Ik heb nooit gezegt dat je respect voor haar moet hebben ik zei respect met je medemens die dan niet zo goed kan stoppen als jou.en dat roken was een voorbeeld. en het was niet alleen tegen jou maar tegen de reacties hier int algemeen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:11 schreef KD-fotografie het volgende:
idd lovelylady, zo bedoel ik het ook.
En ik vond het gewoon een vremde opmerking dat ik respect voor haar moet hebben?waarom? juist omdat ze niet kan stoppen zou ik meer respect voor haar moeten hebben dan voor een ander? vind dat krom.
Heb respect voor ieder mens.
Luna en lois, ik hoop het ook!!
Hier snij je een heel goed punt aan!! Tegenwoordig lijkt zwanger zijn wel haast een straf. Je mag zo goed als niets meer eten, moet van allerlei dingen innemen en doe je dat niet dan wordt je afgefakkeld als een slechte moeder/ouder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig schijnt niets goed meer te zijn. Of je nou zwanger bent of niet.
En dan ga je na de bevalling ook nog flesvoeding geven...:X in mijn geval.....quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier snij je een heel goed punt aan!! Tegenwoordig lijkt zwanger zijn wel haast een straf. Je mag zo goed als niets meer eten, moet van allerlei dingen innemen en doe je dat niet dan wordt je afgefakkeld als een slechte moeder/ouder.
Tevens TVP, want ik wil de KD baby asap aanschouwen
Wow Fruppel, dat ziet er allemaal erg goed uit zeg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:32 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom er even tussen door hoor
Vanmorgen heb ik mijn echo ter geruststelling gehad, en gerust gesteld zijn we zeker.
Alles zag er netjes uit zoals het moest zijn met 8 weken en we hebben zelf het hartje nog even kunnen horen!
En natuurlijk ook even een fotootjes van onze 1 1/2 cm grote minimet links het dooierzakje
[ afbeelding ]
Ik mag 3 Juli terug komen voor de echte termijn echo.
Tot die tijd zal ik het nog wel een beetje spannen vinden maar we hebben goede hoop!
je vergeet dat sommigen hier nogal dol zijn op veroordelen. dat gebeurt wel vaker. nu is het toevallig roken, maar het kan ook goed iets anders zijn. het idee is dat iedereen zich proper moet conformeren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:17 schreef 2h2h het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegt dat je respect voor haar moet hebben ik zei respect met je medemens die dan niet zo goed kan stoppen als jou.en dat roken was een voorbeeld. en het was niet alleen tegen jou maar tegen de reacties hier int algemeen.
Want ik was ook dom omdat ik me niet heb durven laten enten.
Ik ben echt verbaasd dat het met 8 weken al zo duidelijk te zien was! Gaaf dat er echt iets in mij groeit!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow Fruppel, dat ziet er allemaal erg goed uit zeg.Hele mooie echo, hij lijkt wat op die van ons. En 3 juli alweer voor een echo? Bofkont. Ik mag pas 14 juli weer...
toch de auto?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef 2h2h het volgende:
Pffff ik ben me rot aant zoeken naar een zak aardappelen.
Ik dachtbdat je als vrouw zwangerschaps dementie kreeg .
Maar dat mijn vriend er ook last van zou krijgen
Hij heeft de zak uit de auto gehaald maar hij weet niet meer waar ze zijn, ik heb al,es afgezocht de kelder de garage de keuken zelfs de slaapkamer en douche.
Ik zou het nu niet meer weten
Dat komt misschien ook omdat tegenwoordig (bijna) iedereen tegen roken is en rokers soms worden gezien als paria. Terwijl roken vroeger chic was. Wie zegt mij dat bijv. parfum waar ik dus last van heb en benauwd vam word als iemand teveel op heeft ook niet slecht voor je gezondheid is. Maar wat je zegt, uit deze discussie kom je nooit uit en laat een ieder in zn waarde met wat hij/zij doet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:57 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Even voor de duidelijkheid wat betreft de ''vooroordelen'' Ik zou niet willen veroordelen op de persoon die rookt (tijdens zwangerschap) maar ik geef alleen mijn mening over het feit dįt er gerookt wordt.
Maar de rokers schieten altijd meteen zo fel in de verdediging en waarom? Ze weten dat het slecht is. Ja en tuurlijk zijn er meer dingen slecht zoals uitlaatgassen maar ik vind dat absoluut niet vergelijkbaar. Er worden naar mijn idee te vaak dingen bijgehaald om het roken een beetje af te doen als iets niet zo heel erg slechts.
Maar goed, ik stel ook voor om de discussie te laten voor wat hij is. Eens wordt nooit iedereen het over deze kwestie en dat hoeft ook niet. Het is ook niet de bedoeling om iemand af te vallen (oke, behalve wanneer het zo expliciet vermeld wordt door de persoon zelf) niemand is hier beter dan een ander en we hebben allemaal wel wat.
Nou ja de lucht is dan nog niet zo erg ik heb wel eens in mijn flat aardappelen vloeibaar langs de muur zien lopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]
toch de auto?
en anders vind je het over een week of wat vanzelf terug via het rare luchtje wat er hangt
da's waar! Een vriendin van mij belde op om te bekennen dat ze een glas cola light had gedronken, half jaar zwanger! En ging mij vervolgens de les lezen omdat ik niet zo goed snapte wat daar erg aan is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb 1 keer carpaccio gegeten toen ik zwanger was.
Ben ik nu ook slecht?
Wat ik wil zeggen is dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar ben het wel met KD eens, het hoeft niet regelmatig herhaald worden want dan weten we het wel. En ja dan juist kun je reacties verwachten.
Tegenwoordig schijnt niets goed meer te zijn. Of je nou zwanger bent of niet.
ik heb geen astma ofzo maar ben wel zo allergisch als de pest. normalitair neem ik niks voor de hooikoorts, dan heb ik zo rond februari 2 weken gigalast ervan, en dan went het. voor de huiduitslag (constitutuele (psioriasis achtig) spelling kan vout zijn) en contactexceem, nam ik fase 4 hormoonzalf gecombineerd met neutrale vocht-vet emulsie voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
<<snip>>
Iemand hier ook astmatische klachten of allergisch?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lief he reinhilde als ze zo tegen de doptone aan trappen
Op de echo bij ons (met 8 weken) is het ook net een zeepaardjequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef mefke79 het volgende:Och meiden, ik wilde jullie niet bang maken met mijn verhaal! Dat was helemaal niet de bedoeling. Fruppel vroeg er naar, vandaar. Je kan het ook als een geruststelling zien: als het echt mis is, geeft je lichaam het dus wel aan.
Fruppel: mooie echo! (hij bracht me wel aan het twijfelen, ons vruchtje zou rond 8 weken gesstorven zijn, maar dat zag er toch heel anders uit dan wat jij hebt, die van ons was echt net een zeepaardje, niks menselijks aan)
Las net pas je reaktie en wilde nog wel even reageren.quote:
ik zal het vanavond eens proberenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef Jelief het volgende:
Simmu, die pijn in de vingers klinkt mij bekend in de oren, al denk ik niet zoals Mibosdat het carpaaltunnel syndroom is (dat is toch meer in het 'massieve' deel vanje hand?). In mijn zwangerbijbel staat er ergens iets over maar die ligt boven en ik heb geen puf om naar boven te lopen.
Volgens mij is het een combinatie van vocht en de verweking van je gewrichten in de zwangerschap.
Probeer of dit helpt: in bad of in de gootsteen of in een bakje op tafel warm water doen en dan zachtjes je vingers bewegen. De warmte,het water en de beweging zouden wat verlichting kunnen geven.
Mijn energie is op en morgen moet ik werken, ik denk dat ik vanavond maar tegelijk met Emma ga slapen.
Niet overdrijven hčquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ben nu wel een stuk opgeluchter dat ik nu weet dat het nu goed zit en dat ik over 2 1/2 week weer mag komen gluren!
Heb er absoluut vertrouwen in dat het goed gaat komen maar volledig blij zijn durf ik nog niet, ik sta mezelf dat pas toe na de volgende echo denk ik....
Nogmaals sterkte meis!
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reakties op onze echo
In de diepvries? Dat is bij ons de plek waar we nog wel eens iets terugvindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef 2h2h het volgende:
Pffff ik ben me rot aant zoeken naar een zak aardappelen.
Ik dachtbdat je als vrouw zwangerschaps dementie kreeg .
Maar dat mijn vriend er ook last van zou krijgen
Hij heeft de zak uit de auto gehaald maar hij weet niet meer waar ze zijn, ik heb al,es afgezocht de kelder de garage de keuken zelfs de slaapkamer en douche.
Ik zou het nu niet meer weten
de aardappelen zijn terug geconden onder de kelder trapquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
In de diepvries? Dat is bij ons de plek waar we nog wel eens iets terugvinden
Fruppel: mooie echo!
En dat van die vingers herken ik ook wel. Een pijnlijk en stijf gevoel in de gewrichten. Ik heb het maar heel af en toe gelukkig!
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef cattie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de gyn ga vragen om een ks... Aan de ene kant wil ik heel graag natuurlijk bevallen en meemaken hoe het is als het goed gaat, aan de andere kant merk ik dat ik toch nog wel een flinke angst heb om te bevallen en dat als ik zou weten dat het een ks zou worden, er een last van mijn schouders zou vallen. Gelukkig heb ik nog een hele tijd om er over na te denken. Ik ga sowieso over een tijdje er een keer uitgebreid met de gyn over praten.
Vragen kan altijd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Neetochzeker het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
volgens mij wordt dit afgeraden omdat het toch een operatie is en de baarmoeder daardoor een stuk zwakker wordt. Is ook niet bevordelijk voor een eventuele volgende zwangerschap.quote:Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
Ik zou eigenlijk ook dénken van niet. Zouden anders niet heel veel vrouwen bij voorbaat al willen bevallen met een keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Neetochzeker het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
Hmm kan idd ook nog, ze zei op pagina 1 dat ze zaterdag nog wel even met vriendlief de stad in wilde... weet niet of ze ook KS doen in het weekend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:10 schreef mrien het volgende:
Ik gok voor Bla op maandag, haar vriend had de hele week van de KS vrij genomen, dus ik gok op maandag
Ik heb precies hetzelfde, na twee echo's heb ik nog steeds niet dat ik volledig blij kan zijn. Dat viel me ook wel een beetje tegen na de vorige echo, ik dacht nou zal ik wel lekker blij kunnen zijn. Maar dat gevoel is er (nog) niet, denk dat ik het mezelf ook gewoon niet toe sta op de een of andere manier terwijl er eigenlijk geen reden voor is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ben nu wel een stuk opgeluchter dat ik nu weet dat het nu goed zit en dat ik over 2 1/2 week weer mag komen gluren!
Heb er absoluut vertrouwen in dat het goed gaat komen maar volledig blij zijn durf ik nog niet, ik sta mezelf dat pas toe na de volgende echo denk ik....
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
hahaha dan is het dinsdag
Valt het op of ligt het echt aan mij dat er meer meisjes binnen het forum geboren worden?
Omdat ik niets wil waarbij er een kans is dat ik zelf een beetje van de wereld ben. Ik heb net even te veel verhalen gehoord (en hier gelezen) over vrouwen die wel half in slaap vielen maar nog dondersgoed de pijn voelden of vrouwen die het gevoel hadden dat ze gingen hallucineren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Owleteen meid
gefeliciteerd!!
En even een vraagje, waarom geen pethidine?
Ik heb namelijk bij mijn vorige zwangerschap pethidine toegediend gekregen nadat ik er zelf om vroeg. Ook omdat het allemaal al erg lang duurde (was al zo'n 19 uur bezig). Ik heb er in iedergeval geen nare ervaringen/bijwerkingen aan overgehouden, zelfde geldt voor mijn zoontje.
nog meer mensen op de 24e jarigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag helaas nog geen kindje hoor dames...de gyn heeft geprobeerd me in te plannen voor vandaag, maar helaas geen OK vrij op de tijden dat hij nog beschikbaar was.
Helaas, want ik ben er wel klaar voor. Gisteravond ook alweer een huilbui omdat vriendje een spel aan t spelen was op de pc en ik mezelf ozo zielig vond...bah bah ben blij als ik weer normaal kan doen
Ook vandaag zit ik niet zo lekker in mijn vel...ben al veel te lang wakker en tranen zitten me alweer hoog zonder reden
Maar eey, ik mag niet klagen, komende week is t zover...ik heb een super makkelijke zwangerschap gehad, heb van elk moment kunnen genieten en ga straks vast nog veel meer genieten
ow en hint...t is een even datum
Ik zal er tegen die tijd vast anders over denken, maar op dit moment heb ik liever dat het kindje twee weken later dan de uitgerekende datum komt. Als het eerder komt komt de verjaardag namelijk erg dicht bij de verjaardag van mijn man in de buurt, komt het op tijd komt de verjaardag erg dicht in de buurt van de verjaardag van mijn vader...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef Webkim het volgende:
Ik kan het me voorstellen Mrien. Veel zwangere vrouwen (waaronder ik een paar maanden geleden) zitten al vanaf week 37 hoopvol naar beneden te kijken. Kom er dan uit! Ik ben zo benieuwd! En als je het al vanaf dan van dag tot dag bekijkt duurt het nog langgg tot je uitgerekende datum en is het helemaal frustrerend als je dan ook nog eens over tijd gaat lopen... Nog even volhouden en dan word je zo vreselijk dubbel en dwars beloond voor je geduld!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik zal er tegen die tijd vast anders over denken, maar op dit moment heb ik liever dat het kindje twee weken later dan de uitgerekende datum komt. Als het eerder komt komt de verjaardag namelijk erg dicht bij de verjaardag van mijn man in de buurt, komt het op tijd komt de verjaardag erg dicht in de buurt van de verjaardag van mijn vader...
Mrienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef mrien het volgende:
Ook hier net even de tranen, vind dit afwachten nu even niet zo leuk meer
KD
fijn een medestander, ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:08 schreef owlet het volgende:
[..]
Omdat ik niets wil waarbij er een kans is dat ik zelf een beetje van de wereld ben. Ik heb net even te veel verhalen gehoord (en hier gelezen) over vrouwen die wel half in slaap vielen maar nog dondersgoed de pijn voelden of vrouwen die het gevoel hadden dat ze gingen hallucineren.
Het zal vast ook wel heel vaak goed gaan hoor, maar ik wil puur iets tegen de pijn, niet iets waar ik suf van wordt. Een ruggenprik dus, of anders niets
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Owlet, wat leuk!
En een beetje uit eigen belang een extra. Ik droomde toevallig vannacht dat je een jongetje zou krijgen en dat die de naam kreeg die bij ons momenteel bovenaan staat.
![]()
ik ben uitgeteld 4 dagen na de verjaardag van mijn moeder en 4 dagen voor de verjaardag van mijn vriend en 1 dag voor de verhaardag van het nichtje van mijn vriend en op de verjaardag van de beste vriend van mijn vriend dus ach ze zal waarschijnlijk wel op een verjaardag geboren worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik zal er tegen die tijd vast anders over denken, maar op dit moment heb ik liever dat het kindje twee weken later dan de uitgerekende datum komt. Als het eerder komt komt de verjaardag namelijk erg dicht bij de verjaardag van mijn man in de buurt, komt het op tijd komt de verjaardag erg dicht in de buurt van de verjaardag van mijn vader...
Ik had zelf het gevoel dat het een jongetje was, maar durfde er niet echt aan toe te geven, omdat ik bang was dat het uiteindelijk een meisje zou zijn en ik persoonlijk liever een jongetje wilde. Ik hoef denk ik niet te melden dat ik de tranen zowat in mijn ogen had staan toen bleek dat het inderdaad een jongetje was?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het is, onze baby. Ik denk vaak aan een dochter, maar ergens achter in mijn hoofd blijft er maar een stemmetje zeggen dat het een jongentje is. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het een meisje is...
Heeft iemand dit ook gehad? En wat was het uiteindelijk?
Bij Twan dacht iedereen, incl. de verloskundige, dat het een meisje zou zijn. Wij wisten ook niet wat het was, maar het was dus duidelijk een jongetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb echt geen idee wat het is, onze baby. Ik denk vaak aan een dochter, maar ergens achter in mijn hoofd blijft er maar een stemmetje zeggen dat het een jongentje is. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het een meisje is...
Hee, was jij al toe aan de twintig weken echo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
fijn een medestander, ik dacht al dat ik de enige was.
Twee meidenIk begin ook steeds meer aan het idee te wennen dat twee meiden ook wel heel erg leuk is
Nee hoor, ik ben ook op jullie handquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Jelief het volgende:
[..]
fijn een medestander, ik dacht al dat ik de enige was.
Yep. Wij wisten ook niet of we een zoon of een dochter zouden krijgen, maar wisten allebei 100% zeker dat het een jongetje zou worden. Al had ik de laatste week ook wel dat ik wat meer nadacht over een meisje. Wel allemaal vrij neutrale kleertjes gekocht, maar het neigde toch allemaal wat meer naar een jongetje. Het werd dus een meisjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Reinhilde het volgende:
En als het ene jongetje is zou ze kunnen denken, waarom mag mijn halfbroertje wel bij mama wonen en ik niet (mischien wel omdat ik van het verkeerde geslacht ben?)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef DJMO het volgende:
bij Yolanda wist ik vrij zeker dat het een meisje was, nu denk ik aan en hoop ik op een jongen. omdat Yolanda uithuis geplaatst is, maar haar regelmatig zie, zou ik het niet prettig vinden als ze zou denken : waarom mag mijn (half) zusje wel bij mama wonen en ik niet.. zelf hoopt ze wel op een zusje om lekker mee te knuffelen en tuttelen
mijn schoonvader wil trouwens ook dat ik er een jochie uitpoep .. met een meid hoef ik niet aan te komen (werd weliswaar gezegd met een vette knipoog, maar je herkent duidelijk zijn voorkeur)
Ze is toch al 10 jaar? Dat zal ze toch wel begrijpen? Als ik kijk naar Twan, die is 6 jaar en woont een week bij zn vader en dan een week bij ons co-ouderschap en hij heeft zich dat ook nooit afgevraagd. Dat is gewoon de situatie. Net als het voor hem heel normaal is dat hij de ene week daar en de andere week bij ons is. hij heeft al 2 jaar een (half) zusje bij zn vader en weet dus hoe het is . Twan wil nu graag trouwens een broertje met wie hij kan voetballen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:10 schreef DJMO het volgende:
bij Yolanda wist ik vrij zeker dat het een meisje was, nu denk ik aan en hoop ik op een jongen. omdat Yolanda uithuis geplaatst is, maar haar regelmatig zie, zou ik het niet prettig vinden als ze zou denken : waarom mag mijn (half) zusje wel bij mama wonen en ik niet.. zelf hoopt ze wel op een zusje om lekker mee te knuffelen en tuttelen
mijn schoonvader wil trouwens ook dat ik er een jochie uitpoep .. met een meid hoef ik niet aan te komen (werd weliswaar gezegd met een vette knipoog, maar je herkent duidelijk zijn voorkeur)
ik zal het kort proberen te houden: toen ik in verwachting was van Yolanda was de vader al jaloers, na de bevalling helemaal. ik werd mishandeld, wilde aangifte doen, werd niet opgenomen (is echt waar!) maar wel werd de RvK ingeschakeld. ik ben uiteindelijk eerst naar een blijf van mijn lijfhuis gegaan, maar daar voelde ik me niet thuis, ben toen naar mijn moeder gegaan, omdat ik geen uitkering had en geen (eigen) huis, werd besloten Yolanda voorlopig bij vader te laten. dat ging niet lang goed en ze werd in een crisisopvanggezin geplaatst. daarna allerlei onderzoeken geweest naar haar, ze schijnt adhd te hebben, last van gedragstoornissen, en moet daarom volgens JZ in een gespecialiseerde omgeving blijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
En als het ene jongetje is zou ze kunnen denken, waarom mag mijn halfbroertje wel bij mama wonen en ik niet (mischien wel omdat ik van het verkeerde geslacht ben?)
Zo kan je uiteraard doorgaan, denk dat het voor je oudste nooit makkelijk zal zijn en daar staat geslacht buiten van.
Waarom is ze eigenlijk uit huis geplaatst en is er dan niet een kans dat deze baby ook uit huis wordt geplaatst?
Sterkte voor nu en de komende dagenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef Reinhilde het volgende:
Hey, wat een leuke reacties allemaal. Was ik er vanochtend nog zo mee bezig, nu ben ik alleen maar bezig met mijn verdriet om mijn oma. Ik ga even in mijn schulp en mijn verdriet kruipen. Ik heb zo'n vermoeden dat ik de komende tijd even hier wat minder ben, zal nog wel elke dag kijken voor de dochter van KD, en voor Mrien natuurlijk.. en als Bla-Bla-Bla bevallen is kom ik dat even melden hier, (SMS-dienst!).
Veel liefs, tot snel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef Reinhilde het volgende:
Hey, wat een leuke reacties allemaal. Was ik er vanochtend nog zo mee bezig, nu ben ik alleen maar bezig met mijn verdriet om mijn oma. Ik ga even in mijn schulp en mijn verdriet kruipen. Ik heb zo'n vermoeden dat ik de komende tijd even hier wat minder ben, zal nog wel elke dag kijken voor de dochter van KD, en voor Mrien natuurlijk.. en als Bla-Bla-Bla bevallen is kom ik dat even melden hier, (SMS-dienst!).
Veel liefs, tot snel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:28 schreef Reinhilde het volgende:
Veel liefs, tot snel.
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:20 schreef Fruppel het volgende:
Bla hou je het nog even uit?
Welnee joh maandag as. 9 weken. de afspraak voor de eerste echo is nog niet eens gemaakt, op de een of andere manier hoe ik die ook niet zo verschrikkelijk graag. Ik zit echt heel raar in deze zwangerschap, alsof het iets buiten mijzelf is ofzo, ik kan nog niet heel happy zijn. Niet dat ik er eeen rotgevoel over heb maar het leeft nog niet zo. Misschien is het na de 1e keer vlos (1 juli) en hartje luisteren beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hee, was jij al toe aan de twintig weken echo?
Het voordeel van twee meiden is iig dat je bepaalde favoriete kleertjes nog een keer kunt gebruiken. Dat ene lieve rompertje, dat jasje dat 'r zusje zo goed stond...
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Sterkte voor nu en de komende dagen![]()
je oma had toch een hersenbloeding gehad? Hoe is het nu dan?
Jeetje wat heftig zeg.... gecondoleerd en sterkte de komende dagen. Probeer het een goed plekje te geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
Veel sterkte met het verwerken, Reinhildequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
KD wie had dat idd verwacht dat je de uitgerekende datum ook nog achter je zou laten en nog langer moet wachten![]()
DJMO, keuken poetsen is een ideale afleiding
Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef DJMO het volgende:
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan heb
(zouden het dan toch hormonen zijn ofzo?? ben de laatste dagen flink chago)
jah dat had ik gisteren .. meneer was boodschappen doen, maar telefoon thuis laten liggen.. na anderhalf uur was ie nog niet thuis, en was hij al drie keer gebeld ofzo. dus ik spullen gepakt, naar het dorp toe en ja hoor daar stond ie gezellig met zijn vrienden .. niets erg, maar ik weet niet waar die is enzo, dus was flink chago.. ik loop naar hem toe, duw zijn telefoon in zijn hand met de woorden "alsjeblieft net kind, je telefoon" en loop meteen door naar de ah om nog wat eieren en vlees te halen (had ik zelf niet op het lijstje gezetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonen
kunst is alleen om je daar niet volledig aan over te geven en je te realiseren dat je mannetje daar niet altijd evenveel mee kan/ aan kan doen
Ik normaal ook niet, denk dat ie t daarom wel grappig vondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef DJMO het volgende:
bla, ik ben gelukkig niet jaloers, ik weet maar al te goed dat ik de enige ben voor hem![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:03 schreef Jelief het volgende:
Ik vleidde mij van de week tegen de borstkas van manlief aan en klaagde dat ik mijzelf niet gezellig vond. 'Dat ben je ook niet zo.' kreeg ik als antwoord![]()
leuke vriendjes!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:53 schreef DJMO het volgende:
nou vriendlief is wel thuis, heel, en blijft thuis.. een van die maten van hem is dus wel opgepakt hoorden we zonet.. mijn gevoel had het dit keer dus bij het juiste eind dat het fout zou aflopen...
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:18 schreef moussy het volgende:
[..]het is nu juist lekker rustig op straat en je kan lekker hard schreeuwen
![]()
waarom denk je dat ik zo blij ben dat vriendlief verstandig was en naar huis kwamquote:
Mi zat je fout met je gevoel want vriendlief is veilig thuis. Wat kan jou die maten schelen? Alhoewel, wie met pek omgaat wordt ermee besmetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:53 schreef DJMO het volgende:
nou vriendlief is wel thuis, heel, en blijft thuis.. een van die maten van hem is dus wel opgepakt hoorden we zonet.. mijn gevoel had het dit keer dus bij het juiste eind dat het fout zou aflopen...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:16 schreef KD-fotografie het volgende:
mij verbaasd niks meer eigenlijk...
Maar hier dus nog niks.
ergens heb je gelijk, ik was bang dat het fout zou gaan met mijn vriend, maar dat ging goed gelukkig. aan de andere kant kwam mijn gevoel dat er iets fout zou gaan wel uit...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:44 schreef kissa het volgende:
[..]
Mi zat je fout met je gevoel want vriendlief is veilig thuis. Wat kan jou die maten schelen? Alhoewel, wie met pek omgaat wordt ermee besmet
Ik ook maar tis eng daar... Ik ga je PM-enquote:Op zondag 22 juni 2008 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Moussy, hoe gaat het met Donna? Jaren geleden kwam ik veel in F&F....
Ik weet niet of je al eerder een keizersnede hebt gehad, maar dat is best een aanslag op je lichaam. Je hebt al een kindje toch? Je moet sowieso 3 dagen in het ziekenhuis blijven, de eerste twee weken lopen en opstaan en dergelijk is best pijnlijk en moeilijk en je krijgt behoorlijk korte kraamzorg als je thuis bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef cattie het volgende:
Fruppel, wat fijn dat de echo goed was, en wat een mooi plaatje!
Mibos, wat heftig weer. Vooral die algehele narcose, dat is niet leuk. Wat betreft de serilisatie: ik zou zeggen, bij twijfel niet doen. Maar wat zeggen de artsen over eventueel nog een zwangerschap? Ik had eerder begrepen dat zwangerworden na je 30e aan jou was afgeraden.
Ik zit te twijfelen of ik de gyn ga vragen om een ks... Aan de ene kant wil ik heel graag natuurlijk bevallen en meemaken hoe het is als het goed gaat, aan de andere kant merk ik dat ik toch nog wel een flinke angst heb om te bevallen en dat als ik zou weten dat het een ks zou worden, er een last van mijn schouders zou vallen. Gelukkig heb ik nog een hele tijd om er over na te denken. Ik ga sowieso over een tijdje er een keer uitgebreid met de gyn over praten.
Mijn schoonmoeder vertelt haar verhaal nog steedsquote:Op zondag 22 juni 2008 10:00 schreef Llewella het volgende:
Gisteren trouwens voor de 10e keer het verhaal te horen gekregen van de traumatische bevalling van m'n schoonmoeder van m'n vriend; 3 dagen bezig, tangverlossing, volledig uitgescheurd, niet wetende wat d'r overkwam etc. Ze voelt iig aan dat het bij mij een goede bevalling gaat worden, daar ga ikzelf ook vanuit
Daar heb ik geen zwangerschap voor nodig hoor.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet wat het is, maar ik heb totaal geen lust om iets te doen, terwijl ik nodig moet afwassen, stofzuigen en honger heb, maar geen zin heb om iets klaar te maken![]()
ik doorgaans ook niet, maar dan zet ik me er wel wat makkelijker toe dan nuquote:Op zondag 22 juni 2008 17:03 schreef Webkim het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zwangerschap voor nodig hoor.![]()
KD-kind, kom er nou eens uit zeg..!
Ja idd fijn dat ik niet zenuwachtig ben, ook een beetje raar...maar vooral fijnquote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla succes vandaag![]()
We wachten rustig afWel een geruststelling dat je niet meer zo ontzettend zenuwachtig bent?
ik heb een rothekel aan ov, en om naar het huis van mijn oud-tante te gaan, moet ik een half uur met de metro en de bus, daarnaast heb ik last van die ischias, waardoor ik moeilijk loop soms, en ik heb weinig geld om de reiskosten te betalen uit eigen zak (nou boeit dat weinig, ik rij net zo lief zwart als dat moet)quote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Fuente het volgende:
DJMO, wat een rotnieuws!
Maar, waarom zou het lichamelijk zo;n aanslag zijn om de plantjes te verzorgen?
juh heb je helemaal gelijk in, maar ik ben zo'n idioot die niet erst nadenktquote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef marit1978 het volgende:
Bla..bijzonder hoor om naar het moment toe te leven nu!
KD.. zou je dan toch bezig zijn?!
Mrien..nog fijn uitgelaten vandaag?
DJMO, vervelend nieuws van je tante
wat je nu beschrijft over de plantjes is volgens mij zo'n voorbeeld van: eerst denken, dan pas doen aanbieden !
Ik vind jou maar een raar mensquote:Op maandag 23 juni 2008 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
(nou boeit dat weinig, ik rij net zo lief zwart als dat moet)
als ik zwart moet rijden om mijn oud-tante van 88 te bezoeken of om haar plantjes water te geven, heb ik dat er voor over.. is dat zo vreemd ??quote:
Ja, en een beetje jammer als je een boete krijgt, terwijl je in de SHV zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik zwart moet rijden om mijn oud-tante van 88 te bezoeken of om haar plantjes water te geven, heb ik dat er voor over.. is dat zo vreemd ??
Valt mee hoor, wat ik al zei; ik weet dat m'n moeder al langer ziek is en dat het zekere risico's met zich meebrengt. Hoop alleen dat het voorlopig even goed blijft gaan zeg maar totdat ik eraantoe ben me er mee bezig te houden.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:03 schreef DJMO het volgende:
ik geloof dat ik jou dan meer sterkte moet wensen llewella .. jij zal het er moeilijker mee hebben dan ik
Volgens mij niet, hoor. Dat kan niet waar zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Please, vertel me dat ze niet echt is
Ja, het is tenslotte gewoon diefstal hequote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik zwart moet rijden om mijn oud-tante van 88 te bezoeken of om haar plantjes water te geven, heb ik dat er voor over.. is dat zo vreemd ??
die oud-tante ligt dus met hersenbloeding in ziekenhuis.. ik kan hooguit met mijn tante praten, maar dan nog..quote:Op maandag 23 juni 2008 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het is tenslotte gewoon diefstal heIk zou zeggen, praat eens met oud-tante over een reiskostenvergoeding, jij dient je strippenkaart bij haar in, zij geeft je je geld terug. Sim-pel en zo.
KD en Mrien, jullie maken het spannend!
quote:
ik zeg je die kleine wacht tot t EK voorbij isquote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef snakelady het volgende:
nog niets, bij Demi liep ik 10 dagen overtijd maar dat voelde lange na niet zo lang aangezien dat een hele fijne zwangerschap was.
Nu loop ik al een aantal weken te tobben.
Is wel enorm aan het rommelen vandaag maar ja, dat zegt in mijn geval niks, ben wel blij dat het einde nu in zicht is, ben zo enorm nieuwsgierig!!
Tja, en zo te lezen heb je zelf ook het iq van een plant, dus what's the use.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
die oud-tante ligt dus met hersenbloeding in ziekenhuis.. ik kan hooguit met mijn tante praten, maar dan nog..
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, en zo te lezen heb je zelf ook het iq van een plant, dus what's the use.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Ach gut nee jij komt op een flippo.
Makkelijk he om iemand af te zeiken op een forum.
Even kijken hoe makkelijk dat is, Vivi wat is dat nu voor een naam, heet jullie hond fifi en je pa had spraakgebrek met een hazenlip dus hebben ze dat er maar van gemaakt voor jou?
Dan praat je met degene die het hele handeltje coordineert, je tante dus blijkbaar. Je 'dan nog' snap ik niet. Het feit dat jij geen geld hebt voor een kaartje betekent toch niet dat je het vervoer zomaar kan stelen? Hoe ga je je kindje dan leren dat stelen de bedoeling niet is?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
die oud-tante ligt dus met hersenbloeding in ziekenhuis.. ik kan hooguit met mijn tante praten, maar dan nog..
Volgens mij is het gewoon een kloon om OUD op de kast te krijgen. Kan niet andersquote:Op maandag 23 juni 2008 22:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Please, vertel me dat ze niet echt is
nu kan ik gewoon niet anders. ik wil mijn oud-tante wel opzoeken, zonder dat ik mijn tante lastig moet vallen om een strippenkaart..quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan praat je met degene die het hele handeltje coordineert, je tante dus blijkbaar. Je 'dan nog' snap ik niet. Het feit dat jij geen geld hebt voor een kaartje betekent toch niet dat je het vervoer zomaar kan stelen? Hoe ga je je kindje dan leren dat stelen de bedoeling niet is?
neequote:Op maandag 23 juni 2008 23:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een kloon om OUD op de kast te krijgen. Kan niet anders
Nee, dat is gewoon een keuze om diefstal te plegen die je met 'ik kan niet anders' rechtvaardigt. Laf vind ik dat.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu kan ik gewoon niet anders. ik wil mijn oud-tante wel opzoeken, zonder dat ik mijn tante lastig moet vallen om een strippenkaart..
Ik denk ook niet dat SkEwTuR op jou geboorte akte staat..wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Ach gut nee jij komt op een flippo.
Makkelijk he om iemand af te zeiken op een forum.
Even kijken hoe makkelijk dat is, Vivi wat is dat nu voor een naam, heet jullie hond fifi en je pa had spraakgebrek met een hazenlip dus hebben ze dat er maar van gemaakt voor jou?
En als je kind nu niet in je buik zou zitten, maar daarbuiten, zou die dan ook geconfronteerd worden met mammie die door de meneren in uniform uit de tram wordt gezet?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu kan ik gewoon niet anders. ik wil mijn oud-tante wel opzoeken, zonder dat ik mijn tante lastig moet vallen om een strippenkaart..
waarschijnlijk wel.. want ik heb gewoon geen andere keuze op dit moment. tenminste .. als ik mijn oud-tante wil helpen, en dat wil ik wel ...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
En als je kind nu niet in je buik zou zitten, maar daarbuiten, zou die dan ook geconfronteerd worden met mammie die door de meneren in uniform uit de tram wordt gezet?
Dan mogen ze jou wmb per direct uit de ouderlijke macht ontzetten. Wat denk je dat er door een kind heengaat op zo'n moment en wat voor signaal je ermee afgeeft? Ignorance is blijkbaar niet altijd bliss.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.. want ik heb gewoon geen andere keuze op dit moment. tenminste .. als ik mijn oud-tante wil helpen, en dat wil ik wel ...
Maar die dochter woont in een pleeg gezin, dus vandaar dat gezonde uiterlijk wrs...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
DJMO, ik vind dat je wel een heel mooie dochter hebt. Ze ziet er gezond uit waarvoor hulde.![]()
Is er iets mis met je toetsenbord?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat SkEwTuR op jou geboorte akte staat..wel?Dat klinkt namelijk ook als iets wat je oprochteld na het zien van de kop van je vriendin om 6 uur 's ochtends, als al die pukkels nog niet dichtgeplamuurt zijn met roodband....beter je best doen hoor.
En makkelijk afzeiken op een forum? Believe me, als ik een zwangere vrouw irl in het openbaar vervoer opgepakt zie worden wegens zwartrijden dan hoef ik diegene niet eens meer af te zeiken hoor...ook al kan ik best wat verzinnen.
Welke helft dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:39 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
En dat je wel iets kon verzinnen had ik al gezien hoor, half je reacties hier zijn een verzinsel.
Hier waren we gebleven.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef snakelady het volgende:
nog niets, bij Demi liep ik 10 dagen overtijd maar dat voelde lange na niet zo lang aangezien dat een hele fijne zwangerschap was.
Nu loop ik al een aantal weken te tobben.
Is wel enorm aan het rommelen vandaag maar ja, dat zegt in mijn geval niks, ben wel blij dat het einde nu in zicht is, ben zo enorm nieuwsgierig!!
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd of zo? Loop je nou gewoon te trollen of wat is de deal?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, en zo te lezen heb je zelf ook het iq van een plant, dus what's the use.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |