Op de echo bij ons (met 8 weken) is het ook net een zeepaardjequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef mefke79 het volgende:Och meiden, ik wilde jullie niet bang maken met mijn verhaal! Dat was helemaal niet de bedoeling. Fruppel vroeg er naar, vandaar. Je kan het ook als een geruststelling zien: als het echt mis is, geeft je lichaam het dus wel aan.
Fruppel: mooie echo! (hij bracht me wel aan het twijfelen, ons vruchtje zou rond 8 weken gesstorven zijn, maar dat zag er toch heel anders uit dan wat jij hebt, die van ons was echt net een zeepaardje, niks menselijks aan)
Las net pas je reaktie en wilde nog wel even reageren.quote:
ik zal het vanavond eens proberenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef Jelief het volgende:
Simmu, die pijn in de vingers klinkt mij bekend in de oren, al denk ik niet zoals Mibosdat het carpaaltunnel syndroom is (dat is toch meer in het 'massieve' deel vanje hand?). In mijn zwangerbijbel staat er ergens iets over maar die ligt boven en ik heb geen puf om naar boven te lopen.
Volgens mij is het een combinatie van vocht en de verweking van je gewrichten in de zwangerschap.
Probeer of dit helpt: in bad of in de gootsteen of in een bakje op tafel warm water doen en dan zachtjes je vingers bewegen. De warmte,het water en de beweging zouden wat verlichting kunnen geven.
Mijn energie is op en morgen moet ik werken, ik denk dat ik vanavond maar tegelijk met Emma ga slapen.
Niet overdrijven hèquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:54 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ben nu wel een stuk opgeluchter dat ik nu weet dat het nu goed zit en dat ik over 2 1/2 week weer mag komen gluren!
Heb er absoluut vertrouwen in dat het goed gaat komen maar volledig blij zijn durf ik nog niet, ik sta mezelf dat pas toe na de volgende echo denk ik....
Nogmaals sterkte meis!
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reakties op onze echo
In de diepvries? Dat is bij ons de plek waar we nog wel eens iets terugvindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef 2h2h het volgende:
Pffff ik ben me rot aant zoeken naar een zak aardappelen.
Ik dachtbdat je als vrouw zwangerschaps dementie kreeg .
Maar dat mijn vriend er ook last van zou krijgen
Hij heeft de zak uit de auto gehaald maar hij weet niet meer waar ze zijn, ik heb al,es afgezocht de kelder de garage de keuken zelfs de slaapkamer en douche.
Ik zou het nu niet meer weten
de aardappelen zijn terug geconden onder de kelder trapquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
In de diepvries? Dat is bij ons de plek waar we nog wel eens iets terugvinden
Fruppel: mooie echo!
En dat van die vingers herken ik ook wel. Een pijnlijk en stijf gevoel in de gewrichten. Ik heb het maar heel af en toe gelukkig!
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef cattie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de gyn ga vragen om een ks... Aan de ene kant wil ik heel graag natuurlijk bevallen en meemaken hoe het is als het goed gaat, aan de andere kant merk ik dat ik toch nog wel een flinke angst heb om te bevallen en dat als ik zou weten dat het een ks zou worden, er een last van mijn schouders zou vallen. Gelukkig heb ik nog een hele tijd om er over na te denken. Ik ga sowieso over een tijdje er een keer uitgebreid met de gyn over praten.
Vragen kan altijd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:42 schreef Neetochzeker het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
volgens mij wordt dit afgeraden omdat het toch een operatie is en de baarmoeder daardoor een stuk zwakker wordt. Is ook niet bevordelijk voor een eventuele volgende zwangerschap.quote:Misschien een stomme vraag maar mag je zelf "vragen" om een keizersnede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |