Die eerste is die Brit in het vliegtuig als Rachel onderweg is naar Londen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:34 schreef Danny het volgende:
[..]
quotes liggen veel meer in het geheugen dan een tekening die sowieso in de meeste afleveringen nauwelijks zichtbaar is. Ik heb er iig nooit specifiek opgelet omdat ik de afleveringen niet wilde missen
quote:
wie zegt:
'by the way; it seems to be perfectly clear that you WERE on a break'?
waarover flippen joey en chandler a coin in deze:
'- Allright call it in the air.
- heads.
- heads it is.
- YES!
- ............We have to assign heads to something!?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die eerste is die Brit in het vliegtuig als Rachel onderweg is naar Londen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh wacht, nee, de tweede is als ze Ben ophalen nadat ze m zijn kwijtgeraakt in de bus.
Bij de scene dat Ross en Joey op het dak opgesloten zitten en Ross vindt dat Joey naar beneden moet springen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij de scene dat Ross en Joey op het dak opgesloten zitten en Ross vindt dat Joey naar beneden moet springen?
Hugh Lauriequote:
Winner!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bruce Willis - Elizabeths dad
Julia Roberts - oud klasgenootje van Chandler
Danny deVito - Stripper op Phoebe's bacheloretteparty
Jennifer Coolidge * - Amanda, de irritante vriendin van Phoebe en Monica
Reese Witherspoon - Jill, zus van Rachel
Oh, zijn we er weerquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Opwarmertje:
If I'm going down, I'm taking everybody with me
volgens mij was het juist Ross die het zegt, maar kan me de aanleiding niet meer voor de geest halen. Volgens mij de rit van Ross in Disney.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zijn we er weer![]()
Uhm, het is in het appartement van Monica, waar iedereen geheimen over elkaar verklapt. De directe aanleiding weet ik niet meer, maar het is Chandler die het zegt
dat zou ook nog weleens kunnen idd, maar wie zegt 't dan? Joey, Chandler of Monica?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met het kwal-incident, waarbij Joey, Chandler (meen ik...) en Monica op het strand zijn en Monica op een kwal trapt en 1 van de heren moest over haar heen plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |