abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59620705
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla succes vandaag
We wachten rustig af Wel een geruststelling dat je niet meer zo ontzettend zenuwachtig bent?
Ja idd fijn dat ik niet zenuwachtig ben, ook een beetje raar...maar vooral fijn

succes bij de VK straks en hoop dat de uitslag er is en goed is
pi_59620868
Bla; veel sukses!!!

Mrien & KD; kom op dames, deze week zou er toch wat moeten gebeuren

Hier is alles rustig. Kleine zoekt nog steeds de hoogte op, en vermaakt zich nog steeds prima daarbinnen.
Ben echt benieuwd tot hoe ver ik kom, of ik ver over tijd zal gaan of niet.

Vriendlief heeft vandaag maandafsluiting op het werk, dat hebben we iig gehaald! (Hij is helaas de enige die dat kan doen gezien zijn collega nu weg is na het ontslag, en zijn manager zoiets had van dan hebben we een groot probleem als je dat niet kan doen; dus geen backup).

Vanavond weer naar de VK
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59621258
Nou LLM's! Huphup! Het WK is voorbij, jullie kunnen rustig bevallen
Lovely: hopelijk is de test goed!

Zo, het is weer maandag.
Deze week nog een vrij drukke week met gastouderen en dergelijke en daarna hebben de ouders van mijn gastouder-uk vakantie en heb ik dus echt verlof tot de bevalling En dan moet ik nog 10 weken

Vandaag trouwens overal spierpijn. Gisteren nogal actief gezwommen in een meer en achter een bootje aan gesleurd aan een touw. Was érg leuk en ook leuk dat je met zwemmen echt nog mee kan doen. Ben zelfs nauwelijks langzamer geworden!
  maandag 23 juni 2008 @ 11:25:41 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59621655
vrijdag heb ik een afspraak staan voor in het ziekenhuis, krijg dan een CTG en een gesprek over inleiden.
Hoop echt dat het nu snel spontaan begint, loop bijna een week overtijd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59623779
Zo, weer terug van de VK.
Alles is gelukkig goed, ontbijttest was oke, bloeddruk 120/80 dus ze was weer tevreden!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2008 12:59:40 ]
pi_59623853
KD: een week overtijd is normaal zo'n ramp nog niet, maar als men er van uit ging dat het te vroeg werd en dan ook nog al dat voorwerk... pffffffff....

Lovely: wat een ideale bloeddruk Echt perfect! Mooi dat de ontbijttest ook goed was.
pi_59623900
Fijn dat alles oke is lovely

KD ik ga voor je duimen dat je vrijdag niet haalt hoor!
pi_59624298
Fijn dat de ontbijttest goed was lovely! En dat verder ook alles goed was!

KD; ik hoop dat er voor vrijdag idd toch wat voor je gaat gebeuren!
Wellicht dat het toch een spannende baby week gaat worden deze week.

M'n oma belde weer, ze had m'n vader al gebeld of er al wat was, zodat ze mij niet naar de telefoon hoefde te laten lopen, belt ze me toch
En m'n vader belde net, of er al wat was, duurt wel lang he!? Ik zeg nou ik heb zowieso nog 5 dagen tot de uitgerekende datum.
Arme familie, ze moeten zo lang wachten ook

M'n vader taxied me vanavond iig naar de vk en even langs de winkel, das wel fijn want ik stap zelf toch liever niet meer in de auto omdat het allemaal wat moeizamer wordt (remmen, koppelen, allemaal met een hoop gesteun, ik zal maar net even te traag remmen als het nodig is).
Had m'n vriend nou toch maar zijn rijbewijs eerder dan mij gehaald, ik heb nu al afentoe de neiging van hier heb je de sleutels, ik zeg wel wat je moet doen (Neeee, doe maar niet ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59624830
Fijn dat de ontbijttest goed was LovelyLady!
Geeft weer heel wat rust denk ik?

Ik hoop ook dat je vrijdag niet haalt KD!

Ik laat me nu ook rijden hoor Llewella, zometeen ga ik even naar de stad met m'n schoonmoeder, heb 3 winkels op het lijstje staan, denk dat meer ook niet meer wil..
Zelf rijden doe ik nu niet meer, was voor m'n gevoel het overzicht kwijt over de weg (gedachten ergens anders), leek me niet zo fijn meer.
Wordt nu dus af en toe door manlief opgehaald als hij uit het werk boodschappen gaat halen, komt hij me even "uitlaten" (zo'n idee krijg je d'r dan bij...)

Fijn dat je vannacht nog thuis mag slapen Bla! Als je nog een beetje kunt slapen vannacht natuurlijk
  maandag 23 juni 2008 @ 13:50:45 #235
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59625026
Mrien, KD en natuurlijk Bla , ik hoop dat jullie gauw jullie kleintje in jullie armen kunnen sluiten

*ook verkapt tvp'tje van deze kant *
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59625144
Ik geraak even niet meer bijgelezen .
Nog altijd geen verse babies?

Vorige week afgesloten met een manager die echt rot deed tegen iedereen en niet lijkt te beseffen dat ik bijna 7 maand zwanger ben (nee die pc's van het ene lokaal naar het andere verhuizen dat lukt niet meer, nee echt niet, NEE IK KAN DAT NIET MEER). Dan in het weekend rondgehost met vrienden en familie die op bezoek waren, dat was wel behoorlijk zwaar. En elke nacht wel een paar keer wakker van het maagzuur... Voel me behoorlijk brak dus op dit moment .

Kan dat zwangerschapsverlof niet nu al beginnen?
  maandag 23 juni 2008 @ 14:36:03 #237
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59625983
lovely fijn dat alles in orde was bij de vk...
  maandag 23 juni 2008 @ 17:17:53 #238
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59630066
KD en Mrien, nog steeds niet bevallen?! Sterkte dames!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_59630227
zo, weer terug van t ziekenhuis...ctg gehad en bloed moeten prikken. Ctg ging dit x helemaal prima, de plakkertjes zaten ook op een heel andere plaats dit x dus denk dat dat gewoon het probleem was vorige keer....

en ik heb het exactte tijdstip van de keizersnee gekregen
en nog steeds niet nerveus, erg raar voor mijn doen hihi
  maandag 23 juni 2008 @ 17:49:34 #240
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59630783
Bla dat je niet zenuwachtig bent ! Lijkt me zo raar om exact te weten wanneer je kindje gaat komen!
Is het een beetje een mooie tijd dan zal ik even aan je denken!
pi_59630916
Hihi ja vreemd he, snap er zelf ook niks van
En het is idd heel vreemd om precies te weten hoelaat ze dr gaan halen....zo apart!

Ik ben lekker op tijd aan de beurt zodat ik niet de hele dag de tijd heb om alsnog zenuwachtig te worden...daar ben ik wel heel blij mee
pi_59632530
Nou eigenlijk lijkt het me wel lekker van dat ze zo gehaald wordt! Het heeft natuurlijk z'n nadelen, maar vanochtend laatste stukje kwaamafdeling gezien en dan een dame van au au au, en dan schrikt dat toch wel weer even af

Maargoed; ik kom net bij de VK vandaan, alles weer goed. M'n vader nog even bij gekletst met onze oude oppas (de vrouwelijke vk van de praktijk).
Amber Mae
pi_59632925
Laatste loodjes dames, nog even succes met die laatste loodjes en dat er maar gauw verse beebjes mogen komen buiten spelen!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 19:51:04 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59633664
na het afgelopen jaar al drie mensen weggebracht te hebben, hoor ik net dat mijn oud-tante van 88 een lichte hersenbloeding heeft gehad. ik weet niet hoe vaak ik langs zal gaan, weet nog niet hoe ernstig het is, ik weet wel dat het vaak de voorbode is van wat ernstigers.. heb spontaan aangeboden om voor de planten te zorgen en om langs te gaan (mijn tante gaat op vakantie namelijk) en mijn andere tante zal het ook niet elke dag kunnen opbrengen om langs te gaan denk ik.. ik hoop alleen dat ik het lichamelijk aan kan, zo niet, dan moet ik toch mijn baby en lichaam voor laten gaan ..

ben een beetje van slag af op het moment
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 23 juni 2008 @ 19:55:15 #245
105850 Fuente
mamamuts
pi_59633780
DJMO, wat een rotnieuws!
Maar, waarom zou het lichamelijk zo;n aanslag zijn om de plantjes te verzorgen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 20:01:10 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59633967
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Fuente het volgende:
DJMO, wat een rotnieuws!
Maar, waarom zou het lichamelijk zo;n aanslag zijn om de plantjes te verzorgen?
ik heb een rothekel aan ov, en om naar het huis van mijn oud-tante te gaan, moet ik een half uur met de metro en de bus, daarnaast heb ik last van die ischias, waardoor ik moeilijk loop soms, en ik heb weinig geld om de reiskosten te betalen uit eigen zak (nou boeit dat weinig, ik rij net zo lief zwart als dat moet)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 juni 2008 @ 20:07:47 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59634137
KD meissie, ben je al begonnen?
veel kracht iig toegewenst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59634336
Bla..bijzonder hoor om naar het moment toe te leven nu!
KD.. zou je dan toch bezig zijn?!
Mrien..nog fijn uitgelaten vandaag?

DJMO, vervelend nieuws van je tante
wat je nu beschrijft over de plantjes is volgens mij zo'n voorbeeld van: eerst denken, dan pas doen aanbieden !
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 20:22:48 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59634530
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef marit1978 het volgende:
Bla..bijzonder hoor om naar het moment toe te leven nu!
KD.. zou je dan toch bezig zijn?!
Mrien..nog fijn uitgelaten vandaag?

DJMO, vervelend nieuws van je tante
wat je nu beschrijft over de plantjes is volgens mij zo'n voorbeeld van: eerst denken, dan pas doen aanbieden !
juh heb je helemaal gelijk in, maar ik ben zo'n idioot die niet erst nadenkt naar het ziekenhuis gaan is trouwens nog duurder, maar wat ik al zei, ik rij desnoods wel zwart (voor de plantjes hadden ze geloof ik al buren geregeld hoorde ik net)

maandag 23 juni 2008 @ 20:43:54 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59635104
nee hoor, nog helemaal niks hier.
Het staat al vast dat als ik 1 juli wordt ingeleid als ze er dan nog niet is, dat maakt het er wel spannender op moet ik zeggen.

DJMO sterkte met alles!
lovely , fijn dat alles goed is.
Bla, lijkt me echt heel eng, ik weet alleen de datum van inleiden, verders nog niks.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')