Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:19 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Die zet mag je niet eens doen. You fail at failing.
quote:
Ik kan nauwelijks schaken. Kan je eens uitleggen wat er met dat plaatje is?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:23 schreef Dandror het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een quantumloop aan fail veroorzaakt vriendelijke noob:
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.quote:
Idem.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat soort dingen dus totaal niet grappig vind.
quote:
De Dame zet de Koning schaak, of ik speel het spel al jaren verkeerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Queen slaat schuin, King kan niet terugslaan doordat deze dan schaak staat tov de Bishop en de eigen King staat geloof ik niet schaak. Wat mis ik
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Die C. Ronaldo tattoo![]()
![]()
![]()
![]()
Meer van zulke verneukte tattoo's plz
en nog een fail in grammarquote:
dank, die ga ik even binnen trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef Biefstuk het volgende:
Voor de mensen die motivation posters leuk vinden
http://rapidshare.com/files/124530061/postercollection.rar
Had het via een torrent gedownload en even geupload naar rapidshare =p
Het zijn er 610.
voorbeeldje
[ afbeelding ]
Kan toch helemaal geen kwaad, ik zou dr alleen wel iets van versteviging aan maken als een houten plankjequote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
waarom ziet niemand die schaakzet..... als hij m verplaatst kan het paard hem pakken toch ? zo moeilijk leek het me niet of zie ik iets over het hoofd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |