Antwoord (denk ik tenminste)quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Opwarmertje:
If I'm going down, I'm taking everybody with me
En dat zou best eens heel goed kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef sweboy het volgende:
Chandler, 2de seizoen volgensmij, wanneer bekend word dat hij een 3de tepel heeft
same herequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tvp, hoewel ik vaak de antwoorden niet weet
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Een nieuwe dan maar
"I wanna go!"
Heb echt geen idee of ie moeilijk of makkelijk is eigenlijk
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef Lyzio het volgende:
BrainOverFlow heeft gelijk. Ik heb de vraag te laat gelezen, verdorie. Hij zegt het volgens mij als het uitlekt dat Rachel de trifle verneukt heeft en dat Monica en Ross elkaars leven open gooien tegen hun ouders zodat Ross uiteindelijk verteld dat niet Chandler, maar hij stoned geworden is op z'n kamer.
De ouders van Monica mogen Chandler namelijk niet omdat Ross gezegd heeft dat Chandler pod zat te roken toen ze Ross betrapte
Als dit allemaal klopt verdien ik ook een half punt
Oké, touchéquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.
Kloptquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?) wil en mee gaat zeuren in de ruzie tussen Ross, Monica, Jack en Judy?
Dat meen je nietquote:Edit: Ik zie nu dat die aflevering vanavond op tv is geweest, toeval?
Ross die samen met Joey opgesloten zit op het dak, naar beneden dondert (oid) en dan blij is om daar een kwartje te vindenquote:
Het was inderdaad echt Chandler.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat dan echt Chandler of gewoon Matthew Perry in een andere rol?
Dan zou ik niet op je gevoel af gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
Nee, het was écht Chandler
Ik heb een vaag gevoel dat #3 van Phoebe komt.
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om wat minder opvallende quotes te pakken, dus niet de bekende grappen die iedereen kent.
Tips:
1) Deze quote is niet van een van de zes vaste vrienden
3) Deze acteur staat te springen om zijn qoute te zeggen
Nee helaas. Even voor de duidelijkheid, de cijfertjes voor de tips horen bij de quotes met het zelfde nummer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geradenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nou blijkbaar is er ook niemand anders die nog wil raden. Dus ik zal et maar gewoon vertellen.
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geraden
Moet ook wel, anders komen elke keer dezelfde quotes voorbijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorgewoon op YouTube gezocht naar leuke fragmenten en daar wat leuks op uitgezocht.
één van de beste bijrollen in één van de beste afleveringenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Is dat toevallig Chandler tegen Joey als hij Joey de artiestennaam Joseph Stalin aan probeert te praten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
"Well, it does not ring a bell with me."
De stalker van Joey, die denkt dat Dr. Drake Ramorey echt bestaat??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dan ga ik wel met 1 verder: So, I'm stuck with: "So your in fact here, while you are on tv?"
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef WupWup het volgende:
is dat als ze mac&cheese gaan kijken? geen idee wie het zegt overigens, niet joey in ieder geval
Dat was anders idd, meer van: hoe kan het dat je hier bent, en 5 minuten geleden nog in Salemquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef Lyzio het volgende:
Echt waar? Ik dacht ook dat het om die stalker van Joey ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |