quote:
2: Monica nadat ze met Chandler betrapt is in een ziekenhuiskamer door haar vader.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wie zegt dit:
1) ' Could we BE more white trash? '
2) ' I can't believe my dad saw us having sex. He didn't make it to one of my piano recitals, but this he sees. '
3) ' Yeah, and if I remember correctly, "Rayban" was the official sponsor of World War I. '
Bijna, 3 is alleen dat Ross het zegt tegen Joey, hippo118: new balls please!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
2: Monica nadat ze met Chandler betrapt is in een ziekenhuiskamer door haar vader.
3: Chandler tegen Joey, die een zonnebril opdoet omdat z'n tegenspeler van de oorlogsfilm hem steeds onderspuugt.
2: Sandyquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Hippo118 het volgende:
1) Hoe heet Phoebes eerste man?
2) Hoe heet de mannelijke oppas van Rachel en Ross?
3) Hoe heet het meisje dat op Chandlers antwoordapparaat die voor Bob belt?
1) Duncanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:54 schreef Hippo118 het volgende:
1) Hoe heet Phoebes eerste man?
2) Hoe heet de mannelijke oppas van Rachel en Ross?
3) Hoe heet het meisje dat op Chandlers antwoordapparaat die voor Bob belt?
JAquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:07 schreef Mangoworks2002 het volgende:
damn, hij moest van diep komen: Jade?
npquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:14 schreef Lyzio het volgende:
Even een kleine tip. Als er gevraagd wordt bij een quote "wie zegt dit" is het misschien ook leuker om er de context bij te vermelden. Dan ga je wat dieper op de quiz inNamen roepen kan iedereen, en is in mijn ogen te makkelijk.
nope...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef Lyzio het volgende:
Poeh, die weet ik wel, maar kom er niet op. Rusland?
hihi, hippo?quote:
Hooray!quote:
Vermont!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef Hippo118 het volgende:
Naar welk land wil Joey vluchten als hij Ross heeft vertelt dat hij verliefd is op Rachel?
Het is geen echt land maar Joey noemt het zo!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef Lyzio het volgende:
Ook die weet ik HippoHet is alleen geen land. Washington ofzoiets?
bah, je was me net voor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
De eerst is van Monica:
There's nothing to tell
De laatste is volgens mij van Chandler:
Where?
heel goed!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef Lyzio het volgende:
De eerst is van Monica:
There's nothing to tell
De laatste is volgens mij van Chandler:
Where?
Ik mag ook wel eens een vraag goed hebbenquote:
Die was inderdaad erg tof, ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Lyzio het volgende:
De enigste brief die me direct te binnen schoot was die van Rachel aan Ross.
And you rambled on for fif-teen pages. FRONT AND BACK!
Joey tegen de priester op de trouwerij van Monica en Chandler omdat hij te laat is door acteerwerk....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik mag ook wel eens een vraag goed hebben
Wie zegt: That's my line! bij welke gelegenheid op welke locatie en waarom?
Hysterische Ross is inderdaad onovertroffen. Bijna net zo leuk als Chandler wordt ie danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg tof, ja!
Dat hij voor het eerst die brief goed doorneemt.Hysterische Ross is altijd tof!
GOED!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey tegen de priester op de trouwerij van Monica en Chandler omdat hij te laat is door acteerwerk....
ik bedoelde eerlijk gezegd een andere brief...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hysterische Ross is inderdaad onovertroffen. Bijna net zo leuk als Chandler wordt ie dan![]()
WE WERE ON A BREAK!
Nee, we bedoelen dezelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik bedoelde eerlijk gezegd een andere brief...
Dat is Chandler in een videotheek. En die vraag is volgens mij al eens langs gekomen in dit topic. Toen had ik 'm ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In welke serie (en welke geen spinoff is) komt een karakter van friends voor en wie is het?
die geflopte serie van chandler?''the end of steve''quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In welke serie (en welke geen spinoff is) komt een karakter van friends voor en wie is het?
damn, dan zijn er 2... dan bedoel ik de anderquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:02 schreef Lyzio het volgende:
Friends Trivia #6
The End of Steve moet nog gemaakt worden volgens mij. Studio 66 (of zoiets dergelijks) heeft Chandler toch gemaakt?
maar ik heb mijn vraag al klaar :pquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Flauwerik BlessedMijn antwoord stond in de link
het is niet de goede... er zijn er blijkbaar 2quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Flauwerik BlessedMijn antwoord stond in de link
het is niet chandler...quote:
die was het niet. in Dirt speelt Courtney geen Monica...quote:
Ja, maar die is niet goedquote:
Het klopt ook nog eens. Een van de betere vragen tot nu toe!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik was eigenlijk opzoek naar Ursula Buffay, ze speelt een serveerster in Mad about You. Dat is ook de reden waarom Helen Hunt haar herkent in een aflevering van friends...
phoebe over waarom ze geen paardenleren laarzen wil hebben?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef Lyzio het volgende:
Even een quote-je om erin te komen:
Not-not mine, not-not mine.
Haha, het klopt bijna. De context is alleen een beetje verkeerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
phoebe over waarom ze geen paardenleren laarzen wil hebben?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
natuurlijk! Joey naar Monica omdat het snoep op is... (antwoord op de dreigbrief)
Mob mentalityquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
''ik werd opgehitst door de menigte''
Matthew Perry in Getting In uit 1994.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie is de eerste castmember welke in een film gespeelt heeft?
hihiquote:
Inderdaadquote:
Correct: Phoebe heeft er geen meer omdat haar zus haar geboortebewijs verkocht heeft. Monica heeft alleen een letter en zal waarschijnlijk ook Eutsace zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Chandler Muriel Bing
Ross Eustace Geller
Rachel Karen Greene
Joseph Francis Tribbiani Jr.
Monica ..?.. Geller
Phoebe ..?.. Buffay
de tweede naam van monica is volgens mij nooit genoemd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Chandler Muriel Bing
Ross Eustace Geller
Rachel Karen Greene
Joseph Francis Tribbiani Jr.
Monica ..?.. Geller
Phoebe ..?.. Buffay
fout!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Lyzio het volgende:
Rachel: 2
Monica: 1
Ross: 1
Joey: 7
Phoebe: 1