Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Sterkte voor nu en de komende dagen![]()
je oma had toch een hersenbloeding gehad? Hoe is het nu dan?
Jeetje wat heftig zeg.... gecondoleerd en sterkte de komende dagen. Probeer het een goed plekje te geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
Veel sterkte met het verwerken, Reinhildequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Mijn oma was aangereden door een auto, had een schedelbasisfractuur en is vanochtend overleden.
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan hebquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
KD wie had dat idd verwacht dat je de uitgerekende datum ook nog achter je zou laten en nog langer moet wachten![]()
DJMO, keuken poetsen is een ideale afleiding
Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:43 schreef DJMO het volgende:
ja ware het niet dat ik er een bloedhekel aan heb
(zouden het dan toch hormonen zijn ofzo?? ben de laatste dagen flink chago)
jah dat had ik gisteren .. meneer was boodschappen doen, maar telefoon thuis laten liggen.. na anderhalf uur was ie nog niet thuis, en was hij al drie keer gebeld ofzo. dus ik spullen gepakt, naar het dorp toe en ja hoor daar stond ie gezellig met zijn vrienden .. niets erg, maar ik weet niet waar die is enzo, dus was flink chago.. ik loop naar hem toe, duw zijn telefoon in zijn hand met de woorden "alsjeblieft net kind, je telefoon" en loop meteen door naar de ah om nog wat eieren en vlees te halen (had ik zelf niet op het lijstje gezetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik ben in t begin ook een tijdje behoorlijk snel chaggerijnig en geirriteerd geweest, dus mischien zijn t idd de hormonen
kunst is alleen om je daar niet volledig aan over te geven en je te realiseren dat je mannetje daar niet altijd evenveel mee kan/ aan kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |