Dat was anders idd, meer van: hoe kan het dat je hier bent, en 5 minuten geleden nog in Salemquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Lyzio het volgende:
Echt waar? Ik dacht ook dat het om die stalker van Joey ging.
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was anders idd, meer van: hoe kan het dat je hier bent, en 5 minuten geleden nog in Salem
Marga, de toeschouwer tijdens de footballwedstrijd om de Geller-cup.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoeveel "nederlandsen" hebben er in de serie gespeelt?
And: Name the Dutch!
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoeveel "nederlandsen" hebben er in de serie gespeelt?
And: Name the Dutch!
is inderdaad wat ik bedoelde! (Gunther is als het goed is half nederlands, aangezien zijn moeder volgens mij nederlands was)quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.
Als je het eerste bedoeld (wat mij logisch lijkt) dan moet ik direct aan Marga denken die bij het potje football komt kijken. Gunther daarentegen spreekt ook Nederlands, maar is het niet.
Ook Monica's creditcard-thief spreekt Nederlands, maar heeft alleen hier gestudeerd.
Dan is er nog dat oude vrouwtje + dochter die in het appartement dat Ross wilt kopen woont.
Angela visser had een klein rolletje in friends. Die is wel Nederlandsquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel mensen er Nederlands praten, of hoeveel mensen er in de serie uit Nederland komen? Fictief dan, want er speelt geen enkele rasechte Hollander in Friends.
'It's not what you said, but the way you said it'quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgende vraag!
Joey tegen Chandler als ze er achter komen dat Joey wel heel vrouwelijk is geworden door zijn nieuwe huisgenote...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
'It's not what you said, but the way you said it'
doe er nog maar 1quote:
Dat is in de aflevering dat Monica geld geleend heeft van Joey en Chandler mag het niet weten. Ze zitten samen in Central Perk en Chandler stelt hem een paar vragen en Joey weet zich heel snel en slinks er onderuit te lullen. Kom even zo gauw niet op de aflevering of de juiste context, maar dat ligt aan de nodige potten bierquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Piles het volgende:
Doe ik nog maar een poging
Wat is Joey's snelste denkmoment?
Dat is volgens mij correct: Ze hebben het wel over zijn achternaam, iedereen denkt dat het central perk is, maar het is niet bekend...quote:
dat is wat ik zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is z'n achternaam niet hoor!
Z'n echte achternaam is nooit onthuld. Next question please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |