een kutkapper heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef apendochter het volgende:
Het moedigst van allemaal:
Naar de koningin toelopen, je broek uit doen, een flinke drol draaien in je hand en in haar haar smeren. En dan vragen wie haar kapper is.
Naar de koningin lopen, haar broek uitdoen, haar haar knippen, een flinke drol draaien en in haar vers geknipte haar smeren, en dan vragen of ze trek heeft in een brownie met speciale ingrediënt. Als ze het accepteert gewoon terug zetten waar het vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Naar de koninging lopen, haar broek uitdoen, d'r haar knippen en dan zeggen dat ze een kutkapper heeft.
Je stoma-zakje leegeten is nog ergerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
je eigen klisma leegeten, of je catether leegdrinken
Als het kwaad toch al is geschied...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
cliché one: terwijl je je vriendin doggy neemt zeggen dat je een soa hebt, en dan kijken hoe lang je kunt blijven zitten
aan het ontbijt de vers gemolken melk van je schoonouders drinkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
OK, dan maak ik er van:
Je schoonouders melken in de woonkamer
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je autoaansteker op je voorhoofdhuid testen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |