PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:44 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om wat minder opvallende quotes te pakken, dus niet de bekende grappen die iedereen kent.
Tips:
1) Deze quote is niet van een van de zes vaste vrienden
3) Deze acteur staat te springen om zijn qoute te zeggen
Nee helaas. Even voor de duidelijkheid, de cijfertjes voor de tips horen bij de quotes met het zelfde nummer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geradenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nou blijkbaar is er ook niemand anders die nog wil raden. Dus ik zal et maar gewoon vertellen.
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht, maar deze had ik echt nooooit geraden
Moet ook wel, anders komen elke keer dezelfde quotes voorbijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet uit mn hoofd bedacht hoorgewoon op YouTube gezocht naar leuke fragmenten en daar wat leuks op uitgezocht.
één van de beste bijrollen in één van de beste afleveringenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PARKER! Toch? Dat vriendje van Phoebe dat alles prachtig en mooi vindt. Ach hoe heet ie nu...(in het echt dan).
Alec Baldwin! Toch?
Is dat toevallig Chandler tegen Joey als hij Joey de artiestennaam Joseph Stalin aan probeert te praten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef ruud_fr het volgende:
"Well, it does not ring a bell with me."
De stalker van Joey, die denkt dat Dr. Drake Ramorey echt bestaat??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dan ga ik wel met 1 verder: So, I'm stuck with: "So your in fact here, while you are on tv?"
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:12 schreef WupWup het volgende:
is dat als ze mac&cheese gaan kijken? geen idee wie het zegt overigens, niet joey in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |