Antwoord (denk ik tenminste)quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Opwarmertje:
If I'm going down, I'm taking everybody with me
En dat zou best eens heel goed kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef sweboy het volgende:
Chandler, 2de seizoen volgensmij, wanneer bekend word dat hij een 3de tepel heeft
same herequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tvp, hoewel ik vaak de antwoorden niet weet
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Een nieuwe dan maar
"I wanna go!"
Heb echt geen idee of ie moeilijk of makkelijk is eigenlijk
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef Lyzio het volgende:
BrainOverFlow heeft gelijk. Ik heb de vraag te laat gelezen, verdorie. Hij zegt het volgens mij als het uitlekt dat Rachel de trifle verneukt heeft en dat Monica en Ross elkaars leven open gooien tegen hun ouders zodat Ross uiteindelijk verteld dat niet Chandler, maar hij stoned geworden is op z'n kamer.
De ouders van Monica mogen Chandler namelijk niet omdat Ross gezegd heeft dat Chandler pod zat te roken toen ze Ross betrapte
Als dit allemaal klopt verdien ik ook een half punt
Oké, touchéquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.
Kloptquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?) wil en mee gaat zeuren in de ruzie tussen Ross, Monica, Jack en Judy?
Dat meen je nietquote:Edit: Ik zie nu dat die aflevering vanavond op tv is geweest, toeval?
Ross die samen met Joey opgesloten zit op het dak, naar beneden dondert (oid) en dan blij is om daar een kwartje te vindenquote:
Het was inderdaad echt Chandler.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat dan echt Chandler of gewoon Matthew Perry in een andere rol?
Dan zou ik niet op je gevoel af gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
Nee, het was écht Chandler
Ik heb een vaag gevoel dat #3 van Phoebe komt.
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om wat minder opvallende quotes te pakken, dus niet de bekende grappen die iedereen kent.
Tips:
1) Deze quote is niet van een van de zes vaste vrienden
3) Deze acteur staat te springen om zijn qoute te zeggen
Nee helaas. Even voor de duidelijkheid, de cijfertjes voor de tips horen bij de quotes met het zelfde nummer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geradenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nou blijkbaar is er ook niemand anders die nog wil raden. Dus ik zal et maar gewoon vertellen.
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geraden
Moet ook wel, anders komen elke keer dezelfde quotes voorbijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorgewoon op YouTube gezocht naar leuke fragmenten en daar wat leuks op uitgezocht.
één van de beste bijrollen in één van de beste afleveringenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Is dat toevallig Chandler tegen Joey als hij Joey de artiestennaam Joseph Stalin aan probeert te praten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
"Well, it does not ring a bell with me."
De stalker van Joey, die denkt dat Dr. Drake Ramorey echt bestaat??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dan ga ik wel met 1 verder: So, I'm stuck with: "So your in fact here, while you are on tv?"
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef WupWup het volgende:
is dat als ze mac&cheese gaan kijken? geen idee wie het zegt overigens, niet joey in ieder geval
Dat was anders idd, meer van: hoe kan het dat je hier bent, en 5 minuten geleden nog in Salemquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Lyzio het volgende:
Echt waar? Ik dacht ook dat het om die stalker van Joey ging.
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was anders idd, meer van: hoe kan het dat je hier bent, en 5 minuten geleden nog in Salem
Marga, de toeschouwer tijdens de footballwedstrijd om de Geller-cup.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoeveel "nederlandsen" hebben er in de serie gespeelt?
And: Name the Dutch!
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoeveel "nederlandsen" hebben er in de serie gespeelt?
And: Name the Dutch!
is inderdaad wat ik bedoelde! (Gunther is als het goed is half nederlands, aangezien zijn moeder volgens mij nederlands was)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.
Als je het eerste bedoeld (wat mij logisch lijkt) dan moet ik direct aan Marga denken die bij het potje football komt kijken. Gunther daarentegen spreekt ook Nederlands, maar is het niet.
Ook Monica's creditcard-thief spreekt Nederlands, maar heeft alleen hier gestudeerd.
Dan is er nog dat oude vrouwtje + dochter die in het appartement dat Ross wilt kopen woont.
Angela visser had een klein rolletje in friends. Die is wel Nederlandsquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.
'It's not what you said, but the way you said it'quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgende vraag!
Joey tegen Chandler als ze er achter komen dat Joey wel heel vrouwelijk is geworden door zijn nieuwe huisgenote...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
'It's not what you said, but the way you said it'
doe er nog maar 1quote:
Dat is in de aflevering dat Monica geld geleend heeft van Joey en Chandler mag het niet weten. Ze zitten samen in Central Perk en Chandler stelt hem een paar vragen en Joey weet zich heel snel en slinks er onderuit te lullen. Kom even zo gauw niet op de aflevering of de juiste context, maar dat ligt aan de nodige potten bierquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
Doe ik nog maar een poging
Wat is Joey's snelste denkmoment?
Dat is volgens mij correct: Ze hebben het wel over zijn achternaam, iedereen denkt dat het central perk is, maar het is niet bekend...quote:
dat is wat ik zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is z'n achternaam niet hoor!
Z'n echte achternaam is nooit onthuld. Next question please
Chandler tegen monica wanneer ze de echo van hun draagmoeder zien...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef Lyzio het volgende:
Ik doe er wel eentje, gimme a second.
I don't know, but I think it's about to attack the Enterprise...
Heel erg closequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Chandler tegen monica wanneer ze de echo van hun draagmoeder zien...
Dan is het eerder: Chandler tegen Joey nadat Ross een echo laat zien van wat later Ben is...quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dan is het eerder: Chandler tegen Joey nadat Ross een echo laat zien van wat later Ben is...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van wie zijn de volgende quotes:
1) 'You don't talk at danceclass, you dance at danceclass...'
2)' Grab a spoon... Do you know how long it's been since I grabbed a spoon? Do the words "Billy don't be a hero" mean anything to you? '
3) 'Stupid British snack food. '
4) ...and this girl is making eyes at Chandler, okay? So after a while he just goes over to her and, uh, after a minute or two, I see them kissing. Now, I know what you're thinking. Chandler's not the type of guy who just goes to bars and makes out with girls. And you're right. Chandler's not the type of guy just goes to bars and makes out with girls.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja die ene is dus van de3 danslerares tegen Monica als ze gaat tapdansen om de andere Monica te ontmoeten.
ella?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe noemt Amy het dochtertje van Rachel?
quote:
2: Monica nadat ze met Chandler betrapt is in een ziekenhuiskamer door haar vader.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wie zegt dit:
1) ' Could we BE more white trash? '
2) ' I can't believe my dad saw us having sex. He didn't make it to one of my piano recitals, but this he sees. '
3) ' Yeah, and if I remember correctly, "Rayban" was the official sponsor of World War I. '
Bijna, 3 is alleen dat Ross het zegt tegen Joey, hippo118: new balls please!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
2: Monica nadat ze met Chandler betrapt is in een ziekenhuiskamer door haar vader.
3: Chandler tegen Joey, die een zonnebril opdoet omdat z'n tegenspeler van de oorlogsfilm hem steeds onderspuugt.
2: Sandyquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Hippo118 het volgende:
1) Hoe heet Phoebes eerste man?
2) Hoe heet de mannelijke oppas van Rachel en Ross?
3) Hoe heet het meisje dat op Chandlers antwoordapparaat die voor Bob belt?
1) Duncanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Hippo118 het volgende:
1) Hoe heet Phoebes eerste man?
2) Hoe heet de mannelijke oppas van Rachel en Ross?
3) Hoe heet het meisje dat op Chandlers antwoordapparaat die voor Bob belt?
JAquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn, hij moest van diep komen: Jade?
npquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:14 schreef Lyzio het volgende:
Even een kleine tip. Als er gevraagd wordt bij een quote "wie zegt dit" is het misschien ook leuker om er de context bij te vermelden. Dan ga je wat dieper op de quiz inNamen roepen kan iedereen, en is in mijn ogen te makkelijk.
nope...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef Lyzio het volgende:
Poeh, die weet ik wel, maar kom er niet op. Rusland?
hihi, hippo?quote:
Hooray!quote:
Vermont!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef Hippo118 het volgende:
Naar welk land wil Joey vluchten als hij Ross heeft vertelt dat hij verliefd is op Rachel?
Het is geen echt land maar Joey noemt het zo!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef Lyzio het volgende:
Ook die weet ik HippoHet is alleen geen land. Washington ofzoiets?
bah, je was me net voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
De eerst is van Monica:
There's nothing to tell
De laatste is volgens mij van Chandler:
Where?
heel goed!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
De eerst is van Monica:
There's nothing to tell
De laatste is volgens mij van Chandler:
Where?
Ik mag ook wel eens een vraag goed hebbenquote:
Die was inderdaad erg tof, ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
De enigste brief die me direct te binnen schoot was die van Rachel aan Ross.
And you rambled on for fif-teen pages. FRONT AND BACK!
Joey tegen de priester op de trouwerij van Monica en Chandler omdat hij te laat is door acteerwerk....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens een vraag goed hebben
Wie zegt: That's my line! bij welke gelegenheid op welke locatie en waarom?
Hysterische Ross is inderdaad onovertroffen. Bijna net zo leuk als Chandler wordt ie danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg tof, ja!
Dat hij voor het eerst die brief goed doorneemt.Hysterische Ross is altijd tof!
GOED!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey tegen de priester op de trouwerij van Monica en Chandler omdat hij te laat is door acteerwerk....
ik bedoelde eerlijk gezegd een andere brief...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hysterische Ross is inderdaad onovertroffen. Bijna net zo leuk als Chandler wordt ie dan![]()
WE WERE ON A BREAK!
Nee, we bedoelen dezelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik bedoelde eerlijk gezegd een andere brief...
Dat is Chandler in een videotheek. En die vraag is volgens mij al eens langs gekomen in dit topic. Toen had ik 'm ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In welke serie (en welke geen spinoff is) komt een karakter van friends voor en wie is het?
die geflopte serie van chandler?''the end of steve''quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In welke serie (en welke geen spinoff is) komt een karakter van friends voor en wie is het?
damn, dan zijn er 2... dan bedoel ik de anderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:02 schreef Lyzio het volgende:
Friends Trivia #6
The End of Steve moet nog gemaakt worden volgens mij. Studio 66 (of zoiets dergelijks) heeft Chandler toch gemaakt?
maar ik heb mijn vraag al klaar :pquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Flauwerik BlessedMijn antwoord stond in de link
het is niet de goede... er zijn er blijkbaar 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Flauwerik BlessedMijn antwoord stond in de link
het is niet chandler...quote:
die was het niet. in Dirt speelt Courtney geen Monica...quote:
Ja, maar die is niet goedquote:
Het klopt ook nog eens. Een van de betere vragen tot nu toe!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik was eigenlijk opzoek naar Ursula Buffay, ze speelt een serveerster in Mad about You. Dat is ook de reden waarom Helen Hunt haar herkent in een aflevering van friends...
phoebe over waarom ze geen paardenleren laarzen wil hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Even een quote-je om erin te komen:
Not-not mine, not-not mine.
Haha, het klopt bijna. De context is alleen een beetje verkeerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
phoebe over waarom ze geen paardenleren laarzen wil hebben?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
natuurlijk! Joey naar Monica omdat het snoep op is... (antwoord op de dreigbrief)
Mob mentalityquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
''ik werd opgehitst door de menigte''
Matthew Perry in Getting In uit 1994.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie is de eerste castmember welke in een film gespeelt heeft?
hihiquote:
Inderdaadquote:
Correct: Phoebe heeft er geen meer omdat haar zus haar geboortebewijs verkocht heeft. Monica heeft alleen een letter en zal waarschijnlijk ook Eutsace zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Chandler Muriel Bing
Ross Eustace Geller
Rachel Karen Greene
Joseph Francis Tribbiani Jr.
Monica ..?.. Geller
Phoebe ..?.. Buffay
de tweede naam van monica is volgens mij nooit genoemd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Chandler Muriel Bing
Ross Eustace Geller
Rachel Karen Greene
Joseph Francis Tribbiani Jr.
Monica ..?.. Geller
Phoebe ..?.. Buffay
fout!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Lyzio het volgende:
Rachel: 2
Monica: 1
Ross: 1
Joey: 7
Phoebe: 1
Chandler: 0
Kom je op 12.
noem ze allemaal :pquote:
Ja, de letter... Maar dan heb je nog geen naam!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Jawel, het was een E. Ze koopt op een gegeven moment aandelen. MEG-aandelen.
vanwege de cactus...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef blessed19 het volgende:
vraag!
joey in een ruimte met een vrouw. hij denkt dat hij haar eerder had gehad in die kamer, behalve op een bepaalde plek... Waarom was dat?
ross-rachelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
welke friends hebben allemaal met elkaar gezoend?
het zijn er meer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
rachel-monica, iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
dan hebben we:quote:
(Y)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan hebben we:
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
rachel - monica
ross - phoebe
(het echte bedrag werd niet genoemd, maar je kan wel van een bepaald bedrag uitgaan, omdat iemand er een deel van zijn schuld mee aflost... damn, volgens mij heb ik hem nu verraden)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoeveel geld liet chandler vallen toen hij Gunter een ''fooi'' wou geven?
een dollarbriefje (put it there!)quote:
50 dollarquote:
zou ook ngo wel eens kunnen...quote:
Waarom rickroll je mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
Rachel en Phoebe hebben ook nog gezoend
allemaal net naast. maar ik ben ook benieuwd naar die mango!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:48 schreef Dos37 het volgende:
10 dollar (here's a ten)
staat die er nog steedsquote:
Jean Claude Van Damme, Isabella Rossellini en ???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
Noem minstens 3 acteurs die zichzelf speelden.
Julia Roberts, Sean Penn, Reese Witherspoon, Brad Pitt en George Clooneyquote:En noem ook nog 5 acteurs die een gastrol hadden maar die niet zichzelf speelden
die zijn alvast goed ik zoek er nog 1. volgens mij zijn er wel meer als 3 maar ik wist er maar 3. en er schiet me net een 4de te binnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jean Claude Van Damme, Isabella Rossellini en ???
[..]
Julia Roberts, Sean Penn, Reese Witherspoon, Brad Pitt en George Clooney
de vrouw van Sting is dan de enige die ik mij kan bedenkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef TornadoDK het volgende:
Edit: het hoeven niet perse acteurs te zijn, andere beroemdheden die zichzelf spelen tel ik ook goed.
vind ik niet echt een beroemdheid. ik heb het opgezocht er zijn er nog 6 die goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de vrouw van Sting is dan de enige die ik mij kan bedenken
Waarom ben ik zo slecht in namenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
vind ik niet echt een beroemdheid. ik heb het opgezocht er zijn er nog 6 die goed te doen zijn.
en ook nog 2 wat minder bekende
die eerste is niet goed ( ik weet ook niet hoe hij heet maar hij speelt ook dr House) die speelt niet zichzelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo slecht in namen![]()
Die ene in het vliegtuig naar Londen, die naast Rachel zit. "It's clearly obvious that you were on a break"
En die vrouw bij Westminster Abbey, die Joey ontmoet (Fergie ofzo).
Oh, zou best kunnen. Ik kende hem ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:46 schreef TornadoDK het volgende:
die eerste is niet goed ( ik weet ook niet hoe hij heet maar hij speelt ook dr House) die speelt niet zichzelf.
quote:Tweede is wel goed Sarah Ferguson (Fergie) idd![]()
Je moet er maar net op komen hèquote:Iemand die die andere 5 ook nog weet die zijn echt goed te doen namelijk.
Behalve misschien die in die aflevering TOW Blackout (Hint Hint)
Die speelt niet zichzelf volgens mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Oh, en nog 1 uit Londen: Richard Brandson (die miljonair)
klopt jaquote:Je moet er maar net op komen hè
Jill Goodacre
die ene Leonard waar Joey auditie doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die speelt niet zichzelf volgens mij
[..]
klopt jablijven er nog 4 over. het zijn alle 4 mannen.
2 hebben met joey te maken
Ralph Laurenquote:1 met Rachel
Heel goed, bekend van o.a. die autofilm met Anglina Jolie...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Giovanni RibisiSpeelt Frank Jr. en die jongen die z'n condoom bij Phoebe in 't bakje heeft gegooid.
Gone in 60 seconds, dat was ook het enige waar ik zo snel op kon komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heel goed, bekend van o.a. die autofilm met Anglina Jolie...
Jill Goodacre ook nogquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef Hippo118 het volgende:
Charlton Heston - The one with Joey's Dirty Day
Matthew Ashford - The one with the soap Opera Party
Jay Leno - The one with Mrs. Bing
Kyle Lowder - The one with the soap Opera Party
Mike Levey - samen met Joey (it's amazing Mike!)
Speciaal voor jou:quote:
BINGO! YAHTZEE!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ze is ook de zuster bij de geboorte van Ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
BINGO! YAHTZEE!
Vervolgvraag:
Welke -inmiddels- welbekende actrice is ook in die aflevering te zien en deed in het verleden auditie voor de rol van Rachel?Die van king of queens naam weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
BINGO! YAHTZEE!
Vervolgvraag:
Welke -inmiddels- welbekende actrice is ook in die aflevering te zien en deed in het verleden auditie voor de rol van Rachel?Courtney CoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Je bedoelt Lea Rimini oid...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van king of queens naam weet ik niet
Daarom zette ik de spoilertag even d'rbij. Anders was Courteney ook goed geweest iddquote:
quote:Auditioned for the role of Monica on "Friends" (1994). (Although she didn't get the role, she later guest-starred in one episode: "The One with the Birth" (episode # 1.22))
Helga die het football bekijkt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:54 schreef ruud_fr het volgende:
noem 3 situaties waarbij ons land en/of taal in voorkomt
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:29 schreef Hippo118 het volgende:
Charlton Heston - The one with Joey's Dirty Day
Matthew Ashford - The one with the soap Opera Party
Jay Leno - The one with Mrs. Bing
Kyle Lowder - The one with the soap Opera Party
Mike Levey - samen met Joey (it's amazing Mike!)
PAPER, SNOW, A GHOST!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
![]()
Je vergat alleen nog Donny Osmond die de quizmaster is waar Joey aan mee doet (iets met een piramide)
welke aflevering is die met Gunther? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gemist heb.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Helga die het football bekijkt.
Gunther die een aardig woordje Nederlands spreekt.
Het vrouwtje dat Monica's creditcard gestolen heeft.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Helga die het football bekijkt.
Gunther die een aardig woordje Nederlands spreekt.
Het vrouwtje dat Monica's creditcard gestolen heeft.
als Rachel op het appartement in Ross' gebouw aastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
welke aflevering is die met Gunther? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat gemist heb.
TOWquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
als Rachel op het appartement in Ross' gebouw aast
daar woont een Nederlandse, om te slijmen leert Ross Nederlands en Gunter hoort dat
ik kreeg onverwachts een vriend op bezoek met een paar rochefort 10.quote:
Pfeew, zal dr eens een weekendje over slapen, kom dr maandag op terug.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik kreeg onverwachts een vriend op bezoek met een paar rochefort 10.
Wat is eigenlijk jouw top 10 TOW, mango?
Chandler, in het koffiehuis als Ross vertrekt (nadat ze besproken hebben dat Ross een tijdje bij Chandler en Joey gaat wonen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |