Ja, de letter... Maar dan heb je nog geen naam!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Jawel, het was een E. Ze koopt op een gegeven moment aandelen. MEG-aandelen.
vanwege de cactus...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef blessed19 het volgende:
vraag!
joey in een ruimte met een vrouw. hij denkt dat hij haar eerder had gehad in die kamer, behalve op een bepaalde plek... Waarom was dat?
ross-rachelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
welke friends hebben allemaal met elkaar gezoend?
het zijn er meer...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
rachel-monica, iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
dan hebben we:quote:
(Y)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan hebben we:
ross-rachel
monica-chandler
phoebe-chandler
joey-rachel
chandler-rachel
ross-monica
ross-joey
joey-phoebe
rachel - monica
ross - phoebe
(het echte bedrag werd niet genoemd, maar je kan wel van een bepaald bedrag uitgaan, omdat iemand er een deel van zijn schuld mee aflost... damn, volgens mij heb ik hem nu verraden)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoeveel geld liet chandler vallen toen hij Gunter een ''fooi'' wou geven?
een dollarbriefje (put it there!)quote:
50 dollarquote:
zou ook ngo wel eens kunnen...quote:
Waarom rickroll je mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef TornadoDK het volgende:
Rachel en Phoebe hebben ook nog gezoend
allemaal net naast. maar ik ben ook benieuwd naar die mango!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:48 schreef Dos37 het volgende:
10 dollar (here's a ten)
staat die er nog steedsquote:
Jean Claude Van Damme, Isabella Rossellini en ???quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
Noem minstens 3 acteurs die zichzelf speelden.
Julia Roberts, Sean Penn, Reese Witherspoon, Brad Pitt en George Clooneyquote:En noem ook nog 5 acteurs die een gastrol hadden maar die niet zichzelf speelden
die zijn alvast goed ik zoek er nog 1. volgens mij zijn er wel meer als 3 maar ik wist er maar 3. en er schiet me net een 4de te binnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jean Claude Van Damme, Isabella Rossellini en ???
[..]
Julia Roberts, Sean Penn, Reese Witherspoon, Brad Pitt en George Clooney
de vrouw van Sting is dan de enige die ik mij kan bedenkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef TornadoDK het volgende:
Edit: het hoeven niet perse acteurs te zijn, andere beroemdheden die zichzelf spelen tel ik ook goed.
vind ik niet echt een beroemdheid. ik heb het opgezocht er zijn er nog 6 die goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de vrouw van Sting is dan de enige die ik mij kan bedenken
Waarom ben ik zo slecht in namenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
vind ik niet echt een beroemdheid. ik heb het opgezocht er zijn er nog 6 die goed te doen zijn.
en ook nog 2 wat minder bekende
die eerste is niet goed ( ik weet ook niet hoe hij heet maar hij speelt ook dr House) die speelt niet zichzelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo slecht in namen![]()
Die ene in het vliegtuig naar Londen, die naast Rachel zit. "It's clearly obvious that you were on a break"
En die vrouw bij Westminster Abbey, die Joey ontmoet (Fergie ofzo).
Oh, zou best kunnen. Ik kende hem ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:46 schreef TornadoDK het volgende:
die eerste is niet goed ( ik weet ook niet hoe hij heet maar hij speelt ook dr House) die speelt niet zichzelf.
quote:Tweede is wel goed Sarah Ferguson (Fergie) idd![]()
Je moet er maar net op komen hèquote:Iemand die die andere 5 ook nog weet die zijn echt goed te doen namelijk.
Behalve misschien die in die aflevering TOW Blackout (Hint Hint)
Die speelt niet zichzelf volgens mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Oh, en nog 1 uit Londen: Richard Brandson (die miljonair)
klopt jaquote:Je moet er maar net op komen hè
Jill Goodacre
die ene Leonard waar Joey auditie doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die speelt niet zichzelf volgens mij
[..]
klopt jablijven er nog 4 over. het zijn alle 4 mannen.
2 hebben met joey te maken
Ralph Laurenquote:1 met Rachel
Heel goed, bekend van o.a. die autofilm met Anglina Jolie...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Giovanni RibisiSpeelt Frank Jr. en die jongen die z'n condoom bij Phoebe in 't bakje heeft gegooid.
Gone in 60 seconds, dat was ook het enige waar ik zo snel op kon komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heel goed, bekend van o.a. die autofilm met Anglina Jolie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |