SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door swarmahoer op 19-06-2008 10:02:10 ]Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar, misschien staat dat busje er nog steeds!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
Geen idee, ik denk Engeland ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die met dat busje is goed, waar is dat ergens?
Je hebt gelijk. Als je goed kijkt zie dat dat paaltje idd geen betonnen voet heeftquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Die met die paaltjes is nep. Is een feauteaufuck opdracht geweest op geenstijl. Het paaltje rechtsonder zat er op het originele plaatje niet op.
dit is echt de slechtste PS die ik in lange tijd heb gezienquote:
die blijft goed hequote:
Je mag gewoon nergens heenquote:
Zo mooi, dat de mensen dan ook nog aansluiten enz hequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker handig bedacht
Ik moest lachenquote:
Dit is echt de beste. Wat is het eigenlijk een possum? Hebben ze veel in California en zijn inderdaad niet echt vriendelijk nee....quote:
nou niet bepaald een hoogtpuntje.quote:
Een heleboel mensen vonden m wel grappig en ik vraag me nog steeds af waaromquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
nou niet bepaald een hoogtpuntje.
Moet toch haast nep zijn, kijk eens hoe diepquote:
Ik vind em ook niet kunnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
nou niet bepaald een hoogtpuntje.
Uit welke film kwam deze ook alweer?quote:
Goed dat je het zegt. Ik zal het van het weekend meteen even vragen als ik hem zie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
had die gast drie handen of zo?
kun je nagaan, zoek ik nog de leukste uit ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, haha, hilarisch Pinda.
Post anders gewoon een linkje naar failblog.org of doe het in één post ofzo..
Deze zijn imho over het algemeen vrij matig & alleen goed voor je postcount.
Ja net echt...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
deze is ook een goede Fail
http://failblog.files.wordpress.com/2008/06/failredo-4.jpg
(hoe krijg ik hem als plaatje?)
(tevens tvp)
Op deze manier he:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
(tevens tvp)
Dat was bijna mijn tweede keerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Rijpie het volgende:
(tevens tvp)
aha thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Op deze manier he:
[ afbeelding ]
Jammer joh
Waarom kijk je niet even de andere drie topics door voordat je allemaal dubbele foto*s post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:dit is mij ook eens overkomen... op Eindhoven Centraal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef SeLang het volgende:
Deze heb ik zelf genomen, vlak bij waar ik woonde in Taiwan
[ afbeelding ]
En deze zelf genomen in India
[ afbeelding ]
teruglezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet even de andere drie topics door voordat je allemaal dubbele foto*s post.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Moeilijk he, ontopic blijven... postopkrikker, topicverpester..
[ afbeelding ]
Keivet, wat is dit voor beest?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:27 schreef Strychnine het volgende:
Inda, gooi ze in 1 post dan.
[ afbeelding ]
dies liefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:27 schreef Strychnine het volgende:
Inda, gooi ze in 1 post dan.
[ afbeelding ]
Een inlegkruisje voor een gozer?quote:
-1 ?quote:
Dit vind ik dan wel weer leuk!quote:
kijk al 5min en nog steeds weet ik het niet. nachmerries kun je ervan krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:02 schreef zomgmoz het volgende:
Is dat ding bij die police truck nou een wijf of een vent? En die vork is BLEH
quote:
Wow! Cool man!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Vriend had een XBOX360 gekocht, lekker uit de doos gehaald.. aangesloten, aangezet: RING OF DEATH![]()
Dat bovenstaande plaatje, als je dat op je xbox ziet kan hij terug naar MSquote:
Rot op man, beschimmelde Kutjequote:
Allah Akbar!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef PusKut het volgende:
[..]
Allah Akbar!
Jij moet leer praat nederlandsch met je besneden piemol
En sinds wanneer valt pus onder een schimmelsoort?
quote:
FAIL!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef Yoda87 het volgende:
harde klote als die italiaan het pijn heeft en die spanjaard niet.
Jaren geleden ooit eens op mijn "site" gezet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die schaaf-glijbaan!
Die heb je van Worth1000 ofzo of wat?
Date: 19-11-07quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jaren geleden ooit eens op mijn "site" gezet.
Geen idee waar ik die toen vandaag heb gehaald
Toen verhuisde ik de site naar die domeinnaamquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:35 schreef PusKut het volgende:
[..]
Date: 19-11-07
Jaaaaaaaaaaaaaren geleden?
Jouw avatarquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zie dus net dat ik nog geen TVP heb gemaakt! schande!
Leuke plaatjes, maar je site zelf is brak. Ik heb in twee frames geen scrollbars en in FF kan je het helemaal shaken en zie je alleen maar de menuknoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jaren geleden ooit eens op mijn "site" gezet.
Geen idee waar ik die toen vandaag heb gehaald
Ik heb die site in een paar minuten in elkaar geflanst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Leuke plaatjes, maar je site zelf is brak. Ik heb in twee frames geen scrollbars en in FF kan je het helemaal shaken en zie je alleen maar de menuknoppen.
Mooi!quote:
ZIe je, firefox kan ook vastlopenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZIe je, firefox kan ook vastlopen
Die spoorrails zijn geroest, dus daar rijden al jaaaaaren geen treinen meer waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar deze is ronduit briljant:
[ afbeelding ]
Er zullen er vast al wel meer van die site voorbij zijn gekomen.
Dat lijkt me vrij logisch, aangezien er een paal in de weg staatquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Die spoorrails zijn geroest, dus daar rijden al jaaaaaren geen treinen meer waarschijnlijk [ afbeelding ]
Dat wijfquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:59 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar deze is ronduit briljant:
[ afbeelding ]
Er zullen er vast al wel meer van die site voorbij zijn gekomen.
Zeg jij nou echt, ´gepepen´?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Check de nummerplaat, en hoe ze heeft geparkeerd![]()
Die heeft zeker hard gepepen om haar rijbewijs te mogen halen..!!
Joa, zo zeggen we dat op zn plats over pijpen in het verledenquote:
quote:
volgens een promotie plaatje want tis ook een redbull promotie auto.. vind hem niet echt owned cq failquote:
Vet!quote:
haha die ook wel geniaalquote:
quote:
Die gast heeft die goudkleurige strips eraf geknipt (die je normaal in een slot steekt) omdat een vriend hem vertelde dat hij hem zo passend kon maken voor z'n pcquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Geen plaatje maar ik moest wel meteen aan dit topic denkenquote:De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop.
Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
quote:
Ik kan nauwelijks schaken. Kan je eens uitleggen wat er met dat plaatje is?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef Dandror het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.
quote:
De Dame zet de Koning schaak, of ik speel het spel al jaren verkeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ik
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Die C. Ronaldo tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
Meer van zulke verneukte tattoo's plz
en nog een fail in grammarquote:
dank, die ga ik even binnen trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef Biefstuk het volgende:
Voor de mensen die motivation posters leuk vinden
http://rapidshare.com/files/124530061/postercollection.rar
Had het via een torrent gedownload en even geupload naar rapidshare =p
Het zijn er 610.
voorbeeldje
[ afbeelding ]
Kan toch helemaal geen kwaad, ik zou dr alleen wel iets van versteviging aan maken als een houten plankjequote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
waarom ziet niemand die schaakzet..... als hij m verplaatst kan het paard hem pakken toch ? zo moeilijk leek het me niet of zie ik iets over het hoofd....
Niet alleen de termen schaak en schaakmat zo te lezen..quote:Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wit is aan zet een plaats de dame op F7 waardoor de koning schaak komt te staan. Enige manier om daaruit te komen is door de witte dame te slaan met elk willekeurig stuk behalve de koning. Als de zwarte koning nml de dame slaat dan staat deze direct weer schaak door de witte pion op D5. Het zwarte paard zou in theorie de pion op D5 kunnen slaan maar dat mag in eerste instantie helemaal niet omdat je eerst je koning uit schaak positie moet halen en dat is helaas onmogelijk.
De termen schaak en schaakmat zal ik wel door elkaar gehaald hebben overigens, ik ken alleen de basics en ben er nog slecht in ook
whehequote:
Geweldig!quote:
Thnx! Die van jou is ook tofquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
stapjeterug jouw usericon is echt grappig
Dat jochie (chelsea fan) wil Gerrard een hand geven. Maar trekt op het laatst zijn hand weg en geeft hem een lange neus. Duidelijk tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet ie nou? Hij wilde de verkeerde pakken ofzo?Of hij wilde die blauwe pwnen?
Ik snap het niet
Dies lol jaquote:
Duhh het is een kerel dat snap ik ook wel, hij zegt ook zelf geen pussy enz, maarja vond het gewoon leuk om te reageren met shemale (ookal hebben die helemaal geen kut)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:48 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom als je er niet uitziet?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Duhh het is een kerel dat snap ik ook wel, hij zegt ook zelf geen pussy enz, maarja vond het gewoon leuk om te reageren met shemale (ookal hebben die helemaal geen kut)
voor sommige mensen is het al lastig genoeg.......quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat jochie (chelsea fan) wil Gerrard een hand geven. Maar trekt op het laatst zijn hand weg en geeft hem een lange neus. Duidelijk toch![]()
ik hoef niets te zoeken op dit moment.. dat meiske doet haar ogen dicht als die hand eraan komt.. kortom, ze wist dat er wat ging gebeuren. Nep dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef DomMAXx het volgende:
lol echt niet ?ROFLROFL 12 ? zoek google:dans ta guele of eh marine of stfu, dat laatse moet je niet zoeken dat moet je doen...
Viel mij ook op ja, jammer, maarja hier nog een goed (al is hij al vrij bekent) fail filmpje van bill gates met een bluescreen op een windows 98 presentatie:quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef PusKut het volgende:
Het aantal reposts in dit topic is echt gruwelijk, zie bijvoorbeeld post apotheose.. die is al behoorlijk vaak voorbij gegaan
De sluiter van dit deel. Zoals altijd het geval op FOK!... Tenzij een of andere newbie het sluit, maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Overigens wie opent het volgende deel? (ik niet)
ja ik ga niet eerst het hele topic nasneupen om te checken of ie al geweest is. In de tussentijd post een ander nét datgene wat ik wil posten zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef PusKut het volgende:
Het aantal reposts in dit topic is echt gruwelijk, zie bijvoorbeeld post apotheose.. die is al behoorlijk vaak voorbij gegaan
Conclusie, je moet hier gewoon niks posten tenzij je het topic volgt, overigens over die sluiter die de nieuwe opent, dat gaat in de praktijk bijna nooit op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik ga niet eerst het hele topic nasneupen om te checken of ie al geweest is. In de tussentijd post een ander nét datgene wat ik wil posten zeker.
wat zeur je nou manquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Conclusie, je moet hier gewoon niks posten tenzij je het topic volgt, overigens over die sluiter die de nieuwe opent, dat gaat in de praktijk bijna nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |