abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 09:50:02 #201
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59597719
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef cattie het volgende:
Fruppel, wat fijn dat de echo goed was, en wat een mooi plaatje!

Mibos, wat heftig weer. Vooral die algehele narcose, dat is niet leuk. Wat betreft de serilisatie: ik zou zeggen, bij twijfel niet doen. Maar wat zeggen de artsen over eventueel nog een zwangerschap? Ik had eerder begrepen dat zwangerworden na je 30e aan jou was afgeraden.

Ik zit te twijfelen of ik de gyn ga vragen om een ks... Aan de ene kant wil ik heel graag natuurlijk bevallen en meemaken hoe het is als het goed gaat, aan de andere kant merk ik dat ik toch nog wel een flinke angst heb om te bevallen en dat als ik zou weten dat het een ks zou worden, er een last van mijn schouders zou vallen. Gelukkig heb ik nog een hele tijd om er over na te denken. Ik ga sowieso over een tijdje er een keer uitgebreid met de gyn over praten.
Ik weet niet of je al eerder een keizersnede hebt gehad, maar dat is best een aanslag op je lichaam. Je hebt al een kindje toch? Je moet sowieso 3 dagen in het ziekenhuis blijven, de eerste twee weken lopen en opstaan en dergelijk is best pijnlijk en moeilijk en je krijgt behoorlijk korte kraamzorg als je thuis bent.

Mijn gyneacoloog zei dat vrouwen het algemeen als even zwaar zien uiteindelijk. Bevallen is kort en heel erg heftig, een keizersnede is veel langer pijnlijk en je kunt zeker niet alles zelf. Vooral als je nog een kleine hebt rondhuppelen lijkt me dat behoorlijk zwaar want die kun je echt niet optillen, je baby is al zwaar genoeg. Denk er dus echt heel goed overna, ook al ben je erg bang om te bevallen na een vervelende ervaring.

Reinhilde, wat een norm rot nieuws. Heel veel sterkte toegewenst.

En LLM's . Dat het maar snel mag gebeuren!
  zondag 22 juni 2008 @ 09:55:46 #202
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59597784
Veel sterkte Reinhilde

En ik vind het ook wel weer eens tijd voor verse beebjes hier. Zet 'm op LLM's

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben vaak moe omdat ik teveel doe en eigenlijk te weinig rust/slaap. Verder gaat alles goed. Donderdag nog controle gehad en beeb was weer goed gegroeid en m'n bloeddruk is ook prima.
pi_59597829
Vriendlief en ik konden even oefenen gisteravond. Geen idee wat er was, niks serieus, maar lichte pijntjes/krampjes, maar vooral voelde ik me heel wazig. Alsof ik iets teveel op had. Wellicht kwam het door het waardeloze voetbal
Ik denk dan maar dat is wat ze bedoelen met vrouwen die in zichzelf keren? Ik had even nergens meer oog voor. Op bed vriendlief die over m'n buik ging aaien, dat vond ik vervelend waar ik het anders fijn vind, buik was ook af en aan hard volgens mij.
Hij is m'n rug gaan wrijven en dat was beter.
M'n ademhaling was zwaar en diep, en voor m'n gevoel kon ik maar moeilijk uit m'n woorden komen, ook geen zin.

Ik kan me voorstellen dat je je zo gaat voelen tijdens weeen, maar ik had geen weeen? Hier en daar een heel licht pijntje.

Echt heel wazig! Ik zei al tegen vriendlief, gok dat het morgen wel over is, hoop ik althans, want ik wil vandaag nog wel wat doen, en idd is het weg (vannacht al toen ik wakker werd).

Denk dus dat het door het voetbal kwam

Echt wazig, misschien iets psychologisch dat ik mezelf onbewust opfok over de naderende bevalling ofzow.

Gisteren trouwens voor de 10e keer het verhaal te horen gekregen van de traumatische bevalling van m'n schoonmoeder van m'n vriend; 3 dagen bezig, tangverlossing, volledig uitgescheurd, niet wetende wat d'r overkwam etc. Ze voelt iig aan dat het bij mij een goede bevalling gaat worden, daar ga ikzelf ook vanuit
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59598011
nou Llewella Alsof je dat verhaal wil horen als je zelf bijna moet bevallen dat doen vrouwen nou altijd voor je bevalling hoor je altijd van die horror verhalen !!

Ik had ook een tangverlossing moet zeggen dat ik allang blij was dat ze er daardoor uit kwam zoveel meer pijn deed het niet !
pi_59599009
Ow fijn zo'n schoonmoeder met horror verhalen

Raar Llewella, maar t zal idd de uitwerking van voetbal zijn geweest hihi

KD, Mrien...22-06 is best een mooie datum hoor

Hier is de paar weken oude baby van de buren aan t huilen....raar om te denken dat t volgende week hier ook zo kan klinken
  zondag 22 juni 2008 @ 11:31:56 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59599260
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:00 schreef Llewella het volgende:

Gisteren trouwens voor de 10e keer het verhaal te horen gekregen van de traumatische bevalling van m'n schoonmoeder van m'n vriend; 3 dagen bezig, tangverlossing, volledig uitgescheurd, niet wetende wat d'r overkwam etc. Ze voelt iig aan dat het bij mij een goede bevalling gaat worden, daar ga ikzelf ook vanuit
Mijn schoonmoeder vertelt haar verhaal nog steeds . Wat is dat toch met die schoonmoeders en hun bevallingsverhaal vertellen? die de extreme noodzaak hebben om hun meest intieme verhaal wat je het minst graag had willen weten steeds weer opnieuw aan je willen vertellen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59599335
Hier ook een traumabevallingsverhaalspuiende schoonmoeder. Ik krijg het idee dat het toen niet zo normaal was om je verhaal te doen, voor mijn gevoel is ze het nu pas een beetje aan het verwerken. Gelukkig had ze wel de beleefdheid om er pas over te beginnen ná de geboorte van Ronja
pi_59600726
Ik heb ook het idee dat ze er nu pas aan toe komt om erover te praten en ermee aan de gang te gaan. Maargoed, het is ook haar eerste kleinkind, en vrijwel exact 30 jaar geleden is het voor haar nu, en toen was er ook voetbal, dus is het voor haar een beetje een herbeleving mijn inziens.

Ik trek me er niet veel van aan, alleen vervelend dat ze zichzelf er zo mee opfokt, en elke keer wordt het meer uitgesprokener en gruwelijker. Ze maakt zich er alleen maar drukker om ipv dat het het juist oplucht.

Mijn stiefmoeder zegt alleen van dat ze 3 dagen is bezig geweest, van notabene een lichtgewichtje, maar geen details, die heeft zoiets van ja het doet pijn, maar dat ben je snel genoeg vergeten!

Bla, hier hoorde ik ook gisteren een baby huilen in de buurt, ik dacht nog als de buren maar niet denken dat het hier is dat ze meteen op de stoep staan De buurman denkt al iedere keer dat als de auto weg is dat ik in het ziekenhuis ben
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 juni 2008 @ 12:47:07 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59601049
ik weet nog wel dat mijn eerste bevalling vrij snel ging, nadat ze mijn vlieden hadden gebroken en nadat ik was ingeknipt.. dat was echt behoorlijk pijnlijk vooral het hechten achteraf ik begon zelfs te vloeken toen dat mens die naald erinzette, de verdoving was nog niet ingewerkt) ik hoop echt oprecht dat me dat niet nog een keer gebeurt
gelukkig weinig mensen om me heen die hun horrorverhalen kunnen vertellen.. alleen de tante van mijn vriend, en mijn nichtjes.. maar die spreek ik gelukkig ook niet dagelijks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59602274
Hier niets aan de hand, gisteravond wel veel buik en rugpijn gehad, maar is op een gegeven moment gewoon weer opgehouden
We zien wel..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 juni 2008 @ 15:00:49 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59603936
ik weet niet wat het is, maar ik heb totaal geen lust om iets te doen, terwijl ik nodig moet afwassen, stofzuigen en honger heb, maar geen zin heb om iets klaar te maken Bij Yolanda had ik daar geen last van waaruit maar weer eens blijkt dat elke zwangerschap anders is.. gelukkig doet vriendlief ook veel in huis, maar er zijn en blijven dingen die ik hem niet toevertrouw
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 22 juni 2008 @ 16:49:42 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59605745
mijn schoonmoeder exact hetzelfde, 3 dagen bezig geweest, was hels enz.

En ook veel buik en rugpijn maar niks wat doorzet helaas.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59605784
KD hoe hou je het vol....
Wanneer moet je weer terug komen bij de VK?
pi_59605991
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:00 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet wat het is, maar ik heb totaal geen lust om iets te doen, terwijl ik nodig moet afwassen, stofzuigen en honger heb, maar geen zin heb om iets klaar te maken
Daar heb ik geen zwangerschap voor nodig hoor.

KD-kind, kom er nou eens uit zeg..!
Hardloper.
IG @webkim
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 juni 2008 @ 17:17:47 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59606225
quote:
Op zondag 22 juni 2008 17:03 schreef Webkim het volgende:

[..]

Daar heb ik geen zwangerschap voor nodig hoor.

KD-kind, kom er nou eens uit zeg..!
ik doorgaans ook niet, maar dan zet ik me er wel wat makkelijker toe dan nu enfin de afwas is voor de helft gedaan (die moet ik nu eerst opruimen voor ik de rest kan doen ) en gestofzuigd heb ik ook.. en ik sta versteld van mezelf, maarik heb ook nog een was in de wasmachine geflikkerd gegooid

en idd ik kan me voorstellen dat KD er nu wel een beetje moe van wordt, dus laat je maar zien beeb!

pi_59607176
pff KD wat een uitputtingsslag zo :S

Hier zowat de hele dag op de bank gelegen, seizoen 4 van Lost aan t kijken
verder alleen de laatste was weggewerkt en laatste spulltjes in de tas gedaan en foto toestel klaargelegd

T is hier trouwens zo enorm benauwd al de hele dag...had gedacht dat t na die hagelbui van toenstraks wel af zou nemen, maar helaas...pfff *zweet*
  zondag 22 juni 2008 @ 18:09:19 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59607204
donderdag mogen we weer naar de verloskundige, maar hoop toch echt dat we dat niet redden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59609124
Nog geen baby's?
Ik ben zo nieuwsgierig voor jullie Sterkte alvast voor de naderende bevalling, het kan nu toch écht niet lang meer duren!
  maandag 23 juni 2008 @ 08:59:01 #219
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59619006
goedemorgend

nog geen nieuwe beebjes hier????

Hier de vrijdag en zaterdag toch weer weeën gehad om de 15 minuten.. elke keer een 1 tot 2.5 uur lang... en smorgens opstaan met pijn in buik.. pffff...
Vannacht ook niet denderend geslapen, had gisteren al hele dag lage rugpijn wordt ik vannacht wakker van stekende rugpijn aan mijn linkerkant dat doortrok naar mijn linkerschouder... leuk is anders....

Maar ik ga deze week duimen voor KD, Mrien en Blabla...
pi_59619041
Bla, veel succes morgen!
Ik denk dat je vandaag dan al naar het ziekenhuis moet?
In ieder geval veel succes dus!

Hier alles rustig, vannacht nog wel een tijdje wakker gelegen van krampen, gisteravond ook
Hopen dat het snel doorzet

Ook voor jou KD!
  maandag 23 juni 2008 @ 09:31:51 #221
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_59619414
Cattie je kan volgens mij altijd vragen om een ks althans bij ons in het ziekenhuis alleen willen ze dan wel goed uitpluizen waarom je dat wilt.

Inderdaad is de leeftijd ook nog van belang bij mij maar die lag op 32 dus goed onthouden. Maar als ik nu beval ben ik 30 en een half dus dan moet ik eigenlijk ruim gezien dan bijjna meteen weer in verwachting raken van nr. 3 en dat zien we allebei niet zitten. Wel heb ik gisteren EDS en ks met EDS zitten nalezen en mijn hemel daar wordt je toch echt niet zo vrolijk van hoor!!! Maar het is de enige oplossing en werkeljik waar het beste voor ons allebei...

Bla succes morgen in het ziekenhuis en Snakelady nog steeds geen vers beebje??? KD-Beebje je hebt een hele leuke papa en mama en Demi en driekwart OUD die op je zitten te wachten. Kom jezelf eens laten bewonderen...
  maandag 23 juni 2008 @ 09:32:36 #222
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_59619429
Mrien voor jou ook te hopen dat je kleintje maar snel zijn of haar gezichtje komt laten zien. Ik ben benieuwd of het door gaat zetten.
pi_59619980
thnx dames

Ik moet vandaag idd al naar t ziekenhuis, om 4 uur moet ik me melden voor de laatste controles, maar mag daarna wel nog gewoon naar huis, dus hoe niet vanacht al te blijven.

Vreemd genoeg ben ik nu niet meer zenuwachtig in tegenstelling tot de dagen voor t weekend

KD, Mrien...ik hoop voor jullie dat er ook snel een beebje is!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 10:25:46 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59620328
sterkte morgen bla! ook voor kd en mren natuurlijk.
mijn hoofd lijkt wel een zeef, ik wilde koffie zetten met koffiemelkpoeder wel redelijk geslapen alleen weer vroeg wakker, met pijn mijn rug en ik baal ervan want ik kan alleen nog op mijn rug of zij liggen terwijl ik een buikslaper ben

pi_59620498
Blabla succes vandaag
We wachten rustig af Wel een geruststelling dat je niet meer zo ontzettend zenuwachtig bent?

Mrien jammer dat het rommelen niet doorzet, lijkt me echt drama, sterkte hopelijk zet het snel door en mag je je beebje in je armen houden
KD jij bent ook veelste lang bezig hoor voor jou ook nog een
En Llewella bij jou ook nog aan het rommelen geweest of is het nog steeds rustig?

Hier 38 weken alweer. Om 12.30 weer naar de VK en hopelijk hebben ze de uitslag van de ontbijttest.
pi_59620705
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla succes vandaag
We wachten rustig af Wel een geruststelling dat je niet meer zo ontzettend zenuwachtig bent?
Ja idd fijn dat ik niet zenuwachtig ben, ook een beetje raar...maar vooral fijn

succes bij de VK straks en hoop dat de uitslag er is en goed is
pi_59620868
Bla; veel sukses!!!

Mrien & KD; kom op dames, deze week zou er toch wat moeten gebeuren

Hier is alles rustig. Kleine zoekt nog steeds de hoogte op, en vermaakt zich nog steeds prima daarbinnen.
Ben echt benieuwd tot hoe ver ik kom, of ik ver over tijd zal gaan of niet.

Vriendlief heeft vandaag maandafsluiting op het werk, dat hebben we iig gehaald! (Hij is helaas de enige die dat kan doen gezien zijn collega nu weg is na het ontslag, en zijn manager zoiets had van dan hebben we een groot probleem als je dat niet kan doen; dus geen backup).

Vanavond weer naar de VK
Amber Mae
pi_59621258
Nou LLM's! Huphup! Het WK is voorbij, jullie kunnen rustig bevallen
Lovely: hopelijk is de test goed!

Zo, het is weer maandag.
Deze week nog een vrij drukke week met gastouderen en dergelijke en daarna hebben de ouders van mijn gastouder-uk vakantie en heb ik dus echt verlof tot de bevalling En dan moet ik nog 10 weken

Vandaag trouwens overal spierpijn. Gisteren nogal actief gezwommen in een meer en achter een bootje aan gesleurd aan een touw. Was érg leuk en ook leuk dat je met zwemmen echt nog mee kan doen. Ben zelfs nauwelijks langzamer geworden!
  maandag 23 juni 2008 @ 11:25:41 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59621655
vrijdag heb ik een afspraak staan voor in het ziekenhuis, krijg dan een CTG en een gesprek over inleiden.
Hoop echt dat het nu snel spontaan begint, loop bijna een week overtijd.
pi_59623779
Zo, weer terug van de VK.
Alles is gelukkig goed, ontbijttest was oke, bloeddruk 120/80 dus ze was weer tevreden!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2008 12:59:40 ]
pi_59623853
KD: een week overtijd is normaal zo'n ramp nog niet, maar als men er van uit ging dat het te vroeg werd en dan ook nog al dat voorwerk... pffffffff....

Lovely: wat een ideale bloeddruk Echt perfect! Mooi dat de ontbijttest ook goed was.
pi_59623900
Fijn dat alles oke is lovely

KD ik ga voor je duimen dat je vrijdag niet haalt hoor!
pi_59624298
Fijn dat de ontbijttest goed was lovely! En dat verder ook alles goed was!

KD; ik hoop dat er voor vrijdag idd toch wat voor je gaat gebeuren!
Wellicht dat het toch een spannende baby week gaat worden deze week.

M'n oma belde weer, ze had m'n vader al gebeld of er al wat was, zodat ze mij niet naar de telefoon hoefde te laten lopen, belt ze me toch
En m'n vader belde net, of er al wat was, duurt wel lang he!? Ik zeg nou ik heb zowieso nog 5 dagen tot de uitgerekende datum.
Arme familie, ze moeten zo lang wachten ook

M'n vader taxied me vanavond iig naar de vk en even langs de winkel, das wel fijn want ik stap zelf toch liever niet meer in de auto omdat het allemaal wat moeizamer wordt (remmen, koppelen, allemaal met een hoop gesteun, ik zal maar net even te traag remmen als het nodig is).
Had m'n vriend nou toch maar zijn rijbewijs eerder dan mij gehaald, ik heb nu al afentoe de neiging van hier heb je de sleutels, ik zeg wel wat je moet doen (Neeee, doe maar niet ).
Amber Mae
pi_59624830
Fijn dat de ontbijttest goed was LovelyLady!
Geeft weer heel wat rust denk ik?

Ik hoop ook dat je vrijdag niet haalt KD!

Ik laat me nu ook rijden hoor Llewella, zometeen ga ik even naar de stad met m'n schoonmoeder, heb 3 winkels op het lijstje staan, denk dat meer ook niet meer wil..
Zelf rijden doe ik nu niet meer, was voor m'n gevoel het overzicht kwijt over de weg (gedachten ergens anders), leek me niet zo fijn meer.
Wordt nu dus af en toe door manlief opgehaald als hij uit het werk boodschappen gaat halen, komt hij me even "uitlaten" (zo'n idee krijg je d'r dan bij...)

Fijn dat je vannacht nog thuis mag slapen Bla! Als je nog een beetje kunt slapen vannacht natuurlijk
  maandag 23 juni 2008 @ 13:50:45 #235
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59625026
Mrien, KD en natuurlijk Bla , ik hoop dat jullie gauw jullie kleintje in jullie armen kunnen sluiten

*ook verkapt tvp'tje van deze kant *
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59625144
Ik geraak even niet meer bijgelezen .
Nog altijd geen verse babies?

Vorige week afgesloten met een manager die echt rot deed tegen iedereen en niet lijkt te beseffen dat ik bijna 7 maand zwanger ben (nee die pc's van het ene lokaal naar het andere verhuizen dat lukt niet meer, nee echt niet, NEE IK KAN DAT NIET MEER). Dan in het weekend rondgehost met vrienden en familie die op bezoek waren, dat was wel behoorlijk zwaar. En elke nacht wel een paar keer wakker van het maagzuur... Voel me behoorlijk brak dus op dit moment .

Kan dat zwangerschapsverlof niet nu al beginnen?
  maandag 23 juni 2008 @ 14:36:03 #237
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59625983
lovely fijn dat alles in orde was bij de vk...
  maandag 23 juni 2008 @ 17:17:53 #238
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_59630066
KD en Mrien, nog steeds niet bevallen?! Sterkte dames!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_59630227
zo, weer terug van t ziekenhuis...ctg gehad en bloed moeten prikken. Ctg ging dit x helemaal prima, de plakkertjes zaten ook op een heel andere plaats dit x dus denk dat dat gewoon het probleem was vorige keer....

en ik heb het exactte tijdstip van de keizersnee gekregen
en nog steeds niet nerveus, erg raar voor mijn doen hihi
  maandag 23 juni 2008 @ 17:49:34 #240
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59630783
Bla dat je niet zenuwachtig bent ! Lijkt me zo raar om exact te weten wanneer je kindje gaat komen!
Is het een beetje een mooie tijd dan zal ik even aan je denken!
pi_59630916
Hihi ja vreemd he, snap er zelf ook niks van
En het is idd heel vreemd om precies te weten hoelaat ze dr gaan halen....zo apart!

Ik ben lekker op tijd aan de beurt zodat ik niet de hele dag de tijd heb om alsnog zenuwachtig te worden...daar ben ik wel heel blij mee
pi_59632530
Nou eigenlijk lijkt het me wel lekker van dat ze zo gehaald wordt! Het heeft natuurlijk z'n nadelen, maar vanochtend laatste stukje kwaamafdeling gezien en dan een dame van au au au, en dan schrikt dat toch wel weer even af

Maargoed; ik kom net bij de VK vandaan, alles weer goed. M'n vader nog even bij gekletst met onze oude oppas (de vrouwelijke vk van de praktijk).
Amber Mae
pi_59632925
Laatste loodjes dames, nog even succes met die laatste loodjes en dat er maar gauw verse beebjes mogen komen buiten spelen!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 19:51:04 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59633664
na het afgelopen jaar al drie mensen weggebracht te hebben, hoor ik net dat mijn oud-tante van 88 een lichte hersenbloeding heeft gehad. ik weet niet hoe vaak ik langs zal gaan, weet nog niet hoe ernstig het is, ik weet wel dat het vaak de voorbode is van wat ernstigers.. heb spontaan aangeboden om voor de planten te zorgen en om langs te gaan (mijn tante gaat op vakantie namelijk) en mijn andere tante zal het ook niet elke dag kunnen opbrengen om langs te gaan denk ik.. ik hoop alleen dat ik het lichamelijk aan kan, zo niet, dan moet ik toch mijn baby en lichaam voor laten gaan ..

ben een beetje van slag af op het moment

maandag 23 juni 2008 @ 19:55:15 #245
105850 Fuente
mamamuts
pi_59633780
DJMO, wat een rotnieuws!
Maar, waarom zou het lichamelijk zo;n aanslag zijn om de plantjes te verzorgen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 20:01:10 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59633967
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef Fuente het volgende:
DJMO, wat een rotnieuws!
Maar, waarom zou het lichamelijk zo;n aanslag zijn om de plantjes te verzorgen?
ik heb een rothekel aan ov, en om naar het huis van mijn oud-tante te gaan, moet ik een half uur met de metro en de bus, daarnaast heb ik last van die ischias, waardoor ik moeilijk loop soms, en ik heb weinig geld om de reiskosten te betalen uit eigen zak (nou boeit dat weinig, ik rij net zo lief zwart als dat moet)

FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 23 juni 2008 @ 20:07:47 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59634137
KD meissie, ben je al begonnen?
veel kracht iig toegewenst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59634336
Bla..bijzonder hoor om naar het moment toe te leven nu!
KD.. zou je dan toch bezig zijn?!
Mrien..nog fijn uitgelaten vandaag?

DJMO, vervelend nieuws van je tante
wat je nu beschrijft over de plantjes is volgens mij zo'n voorbeeld van: eerst denken, dan pas doen aanbieden !
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 juni 2008 @ 20:22:48 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59634530
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef marit1978 het volgende:
Bla..bijzonder hoor om naar het moment toe te leven nu!
KD.. zou je dan toch bezig zijn?!
Mrien..nog fijn uitgelaten vandaag?

DJMO, vervelend nieuws van je tante
wat je nu beschrijft over de plantjes is volgens mij zo'n voorbeeld van: eerst denken, dan pas doen aanbieden !
juh heb je helemaal gelijk in, maar ik ben zo'n idioot die niet erst nadenkt naar het ziekenhuis gaan is trouwens nog duurder, maar wat ik al zei, ik rij desnoods wel zwart (voor de plantjes hadden ze geloof ik al buren geregeld hoorde ik net)

maandag 23 juni 2008 @ 20:43:54 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59635104
nee hoor, nog helemaal niks hier.
Het staat al vast dat als ik 1 juli wordt ingeleid als ze er dan nog niet is, dat maakt het er wel spannender op moet ik zeggen.

DJMO sterkte met alles!
lovely , fijn dat alles goed is.
Bla, lijkt me echt heel eng, ik weet alleen de datum van inleiden, verders nog niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')