04. Foutquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
4. Een donatie aan het theater
5. De dief van Monica's creditcard, waar ze later "bevriend" mee raakt
6. False
7. True
8. False (Chandler)
9. True?
10. True (die "geheime" kast)
14. Joey die parfum probeert te verkopen. Met die cowboy
Weet je zeker dat ik die fout hebquote:
04. Oké, dan ben ik misschien een mierenneuker. De donaties waren voor het New York City Ballet. Theater vond ik een beetje breedquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik die fout heb
4. Zijn die enveloppen waarin een kaartje dat er een donatie gedaan aan een theater oid. Ze waren eigenlijk voor Chandler's collega's.
5. Monana is toch diegene die Monica's leven leeft, maar dan beter. Waar ze later vanalles mee gaan doen (dansen enzo). Op het laatst komt ze toch in de gevangenis terecht
05 Hint: "I'm Mo...nana"quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef Piles het volgende:
Bij 4 kon ik niet meer op naam komen
Dan heb ik bij 5 de clue gemist denk ik
Oh, verrekquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Monana is de zogenaamde naam van Monica, wanneer ze de fake-Monica ontmoet.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
Oh, verrek![]()
Het is dus de schuilnaam van Monica terwijl ze Monica achtervolgd.
Zeg ik goed zo toch
Nopequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
13. Light the turkey, Ross is done.
Ross heeft (denkt hij) eindelijk alle staten van Amerika kunnen opschrijven en mag eindelijk zn Thanksgiving diner eten
Met die Gellercup-footballwedstrijd. het is Monica's yell.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
NopeHet heeft inderdaad wel met Thanksgiving te maken. State in the obvious, maar oké
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met die Gellercup-footballwedstrijd. het is Monica's yell.
volgens mij niet, want dan staat zijn gulp echt openquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:34 schreef Harinho het volgende:
15: Ross staat op van de zenuwen. Dan zegt Rachel: your fly is open Geller. Ross kijkt en zij zegt het dan.
Als ie terugkomt van de wc staat ie echt open. Later staat ie nog een keer op, en maakt Rachel de grapquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
volgens mij niet, want dan staat zijn gulp echt open
Niet helemaal. Piles zegt hem goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:34 schreef Harinho het volgende:
15: Ross staat op van de zenuwen. Dan zegt Rachel: your fly is open Geller. Ross kijkt en zij zegt het dan.
01. Duncan is goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:39 schreef TornadoDK het volgende:
1 Duncan?
2 Dr Drake Ramory, Al pachino's Butt, Victor toneelstuk toen hij verliefd werd op zijn tegenspeelster, Mac van Mac en C.H.E.E.S.E
3?
11 Chandler. Over Chinees eten in China.
12 Joey, in een van zijn toneelstukken hij is een psychiater en zegt het tegen een vrouw
15?
Dat dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ie terugkomt van de wc staat ie echt open. Later staat ie nog een keer op, en maakt Rachel de grap
tenzij het iemand TOEVALLIG is bijgebleven wat hij zoal gezien heeft op dat ding én in welke aflevering dat dan was gaat niemand deze raden zonder te spieken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Niet helemaal. Piles zegt hem goed
[..]
01. Duncan is goed.
02. Dat zijn er inderdaad vier. Pinokkio en Freud waren ook nog twee goeie geweest.
11. Klopt. Als Ross naar China moet.
12. Oké dan. Dat was dus in Freud.
[..]
Dat dus
Deze moeten nog:
03
Maar dat geldt ook voor quotesquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:56 schreef Danny het volgende:
[..]
tenzij het iemand TOEVALLIG is bijgebleven wat hij zoal gezien heeft op dat ding én in welke aflevering dat dan was gaat niemand deze raden zonder te spieken.
quotes liggen veel meer in het geheugen dan een tekening die sowieso in de meeste afleveringen nauwelijks zichtbaar is. Ik heb er iig nooit specifiek opgelet omdat ik de afleveringen niet wilde missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor quotesMaar je hebt wel een punt, voortaan laten we die eruit. Het antwoord was trouwens een tekening van King Kong die het Empire State Building op gaat.
Ik zou zeggen Danny, fire at will
Die eerste is die Brit in het vliegtuig als Rachel onderweg is naar Londen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
quotes liggen veel meer in het geheugen dan een tekening die sowieso in de meeste afleveringen nauwelijks zichtbaar is. Ik heb er iig nooit specifiek opgelet omdat ik de afleveringen niet wilde missen
quote:
wie zegt:
'by the way; it seems to be perfectly clear that you WERE on a break'?
waarover flippen joey en chandler a coin in deze:
'- Allright call it in the air.
- heads.
- heads it is.
- YES!
- ............We have to assign heads to something!?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die eerste is die Brit in het vliegtuig als Rachel onderweg is naar Londen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh wacht, nee, de tweede is als ze Ben ophalen nadat ze m zijn kwijtgeraakt in de bus.
Bij de scene dat Ross en Joey op het dak opgesloten zitten en Ross vindt dat Joey naar beneden moet springen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij de scene dat Ross en Joey op het dak opgesloten zitten en Ross vindt dat Joey naar beneden moet springen?
Hugh Lauriequote:
Winner!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bruce Willis - Elizabeths dad
Julia Roberts - oud klasgenootje van Chandler
Danny deVito - Stripper op Phoebe's bacheloretteparty
Jennifer Coolidge * - Amanda, de irritante vriendin van Phoebe en Monica
Reese Witherspoon - Jill, zus van Rachel
Oh, zijn we er weerquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Opwarmertje:
If I'm going down, I'm taking everybody with me
volgens mij was het juist Ross die het zegt, maar kan me de aanleiding niet meer voor de geest halen. Volgens mij de rit van Ross in Disney.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zijn we er weer![]()
Uhm, het is in het appartement van Monica, waar iedereen geheimen over elkaar verklapt. De directe aanleiding weet ik niet meer, maar het is Chandler die het zegt
dat zou ook nog weleens kunnen idd, maar wie zegt 't dan? Joey, Chandler of Monica?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met het kwal-incident, waarbij Joey, Chandler (meen ik...) en Monica op het strand zijn en Monica op een kwal trapt en 1 van de heren moest over haar heen plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |