abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:02:46 #151
108648 cattie
lieve moeder
pi_59558715
Jelief, dat heb ik ook een beetje. Toen ik de kraamzorg regelde, zei de telefoniste: gefeliciteerd met je zwangerschap, en 1 sec dacht ik: Huh? Oh ja! Erg vaag.

Bij de vorige zwangerschap dacht ik in het begin dat het een jongen werd, na een week of 12 veranderde dat. iedereen dacht dat het een meisje zou worden, dus toen Ive een jongen bleek te zijn keken we even raar op. Daarom willen we het dit keer wel echt weten. Al denk ik nu dat het een meisje is!
pi_59559043
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef Diaan73 het volgende:

Sterkte voor nu en de komende dagen

je oma had toch een hersenbloeding gehad? Hoe is het nu dan?
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:27:14 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59559323
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
Jeetje wat heftig zeg.... gecondoleerd en sterkte de komende dagen. Probeer het een goed plekje te geven.

Je hoort dat vaker dat tijdens een zwangerschap een ander (ouder) familielid overlijdt. Toen ik 30 weken zwanger was, overleed de oma van mn ex.
Make love, not war ☮
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:33:29 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59559477
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Veel sterkte met het verwerken, Reinhilde
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59559705
Och Reinhilde, wat naar voor je. Sterkte
pi_59559790
Ik ben er haast van overtuigd dat er een meisje in mijn buik zit. Heel gek, want voor de zwangerschap dacht ik dat mijn eerste kind een jongen zou worden, maar sinds ik zwanger ben dus helemaal niet meer. Het is een heel sterk gevoel, heel apart vind ik het. Nu nog maar zien of ik gelijk heb natuurlijk. Ik heb trouwens geen voorkeur, ik zou alleen wel heel verbaasd zijn als het toch een jongen zou zijn.

Edit: ik zie het nu pas: heel veel sterkte Reinhilde. Wat rot dat zoiets gebeurt in je zwangerschap.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jore op 20-06-2008 20:49:44 ]
pi_59560722
Reinhilde; gecondoleerd en veel sterkte gewenst
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59563029
reinhilde, ook hier: gecondoleerd. wat een droevige samenloop van omstandigheden dat je nu hoogstwaarschijnlijk allebei je oma's in érg korte tijd zult verliezen, en nog tijdens je zwangerschap ook. pas je goed op jezelf?
pi_59563074
.

(pardon)
pi_59563614
Reinhilde, gecondoleerd! Heel veel sterkte!!
pi_59564251
Reinhilde heel veel sterkte
pi_59566849
Reinhilde heel veel sterkte!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 00:05:56 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59567435
Enorm veel strekte Reinhilde!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59571662
Goedemorgen,
Kon niet meer slapen, hield manlief wakker, dus d'r maar even uit gegaan
Veel te vroeg natuurlijk, dus zo maar weer richting bed..
Man en schoonvader gaan vandaag weer op zolder verder klussen, dus dan kan ik niet bij de computer..
Hier is alles in ieder geval rustig..
pi_59571778
Goedemorgen
Reinhilde sterkte!

Gisteren een half topic gemist omdat ik lekker bij mijn ouders in de tuin zat (te verbranden:+ ) Vandaag weer de hele dag weg. Op de beide ukken van mijn broer passen. Ook wel leuk voor een keertje
pi_59572117
Reinhilde, sterkte meis Wat een naar bericht!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:43:07 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59572813
Kd en bla sterkte met de laatste loodjes
Reinhilde gecondoleerd met je oma, dat je maar de fijne dingen aan haar mag koesteren
En owlet wat leuk een meisje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59572846
Gebeurt er al iets?
Nieuwe baby's
pi_59572894
Goedemorgen dames

Mijn humeur is stukken beter, wat t al niet voor goed doet als vriendje gewoon thuis is
Gisteravond nog even snel naar de prenetal en de sleutelmaker geweest...maar dat gaat echt een stuk slechter als voorheen

Daarna zijn we bij vrienden geweest, maar ik kreeg behoorlijke buikpijn dus fijn naar huis gegaan en 2 afleveringen van Lost gekeken samen...tegen de tijd dat we naar bed gingen was de buikpijn gelukkig weer weg

Vanavond weer naar vrienden...vriendje wilt voetbal kijken...en verder niet veel dit weekend, laatste dingetjes opruimen en poetsen, hondje nog eens douchen en dan op naar komende week, ik ben er helemaal klaar voor
pi_59573686
Ook hier pijntjes gisteravond, zo rond het eten, pijn in m'n onderrug af en aan, rondom m'n stuitje, en menstruatiekrampjes. Maar zakte in de avond weer af.
Voorlopig gaan we voor minimaal woensdag, dan kan vriendlief nog wat dingen afronden op z'n werk voor het 3 weken vrij heeft. Het is verder ook nog rustig, niet het idee/gevoel van ik sta op knappen.

39 weken vandaag!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:38:47 #171
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59574668
nou, ik ben alweer 40 weken en 4 dagen zwanger, vanacht weer veel last gehad van krampen maar zoals altijd zet het niet door.
Begin bang te worden dat ik de 41 weken ga halen.
pi_59575753
Jee KD, wie had kunnen denken dat je nog overtijd zou gaan lopen!
pi_59577422
Jammer KD, kan me wel voorstellen dat je gek wordt van die krampen..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 juni 2008 @ 15:26:40 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59578147
sterkte KD!
ik baal als een stekker, vriendlief is met vrienden naar de stad voor het voetbal, maar nu ben ik weer bang dat er iets gebeurt, dat hij gewond raakt ofzo of opgepakt wordt na een vechtpartij.. ik gun hem echt zijn pleziertjes wel, maar kan hij dat verdikkeme niet hier in het dorp in de plaatstelijke kroeg gaan kijken ofzo dan weet ik iig zeker dat ie (heel) thuiskomt.

voel me verder helemaal niet zwanger op het moment, heb koppijn en maak me zorgen, ik ben ook nog eens over vijf dagen jarig en heb er helemaal geen zin in stomme ouder worden ook gelukkig heb ik minder last van die ischias.. das een klein pluspuntje...

genoeg klaagzang.. ik ga de keuken maar eens extra poetsen..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59578299
KD wie had dat idd verwacht dat je de uitgerekende datum ook nog achter je zou laten en nog langer moet wachten

DJMO, keuken poetsen is een ideale afleiding
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 juni 2008 @ 15:43:39 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59578509
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
KD wie had dat idd verwacht dat je de uitgerekende datum ook nog achter je zou laten en nog langer moet wachten

DJMO, keuken poetsen is een ideale afleiding
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan heb
(zouden het dan toch hormonen zijn ofzo?? ben de laatste dagen flink chago )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59578770
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef DJMO het volgende:
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan heb
(zouden het dan toch hormonen zijn ofzo?? ben de laatste dagen flink chago )
Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonen
kunst is alleen om je daar niet volledig aan over te geven en je te realiseren dat je mannetje daar niet altijd evenveel mee kan/ aan kan doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 juni 2008 @ 16:01:33 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59578965
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonen
kunst is alleen om je daar niet volledig aan over te geven en je te realiseren dat je mannetje daar niet altijd evenveel mee kan/ aan kan doen
jah dat had ik gisteren .. meneer was boodschappen doen, maar telefoon thuis laten liggen.. na anderhalf uur was ie nog niet thuis, en was hij al drie keer gebeld ofzo. dus ik spullen gepakt, naar het dorp toe en ja hoor daar stond ie gezellig met zijn vrienden .. niets erg, maar ik weet niet waar die is enzo, dus was flink chago.. ik loop naar hem toe, duw zijn telefoon in zijn hand met de woorden "alsjeblieft net kind, je telefoon" en loop meteen door naar de ah om nog wat eieren en vlees te halen (had ik zelf niet op het lijstje gezet ) maar toen ik terugliep besefte ik me dat ik wel erg chago was geweest, dus ben er maar even bij gaan zitten nadat ik het goedgemaakt had met een kus hij begreep het wel dat ik pijn had enzo, dus het was snel opgelost gelukkig

pff lucht wel op om soms ergens over te praten

pi_59579216
whehe ja ach zolang je je dan achteraf realiseerd dat t nergens over ging en dat dan ook toe durft te geven kan t nog wel eens iets zijn waar je achteraf samen om kunt lachen

Zo heb ik in t begin een x zwaar overdreven jaloers gereageerd toen hij naar mijn idee veel te vriendelijk deed tegen een meid die hier verderop woont en die we vaker tegenkomen als we de hond gaan uitlaten
Het sloeg echt nergens op want hij is gewoon altijd heel vriendelijk tegen iedereen, dus dat is niks nieuws en ik schaamde me achteraf ook dood ...hij vond het daarintegen erg grappig en ook een beetje schattig
pi_59579330
Ik stond vanochtend vroeg te stuiteren, liet de katten buiten; zag ik dat vriendlief de vrieskast op een kiertje open had laten staan nadat ie gisteravond een ijsje had gepakt (hij zwangert lekker met me mee ).
Heb net laatst zo m'n best gedaan om dat ding te laten ontdooien, heeft ie weer ijs staan aanmaken, en de laatste cornetto en ijsblokjes waren ontdooid.

Gelukkig verder niks ontdooid, anders had ik nu nog staan stuiteren denk.
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')