Nou ja de lucht is dan nog niet zo erg ik heb wel eens in mijn flat aardappelen vloeibaar langs de muur zien lopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]
toch de auto?
en anders vind je het over een week of wat vanzelf terug via het rare luchtje wat er hangt
da's waar! Een vriendin van mij belde op om te bekennen dat ze een glas cola light had gedronken, half jaar zwanger! En ging mij vervolgens de les lezen omdat ik niet zo goed snapte wat daar erg aan is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb 1 keer carpaccio gegeten toen ik zwanger was.
Ben ik nu ook slecht?
Wat ik wil zeggen is dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar ben het wel met KD eens, het hoeft niet regelmatig herhaald worden want dan weten we het wel. En ja dan juist kun je reacties verwachten.
Tegenwoordig schijnt niets goed meer te zijn. Of je nou zwanger bent of niet.
ik heb geen astma ofzo maar ben wel zo allergisch als de pest. normalitair neem ik niks voor de hooikoorts, dan heb ik zo rond februari 2 weken gigalast ervan, en dan went het. voor de huiduitslag (constitutuele (psioriasis achtig) spelling kan vout zijn) en contactexceem, nam ik fase 4 hormoonzalf gecombineerd met neutrale vocht-vet emulsie voor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
<<snip>>
Iemand hier ook astmatische klachten of allergisch?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lief he reinhilde als ze zo tegen de doptone aan trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |